Gå til innhold

The Good Wife

Anbefalte innlegg

Gjest Jacklost
Skrevet

Er det flere Good Wife fans her? Jeg digger serien :) Jeg har sett litt her og der de siste årene men nå nylig har jeg begynt å se igjennom alle episodene fra sesong 4 og er midtveis i sesong 6 nå. Jeg digger David Lee :biggrin:

PS, det er tillatt å diskuture ting som har skjedd i serien og som vil skje så om du ikke har sett alle sesongene og ikke vil risikere å få spoila ting så kan det være lurt å ikke lese tråden :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Jacklost
Skrevet

Ingen andre her som er fan av serien? :)

Skrevet

Jeg har hatt lyst å se denne lenge, så tenkte å se de første episodene ikveld. :) 

Anonymkode: a6646...5a2

Gjest Jacklost
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt lyst å se denne lenge, så tenkte å se de første episodene ikveld. :) 

Skal du se dem på Tv 2 sumo? Har sett alle der, kult at man har tilgang til så mange serier for en så billig penge og man trenger ikke følge med når serier går på tv heller :D Da blir man ikke en tv slave lenger :) Du har mye bra å se fram til, 7 sesonger med mye humor og drama og gode karakterer :) Jeg har blitt en skikkelig fan den siste uka :P

Skrevet

Hæh? Er den på tv2 sumo? Har funnet den på eh.. Ikke tillatte steder, så om den er på sumo skal jeg se den der.. :) I god kvalitet. Er alle sesongene der?

Skrevet

Elsker The Good Wife!

Anonymkode: 00b47...859

Gjest Jacklost
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hæh? Er den på tv2 sumo? Har funnet den på eh.. Ikke tillatte steder, så om den er på sumo skal jeg se den der.. :) I god kvalitet. Er alle sesongene der?

Ja :D Men de vil forsvinne i 2017 virker det som, ser ut som at alle utenlandske serier de har har en utgåelsesdato. Kan ta bilde hvor det står

image.thumb.jpeg.56622aeb06ace1f9423ccadDe lar i minste episodene ligge der en god stund, i forskjell til Suits hvor episodene forsvinner knapt en uke etter de kommer ut /:

Skrevet

Enda en grunn til å se de kjapt da.. :) Får begynne ikveld. :)

AnonymBruker
Skrevet

Har nå sett 10episoder, og jeg liker serien. :) Veldig spennende med skandalen, men kunne ønske vi fikk vite mer enn bare små drypp i hver episode..

Gjest Jalapeno
Skrevet

En skikkelig kvalitetsserie. Så er det da også selveste Ridley Scott som er en av produsentene, så da skjønner man det ikke er noe tull. Dessverre er dette siste sesong (Sesong 7)...

Har virkelig kost meg med denne serien.

Gjest Jacklost
Skrevet
2 timer siden, Jalapeno skrev:

En skikkelig kvalitetsserie. Så er det da også selveste Ridley Scott som er en av produsentene, så da skjønner man det ikke er noe tull. Dessverre er dette siste sesong (Sesong 7)...

Har virkelig kost meg med denne serien.

Akkurat sett episode 3 i sesong 7, serien holder kvalitet til slutten :) Og Eli Gold er genial :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...