Gjest Gjestet Skrevet 17. oktober 2004 #1 Del Skrevet 17. oktober 2004 Med kontakt i taxinæringen i byen har det ikke manglet på historier på hvilerommet om kunder og tilbud om både dette og hint. Ble nysgjerrig og bestemte meg for å snakke med sjåfører på tomannshånd (for å få ned skryte-på-seg faktoren). Jeg ble veldig overrasket over resultatet: det er stort sett innvandrermenn som får sextilbud fra norske kvinner, det er vel i seg selv ikke sensasjonelt, men det gjaldt nesten like mye for sjåfører helt opp i femtiårene. Det var helt vanlig å få tilbud fra damer i alle aldre, edru, men flest fra de som var på vei hjem fra en tur på byen. For noen var det fordi de ikke kunne eller ville betale regningen, men de fleste hadde ikke inntrykk av at det var det vanligste motivet. En fyr i midten av førtiåra forklarte det med at jentene syntes det var sleezy, spennende og småfrekt og derfor tente på settingen, dessuten nysgjerrighet på fremmedartede menn. Han hadde hatt hundrevis av damer i bilen eller på hjemmeadressen hennes hvis hun var alene hjemme. Han hadde inntrykk av at det var en engangsgreie, særlig for damer under 30. Han trodde ikke de var ute etter noen fast pakistansk elsker. Det ble arrangert et kurs for sjåfører for å takle innpåslitne kvinnelige passasjerer for en stund siden. Nå opplevde ikke sjåførene det som noe særlig press akkurat da, de fleste opplever det som et frynsegode i jobben og en blowjob i bilen fra en søt norsk jente hører liksom med til skiftet. Hva er det med taxi som tenner jenter? Er det følelsen av seksuell frihet, er det at det er sleezy, er det at de er utenlandske, eller rett og slett enklere og mer praktisk enn en tradisjonell ONS? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hmm Skrevet 17. oktober 2004 #2 Del Skrevet 17. oktober 2004 stakkars mannfolk...de kvinnene der som faktisk finner på noe slikt.....ja du har sett dem før...dritings på dansegulvet, og av den typen som finner på å klype deg i baken...Nå er vel ikke mannfolk så mye bedre i fylla, men slike dritings damer er noe av de ekleste jeg vet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestet Skrevet 17. oktober 2004 #3 Del Skrevet 17. oktober 2004 stakkars mannfolk...de kvinnene der som faktisk finner på noe slikt.....ja du har sett dem før...dritings på dansegulvet' date=' og av den typen som finner på å klype deg i baken...Nå er vel ikke mannfolk så mye bedre i fylla, men slike dritings damer er noe av de ekleste jeg vet.[/quote'] Fikk ikke inntrykk av at det bare var forfylla trash det er snakk om. Sikkert noen av dem, men synes ikke jeg ser så mange av dem på byen som det en del gjerne vil ha det til. Det er ikke litt lett å bare skylde på dette da, isteden for å innse at kvinner er aktive på sexfronten og faktisk gjør som de vil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. oktober 2004 #4 Del Skrevet 17. oktober 2004 Vel....for min del syns jeg ikke det er noe yrke som er mindre attraktivt enn taxi yrke. Så jeg skjønner ikke de kvinnene som driver med slikt. Ikke tenner jeg på pakistanere heller. Men smaken er som baken. Gi meg heller en stor, muskuløs neger som driver med kroppslig arbeid, så er jeg med Nei, helt ærlig, dette var ingen overraskelse, i dag møter man jo alle slags mennesker og lyster. La dem kose seg disse taxisjåførene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fleregjester Skrevet 17. oktober 2004 #5 Del Skrevet 17. oktober 2004 Tror heller ikke det har spesielt med at det er taxisjåfører. det viser vel heller at kvinner trenger lettvinte møteplasser for uforpliktende eventyr med innvandrere Det burde det legges bedre til rette for, kanskje med egne lokaler eller i det minste et telefonnummer man kan ringe. Det kan være ukomfortabelt å måtte holde på i en bil, dessuten kan man være uheldig å få en treig norsk taxisjåfør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Singel i Bergen Skrevet 17. oktober 2004 #6 Del Skrevet 17. oktober 2004 Dette må vel være en spøk? Nekter å tro at det er sant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 18. oktober 2004 #7 Del Skrevet 18. oktober 2004 Tror heller ikke det har spesielt med at det er taxisjåfører. det viser vel heller at kvinner trenger lettvinte møteplasser for uforpliktende eventyr med innvandrere Det burde det legges bedre til rette for, kanskje med egne lokaler eller i det minste et telefonnummer man kan ringe. Det kan være ukomfortabelt å måtte holde på i en bil, dessuten kan man være uheldig å få en treig norsk taxisjåfør Makan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fleregjester Skrevet 18. oktober 2004 #8 Del Skrevet 18. oktober 2004 Arabere og latinere til lidenskap og romantikk. Negre til elskov og orgasme. Norske menn til familegreier og barneoppdragelse. Sånn er det bare, og det er sånn vi vil ha det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 18. oktober 2004 #9 Del Skrevet 18. oktober 2004 :kvalm: :kvalm: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 18. oktober 2004 #10 Del Skrevet 18. oktober 2004 Arabere og latinere til lidenskap og romantikk. Negre til elskov og orgasme. Norske menn til familegreier og barneoppdragelse. Sånn er det bare, og det er sånn vi vil ha det Trist for asiatene da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest en slank sexy dame Skrevet 31. oktober 2004 #11 Del Skrevet 31. oktober 2004 Senest i går kveld tok jeg taxi hjem fra en privat fest. Jeg hadde penger å betale med, men sa som jeg pleier dersom sjåføren er lekker, at vi kunne ta betalingen inne hos meg om han var interessert - og det var han Jeg har hatt mange ons og kan ikke se forskjellen på det og dette. Jeg gjør det kun på den måten dersom jeg tenner på sjåføren. Kun 3 ganger av sikkert 20 siste året har jeg måttet betalt for taxi hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chanda Skrevet 31. oktober 2004 #12 Del Skrevet 31. oktober 2004 Det betyr jo at disse sjåførene selv har betalt for turen din, slanke, sexy kvinne. Og når en mann betaler for sex med en kvinne så kalles det ikke ONS, men prostitusjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. oktober 2004 #13 Del Skrevet 31. oktober 2004 Ja det er mulig noen vil kalle det prostitusjon, men så lenge det er noe JEG har lyst til og glede av så er det vel samme hva andre kaller det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 31. oktober 2004 #14 Del Skrevet 31. oktober 2004 Æsj, ikke rart de kaller norske kvinner horer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 31. oktober 2004 #15 Del Skrevet 31. oktober 2004 Jeg gjør det av og til jeg også, hvis kvelden har vært kjedelig og jeg drar hjem alene. Tror det er ganske vanlig ja, ihvertfall etter reaksjonen fra sjåførene å dømme. Når det står flere taxier oppstilt på holdeplassen, går jeg rekken nedover og ser meg ut den lekreste sjåføren, som regel unge nordafrikanere eller pakistanere. Når hans bil kommer fremst i køen, spretter jeg frem og tar alltid forsetet. Pleier som regel å si fra hva jeg vil med en gang, og viser litt av tilbudet underveis, det er morsomst for da bruker de kjøretida på å kåte seg opp. Dessuten for at de kan slå av taksametret, så de slipper å betale for turen selv. Men jeg også tar de med inn, det er turnoff i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laban Skrevet 4. november 2004 #16 Del Skrevet 4. november 2004 Jeg gjør det av og til jeg også, hvis kvelden har vært kjedelig og jeg drar hjem alene. Tror det er ganske vanlig ja, ihvertfall etter reaksjonen fra sjåførene å dømme. Når det står flere taxier oppstilt på holdeplassen, går jeg rekken nedover og ser meg ut den lekreste sjåføren, som regel unge nordafrikanere eller pakistanere. Når hans bil kommer fremst i køen, spretter jeg frem og tar alltid forsetet. Pleier som regel å si fra hva jeg vil med en gang, og viser litt av tilbudet underveis, det er morsomst for da bruker de kjøretida på å kåte seg opp. Dessuten for at de kan slå av taksametret, så de slipper å betale for turen selv. Men jeg også tar de med inn, det er turnoff i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå