Gå til innhold

Godte-quiz. Hvor mange kan du kjenne igjen?

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

http://www.klikk.no/kvinneguiden/godtequiz-1662418.ece

Mitt resultat: 10 av 13 rette :nigo: 

Ganske bra!

Joda, her har vi en som raider Mix-kiosken før du skal på kino og kjøper smågodt i helgene! Du har relativt god kontroll på en del godteri, og du klarer å smake forskjell på merkenavnene og kopi-godteriet. Men det holder dessverre ikke til full pott!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Resultat: 13 av 13 rette

Wow!!

Du har jammen stålkontroll på godis! Her har vi en som kan identifisere sjokoladeprodusenten i blinde uten problemer og legge ut om forskjellen på Haribo og Malaco. Du spotter en kopi-seigmann på langs avstand og har helt sikkert klare formeninger om hva som fortjener plass i godteriskålen din. Det er bare å gratulere! 

:fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Resultat: 10 av 13 rette

Ganske bra!

Joda, her har vi en som raider Mix-kiosken før du skal på kino og kjøper smågodt i helgene! Du har relativt god kontroll på en del godteri, og du klarer å smake forskjell på merkenavnene og kopi-godteriet. Men det holder dessverre ikke til full pott!"

Jeg er fornøyd altså, var få ting som jeg liker, så jeg måtte bare gjette på det jeg ikke liker :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carly-Chardonnay

Hm var noen jeg ikke hadde hørt om, men gjorde det vel greit :)

Resultat: 10 av 13 rette

Ganske bra!

Joda, her har vi en som raider Mix-kiosken før du skal på kino og kjøper smågodt i helgene! Du har relativt god kontroll på en del godteri, og du klarer å smake forskjell på merkenavnene og kopi-godteriet. Men det holder dessverre ikke til full pott!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...