Gjest Jessica Skrevet 26. februar 2016 #1 Del Skrevet 26. februar 2016 Jeg må innrømme at jeg sjekker kvinneguiden.no mer enn Facebook og instagram tilsammen 🙈 Flaut. Hvorfor er det så spennende å lese om andres synspunkter og problemer? Flere som vil innrømme sin avhengighet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cambria Skrevet 26. februar 2016 #2 Del Skrevet 26. februar 2016 Jeg er periodevis avhengig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Genevieve Skrevet 26. februar 2016 #3 Del Skrevet 26. februar 2016 (endret) Jeg er avhengig. Har spurt moddene om de kan stenge meg ute men det gikk visst ikke. hvis noen har tips til hvordan holde seg unna kom med dem! Takk! Endret 26. februar 2016 av Genevieve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 26. februar 2016 #4 Del Skrevet 26. februar 2016 Det er mer moro på KG enn på facebook 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 26. februar 2016 #5 Del Skrevet 26. februar 2016 Nei, jeg vil nok aldri innrømme det. For min del går det nok litt mer i bølgetopper. Det er hyggelig å utveksle en "prat", være litt medmenneske, hyggelig, morsomt og så er det en del herlige mennesker her som gir meg mye glede og nye syn på tilværelsen. Nå skal jeg på en utenlandstur, og da blir det lite KG, av erfaring. Håper kg-ene blir færre også, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristiansand123 Skrevet 26. februar 2016 #6 Del Skrevet 26. februar 2016 6 minutter siden, Cambria skrev: Jeg er periodevis avhengig Me 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jessica Skrevet 26. februar 2016 #7 Del Skrevet 26. februar 2016 16 minutter siden, Genevieve skrev: Jeg er avhengig. Har spurt moddene om de kan stenge meg ute men det gikk visst ikke. hvis noen har tips til hvordan holde seg unna kom med dem! Takk! Jeg er litt verre enn deg så sorry. Ingen hjelp å få her 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå