AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 #1 Skrevet 26. februar 2016 Det står i ringen at jeg har igjen litt over 600, mens på siden står det: Spist. Og om jeg trekker fra det jeg har spist fra det totale jeg skal ha i meg på en dag så har jeg kun igjen litt over 300.. Skjønner virkelig ingen ting. I går så spiste jeg 150 kcal over fordi jeg så på ringen... Noen som vet noe om dette? klokka er litt over 6 og jeg rumler i magen og føler litt over 300 ikke kommer til å mette met helt?.. Men hvorfor står det at jeg har mer igjen enn jeg egentlig har?... Anonymkode: 6622d...394
Gjest agnesb Skrevet 26. februar 2016 #2 Skrevet 26. februar 2016 sjekk på forbrent mulig du har på skritteller så den tar ifra det du liksom har forbrent på å gå med alf på deg?
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 #3 Skrevet 26. februar 2016 1 minutt siden, agnesb skrev: sjekk på forbrent mulig du har på skritteller så den tar ifra det du liksom har forbrent på å gå med alf på deg? Jeg har på skritt-teller ja, har gått litt over 10.000 skritt i dag og forbrent 322 står det Anonymkode: 6622d...394
Gjest Solsmil Skrevet 26. februar 2016 #4 Skrevet 26. februar 2016 Det kan hende du har skritteller som legger til flere kalorier hvis du har gått en del. Men utenom det: hvis du er sulten, så skal du selvsagt spise. Og ihvertfall ikke trekke fra det du spiste ekstra i går. Å holde på sånn er selve oppskriften på å gå på en smell, fordi du ikke klarer å holde på sånn over tid.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 #5 Skrevet 26. februar 2016 1 minutt siden, Solsmil skrev: Det kan hende du har skritteller som legger til flere kalorier hvis du har gått en del. Men utenom det: hvis du er sulten, så skal du selvsagt spise. Og ihvertfall ikke trekke fra det du spiste ekstra i går. Å holde på sånn er selve oppskriften på å gå på en smell, fordi du ikke klarer å holde på sånn over tid. Jeg har ikke tenkt til å trekke fra det i går Og jeg har gått over 10.000 skritt i dag og forbrent 322 kcal. Betyt det at det blir lagt til? Det jeg har forbrent altså. Så jeg skal egentlg bare forholde meg til det jeg har spist, og ikke tenke på det som blir lagt til?.. Anonymkode: 6622d...394
Gjest Solsmil Skrevet 26. februar 2016 #6 Skrevet 26. februar 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke tenkt til å trekke fra det i går Og jeg har gått over 10.000 skritt i dag og forbrent 322 kcal. Betyt det at det blir lagt til? Det jeg har forbrent altså. Så jeg skal egentlg bare forholde meg til det jeg har spist, og ikke tenke på det som blir lagt til?.. Anonymkode: 6622d...394 Sannsynligvis er det lagt til, ja. Jeg har ikke brukt lifesum, men vet det blir lagt til slik på myfitnesspal feks. Hvordan du legger opp kaloriene blir opp til deg, jeg ville i tatt utgangspunkt i hvor mye kalorier du skal spise på en dag, og ikke brydd meg om hva som ble lagt til. Men heller spist litt mer en dag om jeg faktisk var sulten, selv om jeg hadde spist sunt men likevel hadde spist alle kaloriene jeg skulle
Gjest agnesb Skrevet 26. februar 2016 #7 Skrevet 26. februar 2016 det er tatt ifra da ja. DU du har da liksom 322 kalorier «ekstra» Men det kan skrus av så slipper du forvirringen. Men på Spist skal det stå det du har loggført, og kune det uansett
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 #8 Skrevet 26. februar 2016 1 time siden, agnesb skrev: det er tatt ifra da ja. DU du har da liksom 322 kalorier «ekstra» Men det kan skrus av så slipper du forvirringen. Men på Spist skal det stå det du har loggført, og kune det uansett Takk for svar Vet du hvordan man skrur av det uten at man må skru av visningen av skritt? Anonymkode: 6622d...394
Gjest agnesb Skrevet 26. februar 2016 #9 Skrevet 26. februar 2016 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar Vet du hvordan man skrur av det uten at man må skru av visningen av skritt? Anonymkode: 6622d...394 hmmmmmmmm neeeeeei..:P vet ikke hvordan jeg fikk det på engang
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 #10 Skrevet 26. februar 2016 3 minutter siden, agnesb skrev: hmmmmmmmm neeeeeei..:P vet ikke hvordan jeg fikk det på engang Hahah skakke være lett men får vel bare ikke bry meg om "ringen" og heller følge med på "spist" Anonymkode: 6622d...394
Gjest agnesb Skrevet 26. februar 2016 #11 Skrevet 26. februar 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hahah skakke være lett men får vel bare ikke bry meg om "ringen" og heller følge med på "spist" Anonymkode: 6622d...394 ja lettest det! jeg har ikke tenkt på det som noe «problem» ihvertfall.. men blit skuffet noen ganger når jeg har sett på «igjen» eller ka det står...
mavi Skrevet 27. februar 2016 #12 Skrevet 27. februar 2016 Via instillinger kan du "ekskludere kalorier". Da legges det ikke til mer kalorier etterhvert som du registrerer trening.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå