MapleSirup Skrevet 26. februar 2016 #1 Skrevet 26. februar 2016 Finnes det egentlig andre butikker som er i nærheten av å ligne på IKEA?
Fredsmegleren Skrevet 26. februar 2016 #2 Skrevet 26. februar 2016 Whole Food Market i London dersom vi tenker mat og ikke møbler 4 etasjers stort bygg med flere billige spisesteder i øverste etasje.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2016 #3 Skrevet 27. februar 2016 21 timer siden, Fredsmegleren skrev: Whole Food Market i London dersom vi tenker mat og ikke møbler 4 etasjers stort bygg med flere billige spisesteder i øverste etasje. 21 timer siden, Fredsmegleren skrev: Whole Food Market i London dersom vi tenker mat og ikke møbler 4 etasjers stort bygg med flere billige spisesteder i øverste etasje. Så det første du tenker på når du hører "Ikea" er mat?? Anonymkode: 87ef4...9f6 3
Fredsmegleren Skrevet 27. februar 2016 #4 Skrevet 27. februar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Så det første du tenker på når du hører "Ikea" er mat?? Anonymkode: 87ef4...9f6 Når jeg tenker på IKEA tenker jeg stor bygning, flere tilbud og varer, ulike "stasjoner" hvor man får tak i ting, tilhørende restaurant eller kantine i bygget, generelt en meget anerkjent og populær kjede. Trenger ikke nødvendigvis å være møbler, men nå vet jeg ikke hva ts var ute etter.
MapleSirup Skrevet 27. februar 2016 Forfatter #5 Skrevet 27. februar 2016 13 minutter siden, Fredsmegleren skrev: Når jeg tenker på IKEA tenker jeg stor bygning, flere tilbud og varer, ulike "stasjoner" hvor man får tak i ting, tilhørende restaurant eller kantine i bygget, generelt en meget anerkjent og populær kjede. Trenger ikke nødvendigvis å være møbler, men nå vet jeg ikke hva ts var ute etter. Jeg var ikke ute etter noe spesifikt egentlig Bare en tankepinne at det ikke finnes noe i nærheten av den kjeden...IKEA er jo størst på det de driver med i hele verden. Det er jo litt rart at de ikke har noen reelle konkurrenter.
MapleSirup Skrevet 27. februar 2016 Forfatter #6 Skrevet 27. februar 2016 Ihvertfall ikke i Norge, da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå