Gå til innhold

Ingen som IKEA, eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det egentlig andre butikker som er i nærheten av å ligne på IKEA?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Whole Food Market i London dersom vi tenker mat og ikke møbler :) 4 etasjers stort bygg med flere billige spisesteder i øverste etasje. 

Skrevet
21 timer siden, Fredsmegleren skrev:

Whole Food Market i London dersom vi tenker mat og ikke møbler :) 4 etasjers stort bygg med flere billige spisesteder i øverste etasje. 

21 timer siden, Fredsmegleren skrev:

Så det første du tenker på når du hører "Ikea" er mat??

Anonymkode: 87ef4...9f6

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så det første du tenker på når du hører "Ikea" er mat??

Anonymkode: 87ef4...9f6

Når jeg tenker på IKEA tenker jeg stor bygning, flere tilbud og varer, ulike "stasjoner" hvor man får tak i ting, tilhørende restaurant eller kantine i bygget, generelt en meget anerkjent og populær kjede. Trenger ikke nødvendigvis å være møbler, men nå vet jeg ikke hva ts var ute etter. 

Skrevet
13 minutter siden, Fredsmegleren skrev:

Når jeg tenker på IKEA tenker jeg stor bygning, flere tilbud og varer, ulike "stasjoner" hvor man får tak i ting, tilhørende restaurant eller kantine i bygget, generelt en meget anerkjent og populær kjede. Trenger ikke nødvendigvis å være møbler, men nå vet jeg ikke hva ts var ute etter. 

Jeg var ikke ute etter noe spesifikt egentlig :)

Bare en tankepinne at det ikke finnes noe i nærheten av den kjeden...IKEA er jo størst på det de driver med i hele verden. Det er jo litt rart at de ikke har noen reelle konkurrenter.

Skrevet

Ihvertfall ikke i Norge, da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...