Gå til innhold

*SLETTET*

Gjest haze

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Si han ikke er verdt en dritt!!

så kan du prøve deg på han i innlegget om kjæresten som sov hos eksen. 

Kjempe bra du blokket han! You go girl :klem:

Anonymkode: ee916...0e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 26.2.2016 at 15.20, mångata skrev:

Altså, hva kan jeg si til han? En kort og konsis melding om at nå er det nok. 

Beklager om jeg virker krass nå, men når man sitter og grubler så mye på "den siste meldingen" så er det bare lagt opp til at du ønsker at han skal svare, og han skal på et mirakuløst liv bli helt fra seg av at du velger å gå videre med ditt liv og da revurderer du hele greien (han BRYR seg jo om meg, da er det kanskje håp) ellers så svarer han på en tvetyig/uklar eller kald måte og du vet fortsatt ikke hvor dere egentlig står (herregud så kald og drittsekk han er, meg holde liv i samtalen i 3 måneder til og fortelle han hvor dritt han er så lover jeg å til slutt kutte kontakten).

Det er egentlig VELDIG enkelt, når man først har bestemt seg for å gå videre; innse at dere ikke vil ha en "forsoning" som du er fornøyd med uansett, og uansett hva han svarer så vil ikke det hjelpe deg videre. Bare slett nr, slett fra sosiale medier. Ikke noe dramatisk, helt vanlig. Får du spørsmål så bare si at du ikke ser vitsen, lykke til videre, og så uansett hva han svarer (OM) han svarer så ikke bli med i den diskusjonen. Det er ingen vits at dere prater sammen, du kaster bort din tid og han kaster bort sin.

Anonymkode: 4eb39...0a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, mångata skrev:

NÅ har jeg blokkert han. Det tok meg et halvt år, men nå har jeg greid det - endelig :duskedame:

Svarte litt sent ser jeg....men gratulerer!!

På tide:)

Anonymkode: 4eb39...0a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...