lene24 Skrevet 17. oktober 2004 #1 Skrevet 17. oktober 2004 Er litt nysjerrig på hvem dere har som favoritt i Ungkarskvinnen?? Holder en god knapp på MARIUS jeg, han er jo bare såååå sjarmerende, virker som en bra kar!!! :-) Synes Arild har tapt seg litt, var lenge en favoritt hos meg. Filip er jo veldig pen - men tror han er litt for bad boy for Janniche... Kom over hjemmesiden hans, for de som er fan, er det jo bare å ta en titt ( mange private bilder av han ): www.filip.se
Gjest Lilleulv Skrevet 17. oktober 2004 #2 Skrevet 17. oktober 2004 Tobias er i hvert fall bra å se på...
nat26 Skrevet 17. oktober 2004 #3 Skrevet 17. oktober 2004 Tobias er i hvert fall bra å se på... :enig_animasjon:
Samantha Skrevet 17. oktober 2004 #4 Skrevet 17. oktober 2004 Arild er egentlig favoritten min. Han er frå nabobygda, så eg har egentlig ikkje noko valg. MÅ berre heie på han Men eg syns han var ganske gapen i den forrige episoden... Likar både Marius og Morten veldig godt. HEIA NORGE I ALLE FALL!!
Arwen Skrevet 17. oktober 2004 #5 Skrevet 17. oktober 2004 Jeg kan ikke fordra Marius, så bare ikke han vinner er jeg fornøyd
Gjest Chanda Skrevet 17. oktober 2004 #7 Skrevet 17. oktober 2004 Er det bare jeg som synes at det hele ser temmelig tilgjort ut? Det er ingen lidenskap å se når Jannicke har vært på "date" med guttene. I det vanlige liv så funker det sjelden slik at man har masse "dater" med en person før en finner ut at "jo, her er mannen i mitt liv!" ... så blir man plutselig mer intime. Mine egne erfaringer er at jeg bestandig faller for en person med en gang ... mulig at det bare er meg? Jeg synes dessuten at Jannicke virker veldig bundet og ufri - den danske jenta virker så mye mer levende og naturlig ... Må legge til at jeg ikke har sett programmet på ett par uker - mulig at ting er blitt forandret - men slik jeg ser så er det ingen naturlige par.
*Lene* Skrevet 17. oktober 2004 #8 Skrevet 17. oktober 2004 Heier på Marius, men syns kanskje Morten passer best sammen med henne. Syns hun virker veldig "kjedelig" nemlig :-?
nyibyen Skrevet 17. oktober 2004 #9 Skrevet 17. oktober 2004 Jeg trodde hun hadde bestemt seg for Arild fra første stund, de fikk jo så god tone på første daten, så jeg regnet med at det kom til å bli de to og det var nesten ikke noen vits å se på lengre. Og da de datet igjen, på vinsmakingen etc, begynte hun med en gang å snakke med ham i en fortrolig tone og ikke noe høflighetstull. Håper det blir dem to, jeg!
lizzy x Skrevet 17. oktober 2004 #10 Skrevet 17. oktober 2004 syns egentlig at ingen er noe særlig bra ,men det blir jo spennende imorgen når hun kommer inn svenskejenta
Melissa Gioberti Skrevet 17. oktober 2004 #11 Skrevet 17. oktober 2004 Hun virker nokså kjedelig ZZzzzz... Hva heter han norske som flørter mest med henne- Marius? Jeg misliker isåfall han mest! Jeg liker et par av de danske guttene, men har ikke sett Mr. perfect der. De svenske tenker bare på sex, de norske er umodne og irriterende, så de danske virker mest reflekterte, både Ungkarskvinnen og de danske menn.
Gjest lilletroll Skrevet 17. oktober 2004 #12 Skrevet 17. oktober 2004 Jeg tror Arild passer best sammen med Janiche. Marius er jo bare tragisk hele fyren..... :-?
Gjest lilletroll Skrevet 17. oktober 2004 #13 Skrevet 17. oktober 2004 Og han Filip må heller for all del ikke vinne....tragisk han og!
Angelica Skrevet 18. oktober 2004 #14 Skrevet 18. oktober 2004 Har hatt Arild som favoritt fra serien begynte. Men dagen etter siste episode leser vi vel uansett i avisa at "kjærligheten tok slutt". Er jo ganske standard da, blir nok ganske uvant når hverdagen kommer igang. Sjelden det ender med ihvertfall!
lene24 Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter #15 Skrevet 18. oktober 2004 Er enige med dere andre at Jannicke som ungkarskvinne er noe tragisk :-? Synes ikke hun viser noen følelser for de andre gutta, mangel på lidenskap med andre ord! Venter jo på at noe skal skje snart.... Arild har jo nevnt at " nå må det snart skje ting, ellers er det ikke noe vits i å være her lengre...." Marius liver opp programmet synes jeg, så setter en knapp på han!!!!! :-)
MiniMjau Skrevet 18. oktober 2004 #16 Skrevet 18. oktober 2004 Ja, Arild er favoritten. Marius er bare slesk og ekkel. Han ser totalt usympatisk ut.
Gjest Anonymous Skrevet 18. oktober 2004 #17 Skrevet 18. oktober 2004 Jeg heier på morten, for han ville ikke jeg hatt selv.. marius og arild derimot, de kan godt være ledig på markedet til meg syns jeg Men jeg syns det var innmari fint at han med de lyse krøllene gikk ut sist gang.. For ikke å snakke om han ekle, tynne militærgutten...
nat26 Skrevet 18. oktober 2004 #18 Skrevet 18. oktober 2004 Jeg kan ikke fordra Marius' date=' så bare ikke han vinner er jeg fornøyd [/quote'] Kunne ikke vært mer enig
Væren Skrevet 18. oktober 2004 #19 Skrevet 18. oktober 2004 Arild hadde uten tvil greid å sjarmere meg i senk; han har en utrolig god utstråling!
Musemor Skrevet 18. oktober 2004 #20 Skrevet 18. oktober 2004 Jeg har Arild som favoritt. Han er sympatisk, humoristisk og virker snill. I tillegg er han jo sjarmerende og ganske kjekk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå