AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 #1 Skrevet 26. februar 2016 Tyskertøsene ble de kalt, damene som allerede 10. april gikk hånd i hånd med de tyske okkupantene langs Karl Johan. De samarbeidet villig vekk med okkupasjonsmakten, og mange motstandsfolk mistet livet på grunn av dere landsforræderi. I dag har vi en lignende tendens i feministbevegelsen. Disse kvinnene undergraver norsk kultur og norske interesser, for å få Norge til å ta inn så mange fremmedkulturelle mennesker som mulig. Hva de ønsker å oppnå er egentlig helt uvisst. De handler stikk i strid både sine egne og landets interesser. Kanskje feminister innerst inne ønsker å bli undertrykket av menn? Det er vanskelig å tolke Islam-støtten til disse forskrudde kvinnene på en annen måte. Anonymkode: 29bcd...7d4
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 #2 Skrevet 26. februar 2016 Du vet ikke mye om tyskertøser, tydeligvis...... Anonymkode: 20c14...0ba 5
Gjest Spiderman Skrevet 26. februar 2016 #3 Skrevet 26. februar 2016 (endret) 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tyskertøsene ble de kalt, damene som allerede 10. april gikk hånd i hånd med de tyske okkupantene langs Karl Johan. De samarbeidet villig vekk med okkupasjonsmakten, og mange motstandsfolk mistet livet på grunn av dere landsforræderi. I dag har vi en lignende tendens i feministbevegelsen. Disse kvinnene undergraver norsk kultur og norske interesser, for å få Norge til å ta inn så mange fremmedkulturelle mennesker som mulig. Hva de ønsker å oppnå er egentlig helt uvisst. De handler stikk i strid både sine egne og landets interesser. Kanskje feminister innerst inne ønsker å bli undertrykket av menn? Det er vanskelig å tolke Islam-støtten til disse forskrudde kvinnene på en annen måte. Anonymkode: 29bcd...7d4 Dette ga ingen mening. Har du noen kilder som knytter feminisme opp mot asylpolitikk eller er dette kun et inntrykk du har selv? Endret 26. februar 2016 av Plaskebrus
Gjest Snuppi Skrevet 26. februar 2016 #4 Skrevet 26. februar 2016 Man skal jammen meg lese mye dumt....
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 #5 Skrevet 26. februar 2016 Jeg hater ordet tyskertøs. Jeg syns behandlingen av de kvinnene var helt forferdelig og jeg skammer meg over den delen av norsk historie. Samtidig om du ser på bilder av mishandling av disse kvinnene, så er det nesten bare menn der. Jeg er feminist og stolt av det. Det er kvinnehatere som deg som er bevis for at feminisme fremdeles er viktig. Anonymkode: 655b8...a2e 6
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 #6 Skrevet 26. februar 2016 Du er et forferdelig menneske TS Anonymkode: 81e45...032 3
AmandaVI Skrevet 26. februar 2016 #7 Skrevet 26. februar 2016 Ja, for et par nylonstrømper og ei sjokoladeplate gjør vi hva som helst. 1
herzeleid Skrevet 26. februar 2016 #8 Skrevet 26. februar 2016 Tja, mulig dårlig forståelse av konsekvenser og gode intensjoner er felles, men jeg tror ikke dette sammenligningen henger så voldsomt på greip.
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 27. februar 2016 #9 Skrevet 27. februar 2016 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg hater ordet tyskertøs. Jeg syns behandlingen av de kvinnene var helt forferdelig og jeg skammer meg over den delen av norsk historie. Samtidig om du ser på bilder av mishandling av disse kvinnene, så er det nesten bare menn der. Anonymkode: 655b8...a2e Det som var skammelig var hvordan barna til disse kvinnene ble behandlet.
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #10 Skrevet 29. februar 2016 Den 26.2.2016 at 15.00, AnonymBruker skrev: Jeg hater ordet tyskertøs. Jeg syns behandlingen av de kvinnene var helt forferdelig og jeg skammer meg over den delen av norsk historie. Samtidig om du ser på bilder av mishandling av disse kvinnene, så er det nesten bare menn der. Jeg er feminist og stolt av det. Det er kvinnehatere som deg som er bevis for at feminisme fremdeles er viktig. Anonymkode: 655b8...a2e Klart du har sympati med tyskertøsene, som den forræderen du er. Anonymkode: 29bcd...7d4
Gjest chisandra Skrevet 29. februar 2016 #11 Skrevet 29. februar 2016 Den 26.2.2016 at 13.45, AnonymBruker skrev: Tyskertøsene ble de kalt, damene som allerede 10. april gikk hånd i hånd med de tyske okkupantene langs Karl Johan. De samarbeidet villig vekk med okkupasjonsmakten, og mange motstandsfolk mistet livet på grunn av dere landsforræderi. I dag har vi en lignende tendens i feministbevegelsen. Disse kvinnene undergraver norsk kultur og norske interesser, for å få Norge til å ta inn så mange fremmedkulturelle mennesker som mulig. Hva de ønsker å oppnå er egentlig helt uvisst. De handler stikk i strid både sine egne og landets interesser. Kanskje feminister innerst inne ønsker å bli undertrykket av menn? Det er vanskelig å tolke Islam-støtten til disse forskrudde kvinnene på en annen måte. Anonymkode: 29bcd...7d4 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Klart du har sympati med tyskertøsene, som den forræderen du er. Anonymkode: 29bcd...7d4 Er det på grunn av at våren er i anmarsj at du har krabbet ut av hulen din? Og fått deg internett også? Krabb tilbake - det er ventet snøfall denne uka.
Gjest Snuppi Skrevet 29. februar 2016 #12 Skrevet 29. februar 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Klart du har sympati med tyskertøsene, som den forræderen du er. Anonymkode: 29bcd...7d4 Jeg ser at du ikke har evne til å argumentere for påstandene dine. Du mangler kunnskap og fornuft.
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #13 Skrevet 29. februar 2016 Den 26.2.2016 at 15.00, AnonymBruker skrev: Jeg hater ordet tyskertøs. Jeg syns behandlingen av de kvinnene var helt forferdelig og jeg skammer meg over den delen av norsk historie. Samtidig om du ser på bilder av mishandling av disse kvinnene, så er det nesten bare menn der. Jeg er feminist og stolt av det. Det er kvinnehatere som deg som er bevis for at feminisme fremdeles er viktig. Anonymkode: 655b8...a2e Det er ingen som burde være stolt av å være mot likestilling. Anonymkode: 7bf69...68d
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #14 Skrevet 1. mars 2016 De var landsforrædere de fikk som fortjent. Anonymkode: c362e...eb5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå