Elefantenirommet Skrevet 26. februar 2016 #1 Skrevet 26. februar 2016 Vet jeg kan få tak i NARS på nett, men skal kjøpe foundation og må jo da prøve meg fram til hvilken farge som passer for meg. Da funker nettbutikk dårlig ...
Gjest O.G. Skrevet 26. februar 2016 #2 Skrevet 26. februar 2016 Beklager, men det gjør nok ikke det. Beautyprofessor har fine swatches av ulike foundations, jeg fant min match i Nars med hjelp av den bloggen (Siberia).
Gjest Genevieve Skrevet 26. februar 2016 #3 Skrevet 26. februar 2016 (endret) Hvis du gjør en del research så er det mulig å treffe med fargen, prøv å se noen youtube videoer med damer med lik hudfarge og hårfarge som deg selv som prøver ut den foundationen du vil ha, jeg endte opp med å ta sjansen og traff perfekt på første forsøk. Tror faktisk det var Beautyprofessor sine videoer som O.G. nevner her jeg brukte. Kan jeg spørre hvorfor dere er så opptatt av Nars? Selv kjøpte jeg Sensai fra Kanebo og er virkelig fornøyd. Lett og akkurat passe dekkende. Endret 26. februar 2016 av Genevieve
Gjest O.G. Skrevet 27. februar 2016 #4 Skrevet 27. februar 2016 Jeg hadde lyst til å sjekke ut Nars Velvet Matte Skin Tint, men det var restriksjoner på shippingen av den til Norge (feel unique), jeg tok problemstillingen over til Nars Cosmetics egen hjemmeside og fikk beskjed om at firmaets policy var restriksjoner på salgsutsted og hva de kunne shippe internasjonalt, jeg svarte som sant er at akkurat der ble foundation spesielt og produkt generelt fra Nars uinteressante for meg og at Laura Mercier skal få min business heretter.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2016 #5 Skrevet 27. februar 2016 1 minutt siden, O.G. skrev: Jeg hadde lyst til å sjekke ut Nars Velvet Matte Skin Tint, men det var restriksjoner på shippingen av den til Norge (feel unique), jeg tok problemstillingen over til Nars Cosmetics egen hjemmeside og fikk beskjed om at firmaets policy var restriksjoner på salgsutsted og hva de kunne shippe internasjonalt, jeg svarte som sant er at akkurat der ble foundation spesielt og produkt generelt fra Nars uinteressante for meg og at Laura Mercier skal få min business heretter. Forstår godt de har restriksjoner på det,må jo ha en viss garanti. Anonymkode: 04277...685
Gjest O.G. Skrevet 27. februar 2016 #6 Skrevet 27. februar 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Forstår godt de har restriksjoner på det,må jo ha en viss garanti. Anonymkode: 04277...685 Garanti for hva?
Elefantenirommet Skrevet 27. februar 2016 Forfatter #7 Skrevet 27. februar 2016 Takk for gode svar! 😊 @Genevieve Er ikke så opptatt av NARS, har bare aldri prøvd merket før, og så så jeg en kjendis med vakker hud som sa i et intervju at hun elsket den foundationen. Har hørt jeg ligner litt på henne, så da fikk jeg lyst til å teste den sminken, hehe. Litt tåpelig grunn, kanskje, men er ikke noe større grunn enn det, i alle fall. 😄
Gjest O.G. Skrevet 27. februar 2016 #8 Skrevet 27. februar 2016 30 minutter siden, Elefantenirommet skrev: Takk for gode svar! 😊 @Genevieve Er ikke så opptatt av NARS, har bare aldri prøvd merket før, og så så jeg en kjendis med vakker hud som sa i et intervju at hun elsket den foundationen. Har hørt jeg ligner litt på henne, så da fikk jeg lyst til å teste den sminken, hehe. Litt tåpelig grunn, kanskje, men er ikke noe større grunn enn det, i alle fall. 😄 Hvilken foundation fra Nars brukte den her kjendisen da?
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2016 #9 Skrevet 27. februar 2016 49 minutter siden, O.G. skrev: Garanti for hva? At utsalgssteder er seriøse. Vært mye snakk om useriøse aktører. Anonymkode: 04277...685
Miranda16 Skrevet 27. februar 2016 #10 Skrevet 27. februar 2016 1 time siden, O.G. skrev: Jeg hadde lyst til å sjekke ut Nars Velvet Matte Skin Tint, men det var restriksjoner på shippingen av den til Norge (feel unique), jeg tok problemstillingen over til Nars Cosmetics egen hjemmeside og fikk beskjed om at firmaets policy var restriksjoner på salgsutsted og hva de kunne shippe internasjonalt, jeg svarte som sant er at akkurat der ble foundation spesielt og produkt generelt fra Nars uinteressante for meg og at Laura Mercier skal få min business heretter. Prøvd Sephora.com?
Gjest O.G. Skrevet 27. februar 2016 #11 Skrevet 27. februar 2016 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: At utsalgssteder er seriøse. Vært mye snakk om useriøse aktører. Anonymkode: 04277...685 Feel Unique er useriøs siden når? 38 minutter siden, Miranda16 skrev: Prøvd Sephora.com? Helvetes til shippingkostnader på Sephora.
Miranda16 Skrevet 27. februar 2016 #12 Skrevet 27. februar 2016 (endret) 58 minutter siden, O.G. skrev: Feel Unique er useriøs siden når? Helvetes til shippingkostnader på Sephora. Ja, men hvis du virkelig vil ha et produkt så er det verdt det Endret 27. februar 2016 av Miranda16
Gjest Solsmil Skrevet 27. februar 2016 #13 Skrevet 27. februar 2016 1 time siden, Miranda16 skrev: Prøvd Sephora.com? Sephora sender ikke NARS til Norge
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2016 #14 Skrevet 27. februar 2016 56 minutter siden, O.G. skrev: Feel Unique er useriøs siden når? Helvetes til shippingkostnader på Sephora. Det er bare 100 kroner når du handler for over 750 kroner og du får varene på et par dager. Så nei, det er ikke ille. Sjekk sminkeforum.com der står det flere sider som sender NARS til Norge Anonymkode: 57a92...274
Miranda16 Skrevet 27. februar 2016 #15 Skrevet 27. februar 2016 Jeg er stamkunde hos Feelunique og har vært det i mange år. De er har superrask shipping og originale produkter Har hørt mye rart om strawberrynet, så de hadde jeg hold me langt unna. Produkter som er produsert i Asia bruker kjente produkters navn er fake! Akkurat det samme som fake vesker og solbriller! Nå er kronekursen superlav, så nå sist fikk jeg Kerstase mye billigere fra blivakker
Gjest O.G. Skrevet 27. februar 2016 #16 Skrevet 27. februar 2016 49 minutter siden, Solsmil skrev: Sephora sender ikke NARS til Norge Det her er så merkelig. Hva er Nars problem med Norge?
MissPhoebe Skrevet 28. februar 2016 #17 Skrevet 28. februar 2016 Head Hair & Beauty Frisør selger Nars i Oslo (Hedgehaugsveien 30).
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #18 Skrevet 28. februar 2016 Den 27.02.2016 at 18.56, O.G. skrev: Det her er så merkelig. Hva er Nars problem med Norge? Antagelig har noen andre eneretten på å selge Nars i/til Norge. Det er samme grunn til at vi ikke kan bestille Urban Decay fra Sephora heller. Anonymkode: b4f41...1c6
Gjest O.G. Skrevet 28. februar 2016 #19 Skrevet 28. februar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Antagelig har noen andre eneretten på å selge Nars i/til Norge. Det er samme grunn til at vi ikke kan bestille Urban Decay fra Sephora heller. Anonymkode: b4f41...1c6 Ja, ja, det er slike avtaler som får meg fra å kjøpe noe fra merkene når jeg får sjansen. Det blir for teit rett og slett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå