Vivekke Skrevet 17. oktober 2004 #1 Skrevet 17. oktober 2004 Er det noe som har erfaring/hørt om noen som har hatt 2 forskjellige selskap/fester i forbindelse med bryllup? Hvordan fungerte dette? Og hvordan ble det gjennomført i praksis?
Gjest Anonymous Skrevet 17. oktober 2004 #3 Skrevet 17. oktober 2004 Skal i et bryllup til våren hvor de skal dele i to p.g.a stor familie. De inviterer familie i brylluosfest på selve dagen. 2 uker etter skal de ha venner, med koldtbord, drikke og brudekjole..
Martha Stewart Skrevet 17. oktober 2004 #4 Skrevet 17. oktober 2004 Vi skal ha to fester: Middag på en bedre restaurant med foreldre, søsken og forlovere med følge etter vielsen, så en vennefest hjemme hos oss selv med buffet helgen etter. Jeg har tidligere vært på en bryllupsfest hjemme hos et brudepar som hadde giftet seg på en ambassade i utlandet noen dager tidligere. Den festen var en suksess! :-)
magnhild Skrevet 17. oktober 2004 #5 Skrevet 17. oktober 2004 vi skal ha to fester. En på fredag med venner og familie, med vielse og enkel servering. Og så koldtbord med familie på lørdagen. Tror dette blri veldig bra jeg. Vi ønsket å invitere veldig mange og dette ble den måten vi fik det til på...
Gjest Gjesta Skrevet 18. oktober 2004 #6 Skrevet 18. oktober 2004 Jeg har også vurdert å ha to fester - middag med foreldre og nærmeste familie etter vielsen på fredag, og vennefest på lørdag. Vet om noen som hadde bryllupsfest med bare familie på gjestelista den helga de giftet seg, og en stor vennefest helgen etterpå. Syns det er en god ide jeg! K
cecily Skrevet 19. oktober 2004 #7 Skrevet 19. oktober 2004 To bryllupsfester synes jeg personlig høres litt for pretensiøst ut. En fest syns jeg duger for de fleste. Hadde jeg blitt invitert til bryllup, trodde jeg, og så funnet ut at dette var fest nr 2, da hadde jeg syntes mitt om det. Sorry, men det synes jeg altså. En får nesten velge om en vil ha stort eller lite bryllup/fest og så klare seg med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå