Gjest Anonymous Skrevet 17. oktober 2004 #1 Skrevet 17. oktober 2004 Moren min er litt over 50 og har lyst til å prøve den. Men den er jo rimelig dyr... 1200 kr ca. Har noen prøvd den? Lurer på hva folk syns er den verdt prisen?
Gjest Nin@ Skrevet 18. oktober 2004 #2 Skrevet 18. oktober 2004 Har hørt mye skryt om den. Kjøpte den fra Strawberrynet for under kr. 800,-! (Det var en periode i vinter de hadde 5% ekstra rabatt i tillegg til at jeg har opparbeida meg 10% på alt, og siden jeg kjøpte 3 ting ble det 5% ekstra der også..) Men jeg har ikke prøvd den ennå! Skal gi tilbakemelding når jeg får rota meg til å prøve den. Er veldig mye positivt å lese i forskjellige brukeranmeldelser på nettet da. Kanskje noen andre her som vet?
Gjest Anonymous Skrevet 18. oktober 2004 #3 Skrevet 18. oktober 2004 Har hørt mye skryt om den. Kjøpte den fra Strawberrynet for under kr. 800,-! (Det var en periode i vinter de hadde 5% ekstra rabatt i tillegg til at jeg har opparbeida meg 10% på alt, og siden jeg kjøpte 3 ting ble det 5% ekstra der også..) Men jeg har ikke prøvd den ennå! Skal gi tilbakemelding når jeg får rota meg til å prøve den. Er veldig mye positivt å lese i forskjellige brukeranmeldelser på nettet da. Kanskje noen andre her som vet? Oj så heldig du var. Men får håpe noen andre kommer med svar også. Takk takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå