Gå til innhold

Rosa drikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på utkikk etter rosa drikke til navnefest, men kommer bare på rosa saft eller Sprite med rødfarge i. :ler: Saft er ikke veldig festlig, så vil helst ikke ha det, men.. Noen forslag?  

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, FantasDick skrev:

Er på utkikk etter rosa drikke til navnefest, men kommer bare på rosa saft eller Sprite med rødfarge i. :ler: Saft er ikke veldig festlig, så vil helst ikke ha det, men.. Noen forslag?  

Hva hvis du blander den rosa fantaen (fersken og jordbær tror jeg) med sprite, eller bare bruker den? Den er litt mørk i fargen, men klart rosa. 

Skrevet
Et øyeblikk siden, Rosaboble15 skrev:

Hva hvis du blander den rosa fantaen (fersken og jordbær tror jeg) med sprite, eller bare bruker den? Den er litt mørk i fargen, men klart rosa. 

Åh, Fanta exotic? Tror ikke jeg kan bruke den, har blandet den med hjemmebrent én gang for mye så blir fremdeles kvalm av lukta! :ler: Men godt forslag - og når du nevnte den så kom jeg på at Solo også har en rød/rosa variant! Jordbær og rabarbra eller noe, kanskje den funker! 

Skrevet

Hva med Pink Panter brus? Mener å huske at jeg har sett de i butikk nylig :)

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, FantasDick skrev:

Åh, Fanta exotic? Tror ikke jeg kan bruke den, har blandet den med hjemmebrent én gang for mye så blir fremdeles kvalm av lukta! :ler: Men godt forslag - og når du nevnte den så kom jeg på at Solo også har en rød/rosa variant! Jordbær og rabarbra eller noe, kanskje den funker! 

Ja, stemmer det, den soloen burde også bli bra. Ikke exotic, en ny variant. Vet ikke om de har den overalt, men jeg har sett den i de fleste butikkene rundt der jeg bor (Nord-Akershus). Haha, godt jeg ikke er den eneste som har et sånt forhold til exotic :ler: 

Skrevet
1 minutt siden, henp skrev:

Hva med Pink Panter brus? Mener å huske at jeg har sett de i butikk nylig :)

Åh jaa, den har samboeren min snakket så mye om og den hadde vært helt perfekt, men trodde den var utgått for 100 år siden? Hvor tror du du har sett den? :)

Skrevet
Et øyeblikk siden, FantasDick skrev:

Åh jaa, den har samboeren min snakket så mye om og den hadde vært helt perfekt, men trodde den var utgått for 100 år siden? Hvor tror du du har sett den? :)

Mener å huske at det var på Meny, de pleier jo ihvertfall å ha relativt bra utvalg. Ellers kan du jo sjekke Europris? Pleide ihvertfall å handle den type brus der i "gamle dager" :D

Skrevet

Jeg drakk akkuat en rosa vanlije og tyttebær smootie. den var god.

Anonymkode: f3023...9cb

Skrevet

Med alkohol? Hva med rosévin og cosmopolitan? 🍸

• Liker 1
Skrevet
16 minutter siden, Rosaboble15 skrev:

http://www.berentsens.no/Toppmeny/Vare_Produkter/Brus/8afda985-2950-4bf1-adff-84933c3b32bb/1

Her står det mer om den brusen @henp nevnte, det burde jo gå an å få tak i den!

Ja, se der! Sendte link til samboeren, og han hadde funnet den samme sida og allerede sendt mail om vi kan få bestille noen kasser! Mr. FixIt han. <3

16 minutter siden, henp skrev:

Mener å huske at det var på Meny, de pleier jo ihvertfall å ha relativt bra utvalg. Ellers kan du jo sjekke Europris? Pleide ihvertfall å handle den type brus der i "gamle dager" :D

Sweet, skal sjekke! Europris her har den ikke, men har en Meny i nærmeste by. 

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg drakk akkuat en rosa vanlije og tyttebær smootie. den var god.

Anonymkode: f3023...9cb

Godt forslag, tror dessverre ikke Smoothie vil "gjøre seg" like bra som eks brus.

8 minutter siden, Lady skrev:

Med alkohol? Hva med rosévin og cosmopolitan? 🍸

Nei, ingen alkohol, ellers hadde jeg gått all in på Cosmo! :biggrin:  

Skrevet

Gå inn i en innvandrerbutikk og sjekk utvalget.

200x251____files_uploads_drinks-89414c51200x299____files_uploads_drinks-b23e5c36169x300____files_uploads_drinks-8b13027e

Anonymkode: e8797...34d

Skrevet (endret)
9 minutter siden, FantasDick skrev:

Ja, se der! Sendte link til samboeren, og han hadde funnet den samme sida og allerede sendt mail om vi kan få bestille noen kasser! Mr. FixIt han. <3

Sweet, skal sjekke! Europris her har den ikke, men har en Meny i nærmeste by. 

Godt forslag, tror dessverre ikke Smoothie vil "gjøre seg" like bra som eks brus.

Nei, ingen alkohol, ellers hadde jeg gått all in på Cosmo! :biggrin:  

Ja, det er så godt! 😃 Ellers så fant jeg denne http://www.treningsforum.no/php/art.php?id=3648 Ikke helt sesong for vannmelon, men frosne jordbær får man jo alltid tak i. Kan sikkert bruke fks tranebærjuice istedenfor vannmelon :)

Endret av Lady
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gå inn i en innvandrerbutikk og sjekk utvalget.

200x251____files_uploads_drinks-89414c51200x299____files_uploads_drinks-b23e5c36169x300____files_uploads_drinks-8b13027e

Anonymkode: e8797...34d

Åh, de lyserosa så gode ut! Bor dessverre i gokk uten innvandrerbutikker i mils omkrets. 

2 minutter siden, Lady skrev:

Ja, det er så godt! 😃 Ellers så fant jeg denne http://www.treningsforum.no/php/art.php?id=3648 Ikke helt sesong for vannmelon, men, forne jordbær får man jo alltid tak i. Kan sikkert bruke fks tranebærjuice istedenfor vannmelon :)

Åh, det så friskt og godt ut! Haha, jeg hadde faktisk ikke tenkt på å lage noe selv. #Facepalm 

Skrevet
7 minutter siden, FantasDick skrev:

Åh, de lyserosa så gode ut! Bor dessverre i gokk uten innvandrerbutikker i mils omkrets. 

Åh, det så friskt og godt ut! Haha, jeg hadde faktisk ikke tenkt på å lage noe selv. #Facepalm 

Haha :fnise: Ja, fikk lyst til å lage de selv! 

Gjest Ennasus
Skrevet (endret)

Pink limonade? :) vet de selger det på kremmerhuset hvertfall... Ellers kan du jo lage selv!

Brigebær-solo, også er det godt å blande farris med saft :) 

Endret av Ennasus
Skrevet

Bland litt rød saft i Sprite :)

Anonymkode: 974df...c55

Skrevet

Takk for så mange fine tips - skjønner ikke at det kunne stå så stille i hodet mitt! :ler:

Vi går for Pink panter hvis vi får tak i den, ellers får vi tenke litt. 

• 1 måned senere...
Skrevet

Endelig fått bekreftet at vi får tak i Pink Panter! Skal hente noen kasser i nærmeste by i morgen. Det har vært litt av et styr, har sendt mail til bryggeriet og alle butikkene i byen, men enten har de ikke svart eller så kan de ikke skaffe.. Til slutt var det mathallen som kunne bestille for oss. :)

Da blir det fest med rosa brus snart! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...