Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Har vært med ei jente i snart 3 måneder (høres lite ut, men jeg føler det har vart mye lengre enn det) og vi har hatt det bra stort sett.

I starten fikk ikke jeg følelser, mens hun fikk litt. Ca etter en måned fortalte jeg at jeg ikke hadde fått følelsene helt enda, men likte å være med henne og hun sa at det var greit og at vi kunne bare se hvordan det utviklet seg.

Etter en dum og misforstått krangel, forteller hun meg at hun ikke har følelser lenger... Da avtaler vi at vi bare skal holde på (det vil si at vi ikke har sex med andre, men kan møte andre for å se om man får følelser for andre etterhvert)

Selvsagt får jeg litt følelser etter å ha avtalt dette. Hater tanken på at hun dater andre og i verste fall sex, selvom det ble avtalt at vi ikke skal.

Jeg sa at jeg hadde  følelser og jeg foreslo at vi bare fortsetter å holde på for å se om hun får følelser for meg igjen siden det var mange misforståelser under krangelen tidligere. Det kunne vi prøve.

Nå har det vært litt krangel igjen og hun er sliten. Hun sier hun ikke vil holde på, men heller være fuckfriends. HUn skal fortsatt ikke ha sex med andre fordi hun driver bare på en 1 av gangen, men hun sier at det KAN skje at hun har sex med exen sin fordi både hun  og han har littegrann følelser for hverandre. Dett har hun fortalt før, men da hadde hun følelser for meg også, så det hadde ikke skjedd da.

Det stikker jo såklart i magen. Jeg er glad i henne og vil jo at vi skal prøve å jobbe med alt. Hva ville dere gjort? Hadde dere blitt fuckfriends og håpet på at følelsene kom tilbake, eller sagt slutt? Når vi er sammen er alt kjempebra og vi har god kjemi seksuelt og på andre ting.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der hørtes utrolig komplisert og lite lovende ut. 

• Liker 3
Skrevet (endret)

Kanskje litt komplisert.

Kan prøve å korte ned litt:

Jeg har følelser, hun hadde før, men ikke nå.

Hun vil være fuckfriends, sånn at vi kan møte andre (ikke sex, med unntak av exen. Noe som er veldig lite sannsynlig at skjer uansett, i følge henne) Jeg liker virkelig ikke tanken på dette

Jeg er fristet til å si ja i håp om at vi kan prøve å få det bedre og at kanskje hun får følelser igjen.

Endret av CDisk
Skrevet (endret)
12 minutter siden, CDisk skrev:

Kanskje litt komplisert.

Kan prøve å korte ned litt:

Jeg har følelser, hun hadde før, men ikke nå.

Hun vil være fuckfriends, sånn at vi kan møte andre (ikke sex, med unntak av exen. Noe som er veldig lite sannsynlig at skjer uansett, i følge henne) Jeg liker virkelig ikke tanken på dette

Jeg er fristet til å si ja i håp om at vi kan prøve å få det bedre og at kanskje hun får følelser igjen.

Det hjelper egentlig ikke å korte ned, hele greia høres fryktelig komplisert ut og spåkulen min sier at du kommer til å bli såret.

Hvorfor skal hun i det hele tatt tilbake til eksen hvis hun har en formening om at noe kan skje mellom dere igjen? Høres ut som hun har deg på gress til hun har funnet ut hva hun vil med eksen og evt lekt ferdig med andre.

Ikke la deg selv bli en sånn fyr som kryper rundt i påvente av at ei jente skal finne ut hva hun vil. Jeg vet at vi alle, inkludert meg selv, gjør dette når man har følelser, men det er lite attraktivt.

Har selv en fyr som har sittet frivillig på gresset mitt i 2 år. Vi hadde en lignende relasjon som dere til å begynne med, som fadet ut. Har senere fortalt han at jeg ikke er interessert, men han venter like tålmodig og maser om at han vil prøve igjen. Kjenner jeg mister litt respekt for han, da han åpenbart ikke har respekt for seg selv.

Endret av Envy
  • Liker 4
Skrevet

Det hørtes veldig komplisert og vanskelig ut.
Jeg har eller er i en liknende situasjon, og jeg vet hvor vanskelig det er å sette ned foten. Du må nesten kjenne på hva DU er villig til å utsette deg selv for, særlig mtp dine egne følelser for henne. Det KAN gå, men det kan også gå skikkelig galt og du sitter igjen som et såra spørsmålstegn. 

Hva vil egentlig du? Sånn helt egentlig? Er du villig til å gjøre deg sårbar, blotte følelsene dine, skyve de under en stol "bare" for sex?

Skrevet

Nei, jeg skal ikke bli den fyren. Det er snakk om 2-3 måneder for min del før jeg beveger meg videre.

Greia er at grunnen til at hun mistet følelsene er fordi hun fikk ideen om at jeg ikke brydde meg om problemene hennes osv. Krangelen skjedde i beruset tilstand,

Jeg har fortalt henne at alt det der bare er tull og at jeg faktisk bryr meg. Derfor sitter jeg i håp om at hvis jeg får muligheten til å bevise dette, så vil ting kanskje endre seg.

Det med exen kom litt drastisk i går og det stakk litt. De er nok ex'er av en grunn, jeg vet ikke hvorfor. Hun sier bare at det KAN skje hvis begge er i samme rom og ting plutselig skjer, men lite sannsynlig. Alt dette kom i går. Hun sier det er liten sjanse for at hun får følelser, så ser jo nå som jeg skriver at det er ganske dødt. :icon_frown:

Det er bare rart... Vi har det alltid så bra når vi er sammen

Skrevet
5 minutter siden, CDisk skrev:

Nei, jeg skal ikke bli den fyren. Det er snakk om 2-3 måneder for min del før jeg beveger meg videre.

Greia er at grunnen til at hun mistet følelsene er fordi hun fikk ideen om at jeg ikke brydde meg om problemene hennes osv. Krangelen skjedde i beruset tilstand,

Jeg har fortalt henne at alt det der bare er tull og at jeg faktisk bryr meg. Derfor sitter jeg i håp om at hvis jeg får muligheten til å bevise dette, så vil ting kanskje endre seg.

Det med exen kom litt drastisk i går og det stakk litt. De er nok ex'er av en grunn, jeg vet ikke hvorfor. Hun sier bare at det KAN skje hvis begge er i samme rom og ting plutselig skjer, men lite sannsynlig. Alt dette kom i går. Hun sier det er liten sjanse for at hun får følelser, så ser jo nå som jeg skriver at det er ganske dødt. :icon_frown:

Det er bare rart... Vi har det alltid så bra når vi er sammen

Hmmm.. Høres ut som om dere kanskje burde ta dere en prat i edru tilstand. Om hun faktisk ikke har interesse av å snakke om disse "misforståelsene" syns jeg ikke hun er verdt at du skal "prøve på nytt".

Skrevet

Vi har pratet mye i edru tilstand. Alt dette bare skjer så fort. Orker ikke å bekymre meg for at hun har sex med andre heller... Det gikk bare fra bra til dårlig. Forbanna krangling

Skrevet
1 minutt siden, CDisk skrev:

Vi har pratet mye i edru tilstand. Alt dette bare skjer så fort. Orker ikke å bekymre meg for at hun har sex med andre heller... Det gikk bare fra bra til dårlig. Forbanna krangling

Ja krangling er noe herk... Håper dere finner ut av dette her da! Ikke lett å gå rundt i uvitenhet.

Skrevet

Veldig sant.Vi får nå se da.  Har sendt en melding, så får se hva det blir til :)

Skrevet

Du kan altså ha sex med ei dame du liker uten forpliktelser.  

Hva var problemet sa du?

Anonymkode: 51907...1f1

Skrevet

Hva er forskjellen på å holde på og å være pulevenner? Begge deler er i mine øyne kun unnskyldninger for å slippe å forplikte seg. I dette tilfellet ville jeg trukket meg unna og heller prøvd å finne meg en annen dame, dette tror jeg har kommet for skjevt ut til at det kan bli noe ordentlig. 

Skrevet

Synes du skal legge dette pent og rolig fra deg.  Kutt kontakten og finn en annen uten så dårlig impulskontroll at "ting plutselig kan skje hvis hun befinner seg i samme rom som x". 

Hun er tydeligvis ikke over ham.  Du gjør deg selv vondt ved å avtale å kun ha sex med en du egentlig ikke vil skal treffe andre, men som du samtidig gir tillatelse til å gjøre det.

• Liker 2
Skrevet

Jeg vet jeg kanskje burde avslutte, men som jeg tror alle som har hatt følelser for noen kan være enige i, så er det lettere sagt enn gjort.. Man sitter jo med håpet.

Skrevet
1 time siden, CDisk skrev:

Jeg vet jeg kanskje burde avslutte, men som jeg tror alle som har hatt følelser for noen kan være enige i, så er det lettere sagt enn gjort.. Man sitter jo med håpet.

Det gjør man. Jeg har holdt på med omtrent det samme i snart ett år med en fuckboy som har vært klar på at det aldri kommer til å bli noe. Er fullstendig klar over at det bare er dumt, og vet jeg bør gi meg, men er ikke så lett. Må bare jobbe og jobbe med seg selv, og helst kutte kontakten til et minimum.

Ser logikken og er enig med alle svarene du har fått her og håper vi begge blir raskt kvitt følelser som aldri vil blu besvart.

Anonymkode: c2bbd...d2d

• Liker 3
Skrevet

Cut your losses.

Skrevet

Også er det ekstra ille når man befinner seg i e livssituasjon hvor man ikke møter så mange nye folk til daglig. Det er ikke derfor jeg holder på henne, men hvis jeg kutter kontakt, så blir det veldig mye jobb for å finne nye mennesker.

Men det er vel bedre å være litt ensom en stund enn å ikke føle at "partner" vil ha deg :)

Skrevet

Jeg synes ikke du skal gå med på dette. Du har følelser for henne, hun har ikke følelsene for deg. Hun vil ha en å pule på mens hun egentlig ønsker seg tilbake til eksen. Det er ihvertfall de konklusjonene jeg drar ut av å lese det du skriver. Her tror jeg det er du som kommer til å bli såra. Et fuckfriends-forhold vil svært, svært sjeldent fungere godt om den ene parten har følelser for den andre.

• Liker 1
Skrevet
18 timer siden, CDisk skrev:

Skjønner det veldig godt, til slutt kommer du til å bli lei av å ha det vondt.  Men du kan jo påskynde prosessen litt bevisst også, så blir det kortere tid til du får det bra :)  Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...