AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 #1 Skrevet 26. februar 2016 Hadde et langt forhold frafør, men nå når jeg går på date lurer på hva en gjør feil. Har vært på dater men blir med den ene. Har god kjemi før daten og daten virker koselig. Jeg skriver av og til takk for daten men så er det stilt. Kanskje ikke den rette. Men føler da det er hans trekk til å ta intiativ. Eller skal jeg spør om date to vil ikke være for inntrengende. Anonymkode: b55f0...2bc
DenSingle Skrevet 26. februar 2016 #2 Skrevet 26. februar 2016 Jeg kjenner meg så godt igjen i det du skriver! Blir bare den ene daten og man sitter igjen oppgitt og forvirret. Man venter på at mennene skal ta initiativ også skjer det aldri noe. Enten ta initiativ selv eller finn en dating metode som hjelper til med å fjerne de usikkerhetene man ofte sitter igjen med. Flere datingtjenester bidrar til at man slipper forvirringen og at man lurer på hvem som skal ta inititativ når osv... Håper du finner en som møter dine behov og gjør deg lykkelig.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 #3 Skrevet 26. februar 2016 Å er det datingtjenester som gjør det? Anonymkode: b55f0...2bc
DenSingle Skrevet 26. februar 2016 #4 Skrevet 26. februar 2016 Det er noen datingtjenester som gjør det. Jeg vet om Fast følge og Kongruent som driver med akkurat dette Så jeg ville sjekket ut blant annet disse to og sett om det kan være noe for deg! Mulig det finnes noen flere også. Der kan man melde seg inn som at man er singel/interessert eller man kan melde seg rett inn Mange mulighet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå