Gå til innhold

Vi skal gifte oss !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, Når jeg var 13/14 år ble jeg sammen med en gutt på akkurat samme alder som meg. Vi fant tonen utrolig fort.. Etter vi bare hadde vært sammen i 2,5 mnd, startet vi neste steget førte til at jeg bare ble gravid som 14 åring og mamma som 15 åring. Det kom som et skjokk for oss begge. Nå er vi 24 år gamle og sønnen vår på 9 år skal snart bli storebror. Vi er sjokkerte at vi enda har klart og holde oss sammen enda. 

21.November 2015 fridde han endelig til meg akkurat samme dag vi ble sammen på  for 9/10 år siden.

Vi har også veldig lyst til å ha bryllupet 21.November 2016 men synes det blir så seint på året og kaldt?

Noen som har hatt bryllupet så seint på året?

Anonymkode: d5cc4...ac5

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men FOR en koselig historie! All ære til dere som har klart det! :klappe:

Skrevet

Har bare vært i bryllup på høst/vinter :) det har så klart gått veldig fint! 

Skrevet

Senhøst/vinterbryllup er kjempefine =) Men sett av datoen for og informer gjestene, for slutten av november er en travel tid.

Skrevet

Vi giftet oss forrige helg, var litt kaldt og ta bilder men vi er veldig fornøyde :) var også heldig med været med nysnø og sol! :) 

et par tips:

ta bilder før vielsen, med tanke på lys etc. Blir veldig fort mørkt på denne tiden. 

Ha et back up inne fotoplass, du vet aldri med været? 

vær obs på at du trenger "utapåklær" til/fra vielse etc. 

vi sørget for at lokalet var åpent og varmt når gjestene kom fra kirka, og at deg ikke var så mye venting etter vielse til middag (litt lettere på sommerstid) :) pass igså på at framkostmiddelet dere bruker fra korka er skodd for vinter :) 

blomster er ikke like lett på vinterstid så kontakt blomsterforhandler tidlig

annet enn det er det veldig gøy med vinterbryllup, og lyset på den tiden av året er Fantartisk 😄👍 

lykke til! 

Anonymkode: c1ed7...770

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...