Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en jente/dame på 34 år, som gjerne skulle hatt noen hudpleietips. Da jeg var yngre brukte jeg en del tid på huden min, fordi jeg fort fikk urenheter hvis jeg ikke renset ordentlig og brukte riktige produkter. Jeg vekslet litt på, men brukte f.eks. rens for kombinasjonshud fra Decleor, continuus renewal serum fra M.D. formulations, dag- og nattkrem fra Hydra floral-serien til Decleor og en øyegelé fra Green people. I tillegg skrubb fra M.D. og ansiktsmaske for kombinasjonshud fra Decleor ca. en gang i uka.

Etter at jeg fikk barn for noen få år siden, merket jeg at huden min ble mindre fet av seg selv, dvs. at den siden dette nesten aldri har fått urenheter. Kombinert med mindre tid og overskudd, har hudpleierutinene mine endret seg en del. Jeg renser nå kjapt med en rensemelk for alle hudtyper fra Decleor, og siden jeg er tom for fuktighetskrem, bruker jeg bare jojobaolje i ansiktet etter rens, både dag og natt. Bruker en sjelden gang en oppstrammende maske fra Ole Henriksen jeg har liggende, og ser at huden min blir både glattere og mer glødende dagene etterpå. Men jeg føler jo at huden blir tørr på vinteren, og jeg begynner å få små linjer i panna og rundt øynene. Bruker forresten mineralsminke fra Bare escentuals på dagtid.

Men jeg ser at produktnavn har endret seg siden jeg bestilte hudpleieprodukter på nett, og det er så mye å velge i. Planen er nå å bestille litt forskjellig, både fuktighetskrem dag og natt, øyekrem/gelé og en form for serum. Men hva ville dere med peiling anbefale til min hud, som trenger fuktighet, men som ikke kan ha noe som tetter porene for da får jeg nok urenheter igjen (blir fortsatt fort blank, ser jeg).

Anonymkode: ca246...118

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...