Gå til innhold

Flere her inne bryr seg for mye med andres liv!

Jordbæra

Anbefalte innlegg

52 minutter siden, Chibi skrev:

Jeg har!
:fnise: 

Har ett par stykker som mener at meningen med livet er å få mann og barn..Det er toppen av lykken.
Men hver gang de får vite at jeg skal ut å reise, enten det er til USA eller til Italia eller Japan, så blir de pottesure..
"Skjønner du ikke at du begynner å bli i en sånn alder, at om ikke du får deg mann nå, så får du aldri mann! Du kan bare drømme om å få barn, for klokken!Den tikker... Tic...toc...Du blir ikke noe yngre!"

Og om jeg sier "Jammen...Jeg vet faktisk ikke om jeg vil ha barn..Jeg ser ikke for meg ett liv med barn.."
Da er det noe galt med meg... "Du er født kvinne, det er meningen at du skal ha barn....!"

Og jeg har faktisk type, jeg har en mann i livet mitt, men det står ikke på facebook og jeg prater bare om han til ei venninne, den venninna som står meg nærmest. Resten trenger ikke å vite hvem han er riktig enda.
Og vi har faktisk pratet om barn, men det skjer ikke nå, rett og slett...Han liker å reise han også og vi ønsker å besøke nesten alle verdens hjørner FØR vi slår oss ned. Men det er jo galt det også :fnise: 

Så har jeg mi nærmeste venninne som er stikk motsatt som de andre som sier ting rett fra hjerterota;
"Du aner ikke hvor smart du er, du reiser og gjør ting DU vil før du får barn..Hadde jeg hatt valget, så ville jeg ventet med å få barn til jeg minst er 30, reist rundt og kost meg på venninneturer. Du er så heldig, fordi du kan pakke kofferten og flytte til en ny plass, ingenting holder deg igjen her eller neste plass. Hadde du hatt barn..Så kunne du ikke gjort det!, bare se på meg!"

Tror de andre bare er sjalu jeg :fnise: 

Ei jeg kjenner gjorde akkurat slikt i sitt liv. Mellom alderen 35 og 42 fikk hun tre barn og tok en utdannelse 😉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, O.G. skrev:

Jeg synes heller du bør slutte å snakke med folk når du er så hårsår.

Kommer alltid til å være uenig med deg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke saker sikter du til?

Å si "Den jakken var dritstygg!" når du merker at en venninne ser på en jakke, og ser ut til å ønske å kjøpe den.. er noe helt annet enn å stille spørsmål ved at en venninne ønsker å flytte sammen med typen etter en måned sammen, hvor han allerede etter to uker viste sjalu og kontrollerende trekk...... for eksempel..

En god venn skal støtte "uansett". Men det skal og være en balanse. Noen ganger er det lurt å si hva man synes, selv om man ikke blir spurt. Det er opp til folk selv å ta avgjørelser, men noen ganger er man igrunn en dårlig venn om man ikke sier sin mening.

Anonymkode: 92eba...9e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...