AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 #1 Skrevet 26. februar 2016 Tinder - dater her ! Hvorfor må alltid mannen jobbe mest? Anonymkode: 35e7e...bf0
ajarRun Skrevet 26. februar 2016 #2 Skrevet 26. februar 2016 det er da vel åpenbart. en nøkkel må vris for å fungere. en lås må bare eksistere. 6
Gjest cheshirecat Skrevet 26. februar 2016 #3 Skrevet 26. februar 2016 6 minutter siden, ambivalentReaction skrev: det er da vel åpenbart. en nøkkel må vris for å fungere. en lås må bare eksistere. Fantastisk!
Inwe Skrevet 26. februar 2016 #4 Skrevet 26. februar 2016 Tar mye intitiativ jeg, men det ender somregel med at mannen tror jeg vil gifte meg i morgen og slutter å møte meg. Ser heller ikke hvor jeg gir inntrykk av dette.. 7
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 #5 Skrevet 26. februar 2016 Fordi det har blitt trykket nedover hodet på oss damer at mannen liker å jakte og at med en gang vi blir interessert så mister de fullstendig interessen. Anonymkode: 1703e...acb 12
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 #6 Skrevet 26. februar 2016 Har ikke timer nok i døgnet til å både svare de som tar initiativ og selv ta initiativ. Anonymkode: d894c...3d5 3
Gjest Trollkarlen Skrevet 26. februar 2016 #7 Skrevet 26. februar 2016 Kvinner faller sammen når de blir avvist. Det er skikkelig risikosport å ta initiativ.
Gjest O.G. Skrevet 26. februar 2016 #8 Skrevet 26. februar 2016 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi det har blitt trykket nedover hodet på oss damer at mannen liker å jakte og at med en gang vi blir interessert så mister de fullstendig interessen. Anonymkode: 1703e...acb Godt poeng.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 #9 Skrevet 26. februar 2016 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi det har blitt trykket nedover hodet på oss damer at mannen liker å jakte og at med en gang vi blir interessert så mister de fullstendig interessen. Anonymkode: 1703e...acb Den eneste som trykker dette ned over hodet på dere er dere selv. Fordi dere ikke takler at en mann ikke er interessert i et forhold med dere siden dere så skylder dere på denne såkalte "jakten". Anonymkode: 825c7...bdc 5
Envy Skrevet 26. februar 2016 #10 Skrevet 26. februar 2016 Menn blir jo vettskremt og forsvinner når vi tar initiativ. Har etter mye prøving og feiling funnet ut at det er best å la hele den greia der være opp til det motsatte kjønn. 9
Gjest Castielz Skrevet 26. februar 2016 #11 Skrevet 26. februar 2016 Jeg liker å kalle det "bortskjemt prinsesse syndromet".
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 #12 Skrevet 26. februar 2016 Et øyeblikk siden, Castielz skrev: Jeg liker å kalle det "bortskjemt prinsesse syndromet". Det har vi fått med oss, ja. Anonymkode: 8c4a0...9af 8
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 #13 Skrevet 26. februar 2016 Jenters oppdragelse er generelt en der de er mer passive, høflige og snille. Jentene får sympati og får være offer, gutta læres opp til å ta seg sammen og løse problemene sine selv. Begge deler har både positive og negative ringvirkninger. Jentene blir passive offer, gutta lider i stillhet og tar selvmord uten at noen visste de led. Jentene blir mer var over hva andre føler og tenker, mer ydmyke. Gutta går ut og skaper og lager Anonymkode: 8f861...23a 3
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 #14 Skrevet 26. februar 2016 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi det har blitt trykket nedover hodet på oss damer at mannen liker å jakte og at med en gang vi blir interessert så mister de fullstendig interessen. Anonymkode: 1703e...acb Tull. Anonymkode: 9adf9...164 4
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 #15 Skrevet 26. februar 2016 Grunnen til at jenter ikke tar initiativ er at de er utrolig feige, og at de har så vanvittig mange menn etter seg uansett at de ikke har behov for det. Anonymkode: 9adf9...164 3
pantertante Skrevet 26. februar 2016 #16 Skrevet 26. februar 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Grunnen til at jenter ikke tar initiativ er at de er utrolig feige, og at de har så vanvittig mange menn etter seg uansett at de ikke har behov for det. Anonymkode: 9adf9...164 Nå er det en god del jenter/kvinner som faktisk tar initiativ og noen gutter/menn som ikke gjør det. Tenker ikke nødvendigvis på datingsider her. 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 #17 Skrevet 26. februar 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Grunnen til at jenter ikke tar initiativ er at de er utrolig feige, og at de har så vanvittig mange menn etter seg uansett at de ikke har behov for det. Anonymkode: 9adf9...164 Jeg skriver takk for daten etc.. Hvis den virker som det kan føre til en date 2 Da ligger ballen hos gutta.. Vil ikke si vi er feige men helt fra starten av må det være en viss toveis kommunikasjon.. Anonymkode: bd9dc...37b 1
caskerette Skrevet 26. februar 2016 #18 Skrevet 26. februar 2016 Jeg vurderer å ta initiativ nå, ikke på datingside, men en jeg såvidt (understreker - såvidt!) kjenner gjennom jobb. Men jeg synes det virker flaut og blir enda mer usikker når jeg leser her, menn liker ikke det altså? 1
Okapi Skrevet 26. februar 2016 #19 Skrevet 26. februar 2016 Samme grunn som at folk generelt ikke tar initiativ: De er redde for å bli avvist. Eneste grunn til at menn ofte gjør det er fordi de må, om de skal skje noe. 6
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 #20 Skrevet 26. februar 2016 Tinder blir bare mer og mer håpløst og ingen vet tilslutt hvem som skal ta initiativ. Jeg personlig er interessert i noe seriøst og hvor man ikke må følge de typiske "datingreglene" Er man intressert så viser man det. Jeg vet hva jeg vil ha og hva jeg er ute etter men dette har jeg enda ikke funnet. Nå har jeg prøvd meg på Fast følge som er et seriøst datingkonsept som går bort fra alt tullet man får på Tinder. De finner det man søker etter og man slipper forvirringer med hvem som er intressert og ikke. Mye mer behagelig og seriøs dating Lykke til sier bare jeg til oss alle, så håper jeg vi finner den vi leter etter Anonymkode: 137a3...93c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå