AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 #1 Skrevet 26. februar 2016 Jeg har små-dun over leppene mine. Det vises ikke så godt, men i godt lys og med blitz kan man se det. Det irriterer meg, og når jeg bruker sminke eller bruker selvbruning kan man se det ekstra godt. Til og med kjæresten har kommentert det. Ikke på en negativ måte, men "se, du har en liten bart", bare på tull... Jeg vurderer å begynne å nappe eller shave det bort, men lurer på om det blir verre når det kommer tilbake? Hva slags metode er best? Tenker at napping kan være greit, fordi jeg fjerner rota. Jeg synes ikke napping er vondt, så der er det ikke noe problem. Anonymkode: 98c5f...29f
Djungelvrål Skrevet 27. februar 2016 #2 Skrevet 27. februar 2016 Jeg tar dunet over overleppa med en liten elektrisk shaver. Det blir ikke tykkere for det. Det er en myte at hår blir tykkere av barbering. Det er bedre å nappe da..ved å nappe i noen år slutter de til slutt å vokse ut.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2016 #3 Skrevet 27. februar 2016 Jeg vokser. Holder å gjøre det en gang hver 2.måned. Anonymkode: 08f50...fd8
RompeRusk Skrevet 27. februar 2016 #4 Skrevet 27. februar 2016 Tar med høvelen når det trengs. Brukte å vokse før, men da måtte man vente til det var "langt nok" før man kunne ta neste runde -_-
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2016 #5 Skrevet 27. februar 2016 Alle damer har det. Ikke kast bort tid på å engste deg for om du er unormal. Anonymkode: 75d12...63f 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #6 Skrevet 28. februar 2016 Litt dun har jo alle over det meste av kroppen. Jeg fikk mer dun/hårvekst (legre og kraftigere hår og tettere hårvekst) over overleppa i en periode fettprosenten min var for lav. Det gikk over når fettprosenten ble normal. Anonymkode: 1befc...d70 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå