AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 #1 Skrevet 26. februar 2016 Hvorfor er alle unge jenter i dag løsaktige hrer som flyr rundt med tinder og div? Det er så kvalmt, og så mye brunkrem, sminke hårfarge da mann, og så har de disse fiskeleppene. Hadde de bare vært anarkister eller noe, som protesterte mot samfunnet ved å se grusomme ut, men nei, de gjør det fordi de tror de ser vakre ut, mens de i virkeligheten ser ut som horer fra Øst Europa i 1980-årene. Og hva venter etter et tresifret antall tilfeldige partnere? Jo, en sjarmerende drittsekk, som egentlig bare viser seg å være en manipulerende og voldelig psykopat. Anonymkode: 78b38...fa7
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 #2 Skrevet 26. februar 2016 Dem e jo som ei skytskive før muslima der dem går som utspjåka juletrær med glitranes mobildeksel og alskens juggel. Ikke akkurart representanta før ekte selvstendige og sterke norske kvinne. Trur dokk musliman hadde stoppe der oppe på grensa i nord hvis ho Sofia Elisa hadde stått der oppe på grensa med silikon og full pakke? Det hadde komme 500 te, minst. Anonymkode: 78b38...fa7
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 #3 Skrevet 26. februar 2016 Huff, holder alle på sånn idag? Synes det er trist Enig med deg at mange ser overstyla/overplukka ut, samt at de ikke klarer å vente på en man, men holder på med mange... Hvor finnes ordentlige damer? Anonymkode: 5c00f...996
Gjest cheshirecat Skrevet 26. februar 2016 #4 Skrevet 26. februar 2016 Hahaha.. Denne tråden er morsom.. Please do go on...
Gjest snerk1234 Skrevet 26. februar 2016 #5 Skrevet 26. februar 2016 Kjedelig. Slutt å ta deg selv så høytidelig og sett litt mer pris på de seksuelt frigjorte jenter og deres løsaktige ugagn.
Gjest Blomsterert Skrevet 26. februar 2016 #6 Skrevet 26. februar 2016 9 minutter siden, cheshirecat skrev: Hahaha.. Denne tråden er morsom.. Please do go on... Så faktisk humor i dette jeg også,tok meg i å flire her. Eller om det var mer latterlig. Mulig litt av begge deler. Anarkister som ville demonstrert mot samfunnet? :-D
Gjest cheshirecat Skrevet 26. februar 2016 #7 Skrevet 26. februar 2016 6 minutter siden, Blomsterert skrev: Så faktisk humor i dette jeg også,tok meg i å flire her. Eller om det var mer latterlig. Mulig litt av begge deler. Anarkister som ville demonstrert mot samfunnet? :-D Det er stygt å spekulere men alikevel lurer jeg noen ganger på hvilke vesener som skriver disse innleggene 😁
Gjest Blomsterert Skrevet 26. februar 2016 #8 Skrevet 26. februar 2016 1 minutt siden, cheshirecat skrev: Det er stygt å spekulere men alikevel lurer jeg noen ganger på hvilke vesener som skriver disse innleggene 😁 Ja,jeg med ! Det er ikke så mye poengene alltid,men så kommer de vanvittige usaklighetene og måten det blir formulert på: -D
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 #9 Skrevet 26. februar 2016 4 minutter siden, cheshirecat skrev: Det er stygt å spekulere men alikevel lurer jeg noen ganger på hvilke vesener som skriver disse innleggene 😁 Kanskje en/ei med et særdeles dydsmønster, som hvis han/ hun har barn, har hatt sex kun 1 gang dersom h*n har 1 barn, sex 2 ganger dersom h*n har 2 barn osv... Anonymkode: 45e1a...a36
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 #10 Skrevet 26. februar 2016 Er så enig med deg!! Bra skrevet!! Alle er så like liksom og de ødelegger for seg selv ved å oppføre seg slik! Anonymkode: 63388...7fb
Inwe Skrevet 26. februar 2016 #12 Skrevet 26. februar 2016 Nja, vi klarer ikke være løsaktige uten at dere er løsaktige med oss. 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 #13 Skrevet 26. februar 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det så mange både unge og eldre løsaktige ekle menn som flyr rundt på tinder og div? Det er så kvalmt. Mange steller seg ikke, har sleipt glatt hår, skitten og fæl. Enkelte tror til og med at de er sjarmerende og tiltrekkende. Og hva venter egentlig? At partneren skal forgude dem og diske opp med hva de måtte begjære? Anonymkode: 1c69d...ee0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå