Gå til innhold

Intimbarbering

Fremhevede innlegg

Skrevet

Altså, jeg liker å være glattbarbert nedentil, men det er jo umulig å være det til enhver tid. Hvor nøye er menn på dette, ifht sex? Er det skikkelig turn-off med litt stubber liksom? Og så er det disse røde nuppene, da, som aldri helt forsvinner... Tips? Og ja; bruker skum/gelé, har prøvd å barbere med hårene osv. Funker ikke.

Anonymkode: a990b...8b9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er kanskje ikke svar på det du spør om, men jeg synes det er turn off med glatt barberte damer. Fint at kjønnet er litt frisert, så det ikke er en jungel, men jeg vil ha litt hår.

Uansett bruker jeg ikke mye tid på å se på kjønnet. Slikker jeg så ser jeg det ikke, og puler vi ser jeg heller ikke så mye. 

Anonymkode: d3764...1ba

• Liker 5
Skrevet

Du må bruke sprit etter du har barbert, håndsprit eller vibratorrens funker fint. Bare smør det over der du pleier å få nupper, la det virke et minutt eller så (svir nok litt ja) og skyll av i dusjen. Gjør du dette noen ganger etter barbering vil det bli bedre. Nå trenger jeg aldri gjøre det lenger og får heller ikke nupper.

Anonymkode: 0d39e...b98

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er kanskje ikke svar på det du spør om, men jeg synes det er turn off med glatt barberte damer. Fint at kjønnet er litt frisert, så det ikke er en jungel, men jeg vil ha litt hår.

Uansett bruker jeg ikke mye tid på å se på kjønnet. Slikker jeg så ser jeg det ikke, og puler vi ser jeg heller ikke så mye. 

Anonymkode: d3764...1ba

Så rart, typen min er helt omvendt da han elsker å se på musa mi både ved slikking og knulling.

• Liker 3
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du må bruke sprit etter du har barbert, håndsprit eller vibratorrens funker fint. Bare smør det over der du pleier å få nupper, la det virke et minutt eller så (svir nok litt ja) og skyll av i dusjen. Gjør du dette noen ganger etter barbering vil det bli bedre. Nå trenger jeg aldri gjøre det lenger og får heller ikke nupper.

Ikke få det nær urinrøret...

Anonymkode: 6423a...eab

• Liker 1
Skrevet

Det bør være forskjell på en 7-åring og en på feks. 25. Altså, derfor er det helt normalt å ha hår nedentil...gjerne trimmet.

Anonymkode: 130ac...4d3

• Liker 3
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det bør være forskjell på en 7-åring og en på feks. 25. Altså, derfor er det helt normalt å ha hår nedentil...gjerne trimmet.

Viss du mener at det eneste som skiller en dame og en 7 åring er hår på tissen vil jeg ha gått til lege hadde jeg vært deg, enten med deg selv eller med de damene du har hatt deg med.

Og, normalt er ikke det samme som verken estetisk fint eller nødvendigvis behagelig. Nå er vel ikke verken deodorant eller tannkost og tannkrem naturlig for oss mennesker å bruke og kanskje du som er helt naturlig aldri bruker det men det får du stå for selv. Jeg bruker både deodorant og barberhøvel, bruker også bil, elektrisk lys og annet "unaturlig", så får de som ønsker å leve et naturlig liv gjøre det uten at jeg tror det nødvendigvis er et godt argument. Glatbarbert er det fineste synes mange av oss og det er helt naturlig.

Anonymkode: 29d66...891

• Liker 8
Skrevet

Jeg er naturlig jeg

Anonymkode: 10acf...dbd

• Liker 1
Skrevet

Anbefaler voksing! Glatt lenge, og helt uten nupper og sårhet. Vondt der og da, herlig leeenge etterpå! 

Har gjort det senest i dag, super følelse nå :P

Anonymkode: 26885...e02

Skrevet
Den 26.2.2016 at 4.26, AnonymBruker skrev:

Det skal jeg prøve, takk for tips! 

Den 26.2.2016 at 17.23, AnonymBruker skrev:

Det er vel streng tatt ganske stor forskjell på en 7-åring og en 25-åring sånn generelt. Og selv om hår er normalt, synes jeg det klør og vil ikke ha det.

Den 26.2.2016 at 20.44, AnonymBruker skrev:

Anbefaler voksing! Glatt lenge, og helt uten nupper og sårhet. Vondt der og da, herlig leeenge etterpå! 

Har gjort det senest i dag, super følelse nå :P

Takk for tips, men da må jeg spare innimellom og det ønsker jeg ikke... Dessuten fjerner jeg alt, og å gjøre det med voks må vel gjøre j***** vondt!? Vokser du selv?

Skrevet
Den 26.2.2016 at 18.05, AnonymBruker skrev:

Jeg er naturlig jeg

Anonymkode: 10acf...dbd

Sånn skal det være ! :)

AnonymBruker
Skrevet
Den 28.2.2016 at 2.10, AnonymBruker skrev:

Takk for tips, men da må jeg spare innimellom og det ønsker jeg ikke... Dessuten fjerner jeg alt, og å gjøre det med voks må vel gjøre j***** vondt!? Vokser du selv?

Vondt, men verdt det. Vokser i salong.

• Liker 1
Skrevet

Er ikke nøye på det i hele tatt. For min del er hår bare fint og opphissende. Og selv om de de fleste menn ikke er like glade i hårvekst som meg,så tror jeg de fleste synes litt stubber osv er helt greit.  Har selv vært glattbarbert til tider og jeg vet hvor fort det vokser ut,så å være helt glatt hele tiden kan man ikke kreve uansett preferanse.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Barberer meg hver eneste morgen i dusjen jeg. Takler bare ikke å skulle se ut som en mann

Anonymkode: 968a1...26d

• Liker 1
Gjest -Tricia-
Skrevet

Menn foretrekker naturlig, trimmet eller glatt. Har ikke hørt noen si at stubber er digg. Hverken behagelig å ta på eller å få i ansiktet ved oralsex. Et kvinnekjønn skal jo være mykt, noe det blir med hår eller helt glatt, men aldri med stubber. Ikke er det pent med nupper og stubber heller. Det bør være både mykt og estetisk pent å se på, så hvorfor ikke gå for en frisyre som er litt enklere å holde fin og myk?

AnonymBruker
Skrevet

Epilator! Da er du glattbarbert HELE tiden! Det gjør vondt de første gangene, men så er det lekende lett. Kjøp en som tåler vann/ som du kan ha i dusjen.

Jeg har aldri hatt en eneste stubb siden jeg begynte med det.

Anonymkode: 98fc1...cdd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Epilator! Da er du glattbarbert HELE tiden! Det gjør vondt de første gangene, men så er det lekende lett. Kjøp en som tåler vann/ som du kan ha i dusjen.

Jeg har aldri hatt en eneste stubb siden jeg begynte med det.

Anonymkode: 98fc1...cdd

Hvilken epilator bruker du (merke og modell)? Har vurdert å kjøpe, men vet ikke hvilken som er best for intimbruk

Anonymkode: 2ef1e...166

Skrevet
Den 4. mars 2016 at 20.19, AnonymBruker skrev:

Hvilken epilator bruker du (merke og modell)? Har vurdert å kjøpe, men vet ikke hvilken som er best for intimbruk

Anonymkode: 2ef1e...166

Lurer jeg også på

Skrevet

Vasker og tar bodyskrubb på bikinilinjen. Så enten voks/ epilerer. Tilslutt smører jeg på med jevne mellomrom med intimrens( fåes på Kondomeriet). Voila! Glatt og mykt:hoppendeglad:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...