Gå til innhold

Når skal man ha sex for å ikke bli offer for tøm og røm?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer oppriktig. Datet en fyr i fjor sommer, vi hadde en fantastisk første date som varte i 9 timer. Andre daten var også super - så super at vi endte opp med å kose en god del på slutten. Vi var nakne, klinte og koste, men hadde ikke sex.Tredje date hadde vi sex (altså penetrering).. Etter det mistet han interessen. Han har tatt kontakt noenganger i ettertid for sex på nattestid. (Jeg har ikke svart..).

Var det for tidlig å ha sex tredje date? Er det noen slags regler blant menn på når det er akseptabelt at en dame "sprer beina"? Jeg har liksom tenkt at man bare gjør det når det føles riktig, men blir litt i tvil. Har også hørt flere historier fra venninner som har hatt sex 2 eller 3 date hvor fyren har gått videre på neste dame ganske kjapt..

Og hvordan i all verden skal man vite om en fyr kun er ute etter sex? Føler det blir litt småkleint å begynne å spørre om man er eksklusive etter bare to-tre møter?

Skal på 3 date i morgen, derfor jeg spør..

Anonymkode: c716e...1c4

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og kjæresten hadde sex andre kvelden vi møttes og vi er sammen i dag. :P 

Anonymkode: 03d6a...26d

Skrevet

Jeg og eksen hadde også sex 2. gangen vi møttes, men han kjente jeg riktignok litt fra før da. Tror ikke det har så mye å si egentlig, alt bunner ned i personlig kjemi og hva den enkelte er ute etter.

• Liker 5
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og kjæresten hadde sex andre kvelden vi møttes og vi er sammen i dag. :P 

Anonymkode: 03d6a...26d

Okei :)

Skrevet

Jeg tror sånt har mer med fyren å gjøre enn når man har sex. 

Glad TS ikke gidder å pule den her fyren mer når han har slike drittsekktendenser.

Skrevet

Jeg og han jeg dater hadde sex på syvende daten, ca halvannen måned etter vi begynte å prate. Vi skrev sammen hver dag. 

Skrevet

Jeg har aldri ventet lenge med sex. Noen ganger har det vært meg som ikke vil gå videre og noen ganger er det mannen som ikke ville gå videre.

Han jeg var gift med hadde jeg sex med på 4. date. 

Ei venninne av meg datet en mann i nesten 5 mnd før de hadde sex. De klina og møttes ofte og flørtet osv. Hun holdt liv i hans kurtisering ved å flørte. Han gikk ikke lei og de er sammen enda, etter flere år.

Det er så opp og ned. Det kommer helt an på mannen. Og dama. Det kan hende at mannen ikke er klar for å bli kjærester og bare ville ha sex. Eller det kan hende han er ute etter å bli kjærester, men ombestemmer seg. Eller ikke fikk riktige følelser allikevel. 

Og det kan jo skje uansett om det er på 1., 5., 20 eller 70. date. Det er ingen fasit. Det er derfor det er så vanskelig med denne datingen. 

Anonymkode: a8f68...d8f

• Liker 5
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer oppriktig. Datet en fyr i fjor sommer, vi hadde en fantastisk første date som varte i 9 timer. Andre daten var også super - så super at vi endte opp med å kose en god del på slutten. Vi var nakne, klinte og koste, men hadde ikke sex.Tredje date hadde vi sex (altså penetrering).. Etter det mistet han interessen. Han har tatt kontakt noenganger i ettertid for sex på nattestid. (Jeg har ikke svart..).

Var det for tidlig å ha sex tredje date? Er det noen slags regler blant menn på når det er akseptabelt at en dame "sprer beina"? Jeg har liksom tenkt at man bare gjør det når det føles riktig, men blir litt i tvil. Har også hørt flere historier fra venninner som har hatt sex 2 eller 3 date hvor fyren har gått videre på neste dame ganske kjapt..

Og hvordan i all verden skal man vite om en fyr kun er ute etter sex? Føler det blir litt småkleint å begynne å spørre om man er eksklusive etter bare to-tre møter?

Skal på 3 date i morgen, derfor jeg spør..

Offer? Enten så vil fyren ha noe mer, eller så vil han ikke. Derfor skal du ha sex når du har lyst. Om typen stikker etter det, så fikk du i alle fall (god?) sex ut av det. Man skulle jo tro at sex var en ulempe som jenter måte gjennom for å holde på en kjæreste...!

Anonymkode: 5e090...fe9

• Liker 8
Skrevet

Om man først har møtt noen som kun er ute etter sex, så vil det sjelden hjelpe om man venter til 10. date med å ha sex, han blir ikke interessert i noe mer uansett. Det eneste som da kan skje er at han mister interessen før man kommer så langt selvfølgelig, så slipper du å ha hatt sex med noen som det ikke ble noe med... Men det om sex fungerer mellom dere er nå en del av det å finne ut om det er grunnlag for noe mer tenker jeg da. Så ha sex når du har lyst. Men det skader ikke å bli litt godt kjent først.

Anonymkode: a1bc6...697

• Liker 6
Skrevet

Prøv å heller bli sammen med noen som er venner med deg allerede da? Sjangsen er drastisk mindre for at de bare vil utføre en "tøm og røm" da.

Anonymkode: 626f1...0c6

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Om man først har møtt noen som kun er ute etter sex, så vil det sjelden hjelpe om man venter til 10. date med å ha sex, han blir ikke interessert i noe mer uansett. Det eneste som da kan skje er at han mister interessen før man kommer så langt selvfølgelig, så slipper du å ha hatt sex med noen som det ikke ble noe med... Men det om sex fungerer mellom dere er nå en del av det å finne ut om det er grunnlag for noe mer tenker jeg da. Så ha sex når du har lyst. Men det skader ikke å bli litt godt kjent først.

Egentlig veldig sant..  Vil helst sile ut en fyr før vi har sex om han egentlig bare vil ha sex. Jeg blir veldig knyttet etter sex og finner det ikke helt naturlig å ha sex med noen uten at det betyr noe mer for min del. Så syntes det er vanskelig å balansere å ha sex for å se om man har seksuell kjemi, samtidig som man risikerer å bli avvist rett etterpå.. :/ 

• Liker 1
Skrevet

Ingen fasitsvar her. Kjæresten og jeg hadde sex på første date. Nå har vi vært sammen i 15 år, gift i 13.

Anonymkode: 90137...402

• Liker 4
Skrevet

Hvis en man ikke er interessert i et forhold med det, altså at kjemien ikke er der, vil det ikke hjelpe om man venter aldri så lenge med å ha sex. Det er rett og slett ikke det det handler om!

Er kjemien der så blir det bare til at man blir sammen rett og slett, og å ville "lure" noen som egentlig ikke vil være sammen med deg til å bli det er vel ikke akkurat en ønskesituasjon?!

Min mann og jeg hadde sex etter noen timer, har vært gift i 8 år :) 

Anonymkode: 67c74...4cc

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Veldig enig i dette. Det er en reell sjanse for at fyren er tålmodig som en gribb, så om du drøyer og drøyer får bare DU mer følelser, og så blir det enda verre når han stikker.

Skrevet

Sex på første date her, og i dag er vi samboere. Det er rett og slett ikke denne timingen som avgjør noe som helst.

Anonymkode: e92f1...ada

Skrevet

Trådstarter her.

Takk for alle svar. Skjønner at det ikke finnes noen fasit. Er bare lei av å få høre at damer er for lette hvis de har sex på 2 date f eks og da vil ikke mannen ha mer med henne å gjøre fordi "da gjør hun sikkert sånt med andre menn også" osv.. Og venter man for lenge er man prippen. Jeg føler litt at flere menn kan finne ut at de egentlig ikke ser for seg noe med en dame, men alikevel venter de til de har fått henne til sengs før de sier ifra, fordi da har de hvertfall fått seg noe..? 

Æsj, ikke lett dette her. Får vel bare håpe det klaffer denne gangen, for liker fyren veldig godt..

• Liker 1
Gjest Leonardo
Skrevet

Jeg tror det kan være vanskelig å vite på forhånd om en mann kun er interessert i sex eller ikke. Om det blir et seriøst forhold har nok mer med begges intensjoner og ønsker å gjøre, enn tidspunktet dere først hadde sex.
:) 

Skrevet

Hvis mannen er interessert i deg og å være i et forhold med deg - eller i hvert fall ha et ønske om å bli bedre kjent og utvikle noe, så spiller det ingen rolle om man har sex fort eller om man venter. Møter man på en som bare er ute etter sex, forsvinner han etter første gang man har sex, uansett. 

Min erfaring er at om det er kjemi, gjensidig tiltrekning og man har lyst til å ha sex, så har man sex. Du er jo selv med på det, så å se på seg selv som et offer for en player eller å mene at man er blitt utnyttet, blir feil fokus. Det er på en måte en kalkulert risiko man tar første gang man har sex med en ny person. 

Skrevet

Finn menn du kan tilby mer enn sex.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Summers skrev:

Finn menn du kan tilby mer enn sex.

For et merkelig svar. Man kan jo tilby alle menn mer enn sex. Saken er jo om mennene er villig til å bli værende etter sex for å se hva mer dama har å tilby.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...