Gå til innhold

Tinder - sveipe til høyre på noen man kjenner fra før?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sett en på Tinder som jeg kjenner igjen fra ungdomsårene. Vet godt hvem han er, han vet nok godt hvem jeg er. Men skal jeg ta sjansen på å sveipe høyre? Jeg vet jo ikke om jeg er interessert, men er nysgjerrig. Er redd for at det blir rart hvis vi får match og det ikke skjer noe mer. Tenker sikkert for mye, men kanskje det er greiest å la vær å sveipe til høyre på folk man kjenner fra før? Nå skal det sies at jeg ikke kjenner han godt, vet bare hvem han er.

Anonymkode: 5b7bf...aae

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har sett en på Tinder som jeg kjenner igjen fra ungdomsårene. Vet godt hvem han er, han vet nok godt hvem jeg er. Men skal jeg ta sjansen på å sveipe høyre? Jeg vet jo ikke om jeg er interessert, men er nysgjerrig. Er redd for at det blir rart hvis vi får match og det ikke skjer noe mer. Tenker sikkert for mye, men kanskje det er greiest å la vær å sveipe til høyre på folk man kjenner fra før? Nå skal det sies at jeg ikke kjenner han godt, vet bare hvem han er.

Anonymkode: 5b7bf...aae

HVIS dere matcher da, så trenger det jo ikke bli rart. Han har jo sveipet til høre på deg og. Hvis ikke han gjør det vet han jo ikke at du gjorde det. Om dere matcher kan du jo bare si noe slikt som "Hei, deg husker jeg faktisk fra ungdomsårene!" eller noe sånt. 

Anonymkode: 97b46...cae

Skrevet

Jeg sveiper alltid høyre på folk jeg kjenner, hvis det ikke er klein historie der fra før av. Bare for å slå av en prat hvis begge matcher. Synes det er hyggelig. 

Anonymkode: b79a4...2de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...