Gå til innhold

Tinder - sveipe til høyre på noen man kjenner fra før?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sett en på Tinder som jeg kjenner igjen fra ungdomsårene. Vet godt hvem han er, han vet nok godt hvem jeg er. Men skal jeg ta sjansen på å sveipe høyre? Jeg vet jo ikke om jeg er interessert, men er nysgjerrig. Er redd for at det blir rart hvis vi får match og det ikke skjer noe mer. Tenker sikkert for mye, men kanskje det er greiest å la vær å sveipe til høyre på folk man kjenner fra før? Nå skal det sies at jeg ikke kjenner han godt, vet bare hvem han er.

Anonymkode: ee038...920

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes du skal ta sjansen på å sveipe til høyre. Samme det, da vet han jo at du kan være interessert og kan få kontakt senere eventuelt. ikke bare igjennom tinder. En match betyr ikke sååå mye liksom

• Liker 4
Skrevet

Sveipet til høyre og fikk match. Det var på fredag og ingen av oss har turd å starte en samtale. Ja, jeg vet at jeg kan ta initiativ, men jeg holder igjen av samme grunnene som jeg ikke turde å sveipe til høyre i starten. Sukk... dette datinglivet.

TS

Skrevet

Kan du ikke bare si hei, og spørre hvordan det går? Blir jo bare rart om dere begge er stumme.

• Liker 2
Skrevet
5 timer siden, udir skrev:

Kan du ikke bare si hei, og spørre hvordan det går? Blir jo bare rart om dere begge er stumme.

Ja, det er litt rart når ingen av oss sier noe. Men jeg tenker at kanskje han ikke er ute etter noe seriøst, kanskje han bare tester attraktiviteten sin, kanskje kanskje kanskje.... Jeg tenker altfor mye. Mulig jeg må bare hoppe i det. Brukte jo tre-fire dager på å manne meg opp til å sveipe høyre😜

Skrevet

Du kan jo la vær og om du møter han ute på fest eller noe sånt så kan dere eventuelt prøve å få kontakt da. For da "vet" du at han synes du er ålreit. Ikke at dere trenger å nevne tinder. 

Skrevet
8 timer siden, drop-dead skrev:

Du kan jo la vær og om du møter han ute på fest eller noe sånt så kan dere eventuelt prøve å få kontakt da. For da "vet" du at han synes du er ålreit. Ikke at dere trenger å nevne tinder. 

Vi treffes aldri på fest siden vi er i den alderen alle har begynt å etablere seg med småbarn. Dessuten så har vi ikke den samme omgangskretsen sånn sett. Jeg har ikke sett han på mange år egentlig, men husker at jeg alltid har vært tiltrukket av han. Jeg er bare redd han tester sin egen markedsverdi på Tinder, mens jeg sitter her og håper på at det skal skje noe mer.

Skrevet

Jeg sveiper alltid til høyre på de jeg kjenner. Men det kan også slå feil ut. Sveipet en gammel kollega og fikk match. Det var egentlig kun for å være hyggelig og høre hvordan det går. Men han begynte og bli veldig intens med slibrige meldinger. Mistet helt respekten for fyren da :P 

Anonymkode: 16b67...cca

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sveiper alltid til høyre på de jeg kjenner. Men det kan også slå feil ut. Sveipet en gammel kollega og fikk match. Det var egentlig kun for å være hyggelig og høre hvordan det går. Men han begynte og bli veldig intens med slibrige meldinger. Mistet helt respekten for fyren da :P 

Sveipe til høyre for å være hyggelig og høre hvordan det går? Det gidder jeg ikke, sånne ting tar jeg hvis jeg tilfeldigvis møter de på butikken. Tinder er ikke plassen for å koseprate med gamle kjente. Jeg sveipet høyre på han ungdomsbekjentskapen min fordi jeg var betatt av han i ungdommen og fordi jeg ønsker å treffe han. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sveipe til høyre for å være hyggelig og høre hvordan det går? Det gidder jeg ikke, sånne ting tar jeg hvis jeg tilfeldigvis møter de på butikken. Tinder er ikke plassen for å koseprate med gamle kjente. Jeg sveipet høyre på han ungdomsbekjentskapen min fordi jeg var betatt av han i ungdommen og fordi jeg ønsker å treffe han. 

Okeeey, du spurte, jeg svarte ;) Surpompen <3

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Okeeey, du spurte, jeg svarte ;) Surpompen <3

Bare synes det er merkelig å sveipe høyre hvis man ikke er interessert. Hvorfor lure noen egentlig. 

Skrevet

Du kan jo bare begynne med noe ufarlig: "Hei, hyggelig å se et litt kjent ansikt :)"

Anonymkode: ea277...202

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...