Polly. Skrevet 25. februar 2016 #1 Skrevet 25. februar 2016 Hei! Jeg har altså blitt svindlet på en kjøp og salg side for 3500kr (trodde jeg kjøpte en jakke), hadde egentlig glemt det litt vekk siden det er en liten stund siden, men så kom jeg tilfeldigvis over en annonse med navnet til svindleren på finn og samme nummer (ja, er 100% sikker på at det er samme person). I tillegg så vet jeg at samme jenta som svindlet meg har svindlet flere personer for mange tusen kroner (har tidligere vært i kontakt med en person, men har mistet kontaktopplysningene). Så det jeg er ute etter er å se om jeg klarer å finne flere som har blitt svindlet av samme personen, slik at vi eventuelt kan gå i sammen om å anmelde denne svindlerjenta. Skal ikke henge ut svindleren med fullt navn og nummer, selv om jeg gjerne skulle ha gjort det. Hun bor i Oslo området, heter I** EM**** MO****U, det ene nummeret slutter på *****761 og det andre nummeret som hun brukte tidligere slutter på *****865. Hun bruker også andre navn, blant annet EM**** HA***N og flere versjoner av sitt eget navn. Send meg gjerne en PM hvis du har blitt svindlet og kjenner igjen navn eller nummer. Takk!
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 #3 Skrevet 26. februar 2016 Har også blitt svindlet for ei dame for to tusen, Kjørte sak og vant men enda ikke fått pengene. Hun heter noe med A først og har dobbelt navn. Drev en nettbutikk men la den end etter saken med meg. Ikke fått neon penger fra henne enda , enda jeg vant saken. Må betale det samme for å få namsmannen til å kreve penger av henne og det har jeg ikke råd til! Skammelig kjerring er hun! Anonymkode: 20264...0ea
Sjenertjente Skrevet 26. februar 2016 #4 Skrevet 26. februar 2016 Jeg har og blitt svindlet gjennom finn for over 2000kr, men etter MYE styr frem og tilbake så fikk jeg tilbake pengene. Politiet gjorde ingenting og ville heller ikke ta i mot anmeldelsen. Kall meg gjerne slem, men jeg truet med blandt annet uthenging og media, det gjorde virkelig susen til slutt! Hun som svindlet meg bor rett utfor Bergen et sted og er en ung tobarnsmor. Fant også flere som ble svindlet av samme dama. Tragisk. 1
Polly. Skrevet 26. februar 2016 Forfatter #5 Skrevet 26. februar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: 4 timer siden, mjauritz skrev: Hvordan ble du svindlet? Førte over penger til kontoen hennes. Fikk selvfølgelig alle opplysninger og sjekket at de stemte overens. Ikke fortell meg hvor dum jeg var, har lært.. TS
mjauritz Skrevet 26. februar 2016 #6 Skrevet 26. februar 2016 19 minutter siden, Polly. skrev: Hadde ingen planer om å belære deg... Lurte på det fordi mange av disse svindlerne er veldig sleipe, og å fortelle om hva som skjedde kan hjelpe så andre unngår å havne i samme fella.. Er veldig redd for å handle på finn og sånne grupper akkurat fordi jeg ikke vil bli svindlet 2
Polly. Skrevet 26. februar 2016 Forfatter #7 Skrevet 26. februar 2016 15 minutter siden, mjauritz skrev: Hadde ingen planer om å belære deg... Lurte på det fordi mange av disse svindlerne er veldig sleipe, og å fortelle om hva som skjedde kan hjelpe så andre unngår å havne i samme fella.. Er veldig redd for å handle på finn og sånne grupper akkurat fordi jeg ikke vil bli svindlet Hehe, flott! Mesteparten av de som selger på finn er jo ærlige sjeler, men når man først blir svindlet, så ødelegger det jo for finn og mange andre. Jeg har handlet på finn flere ganger i etterkant, men man er jo ekstra forsiktig og svært skeptisk. Det sikreste er jo å møte personen da, men det er ikke alltid det lar seg gjøre. TS 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 #8 Skrevet 26. februar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har også blitt svindlet for ei dame for to tusen, Kjørte sak og vant men enda ikke fått pengene. Hun heter noe med A først og har dobbelt navn. Drev en nettbutikk men la den end etter saken med meg. Ikke fått neon penger fra henne enda , enda jeg vant saken. Må betale det samme for å få namsmannen til å kreve penger av henne og det har jeg ikke råd til! Skammelig kjerring er hun! Anonymkode: 20264...0ea Er det du som må betale for det da? Jeg trodde det var sånn at kjerringa måtte dekke den utgiften i tillegg til pengene hun skylder deg. http://www.conta-inkasso.no/innhold/inkassoskolen/inkasso-for-privatpersoner Sitat Rettsgebyret du må betale til forliksrådet plusses på kravet, med mindre du taper saken eller partene blir enige om et forlik der dere deler på gebyret. Anonymkode: 76955...638
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå