AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #1 Skrevet 25. februar 2016 Jeg er kvinne i midten av 20-årene, og aldri hatt noe i rumpa før. Han jeg holder på med nå har veldig lyst til å stikke fingeren sin i rumpa mi, og jeg tenkte å la han prøve. Men ville teste ut dette selv først, så gjorde det på egenhånd nå. Jeg tok litt glidemiddel på en finger, og den gikk rett inn i rumpa uten noe problem. Jeg ble ganske overrasket. Trodde det skulle være kjempetrangt og veldig vondt å få inn fingeren, men i tillegg litt godt på samme måte. Det var ikke vondt. Ikke godt heller, for jeg kjente så vidt noe for det var så romslig der! Er jeg unormalt vid i rompa eller skal det være sånn? Nå har ikke jeg de største og tykkeste fingrene, men allikevel. Ble veldig overrasket over dette. Anonymkode: 2e28c...61e
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #2 Skrevet 25. februar 2016 Med tanke på hva som skal ut den veien så kan det jo ikke være så veldig trangt. Anonymkode: 3e526...d00 2
isbjørnungen Skrevet 25. februar 2016 #3 Skrevet 25. februar 2016 Hvor stor plass det skal ta kommer bare an på om man slapper av eller ikke. Er gjerne enklere å slappe av når en selv prøver og har kontroll, enn hva man leser om når noen egentlig ikke ville ha noe inn der.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå