AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #1 Skrevet 25. februar 2016 Dere som har barn i 10-12års alderen hvor ofte går dere ut på byen alene, og hvor ofte er barna deres på overnatting å besøk? I fjor flyttet kjæresten til min far inn hun har en datter som snart blir 12 og det er ikke mange helgene etter august datteren har vært hjemme. Og når dere første går ut er det kun fredag eller lørdag eller hender det at dere går ut to dager på rad? Far min og samboeren hans er ute i kveld på quiz og det skal ikke forundre meg at de gjerne tar en tur ut imorgen også eller lørdag. Og som regel virker det som at det blir et par øl på dem begge. Jeg er litt oppgitt, hva mener andre? Selvfølgelig skal de få kose seg, men jeg synest det blir litt mye når det så og si er hver helg og ofte torsdag-lørdag. Anonymkode: f7154...799 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2016 #2 Skrevet 27. februar 2016 Det var da voldsomt :O Nå er vi sikkert under gjennomsnittet men det blir gjerne i forbindelser med bursdager og julebord. Og da bare én kveld (ikke to på rad). Blir vel gjerne 5-6 dager i året. Kanskje et restaurantbesøk med kino også i ny og ne, da uten alkohol. Anonymkode: 8a604...5e7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå