Gå til innhold

Serien som skal inn for Judging Amy etter nyttår:

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=250401

Ble bare så glad da jeg så dette :)

Har lastet ned de to episodene de har sendt i Usa (for SÅ ny er den ;)), og den er kjempebra! Skikkelig spesiell, men spennende og morsom.

Den heter Desperate Housewives på engelsk, her kan dere lese mer om dere vil ;)

-Stas, den evige tv-slaven

Endret, la inn feil link... :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aiaiai! :kul: Gleder meg allerede! Elsker tirsdager (Friends, Kongen av Queens +++ )

Skrevet

jippii,den så jo morsom ut,det blir spennende :P

Gjest lilletroll
Skrevet

Tirsdagsseriene til TV2 er jo alltid bra, så det blir sikkert bra det her og!!

Skrevet

Har lest om serien før. Høres bra ut! Håper den kommer på dansk TV også, eller kanskje jeg skulle gjøre alvor av å få meg norsk TV2..

Skrevet

Dette er velkomment her hos meg, for jeg begynner å bli litt lei av Jugding Amy.

Skrevet
Dette er velkomment her hos meg' date=' for jeg begynner å bli litt lei av Jugding Amy.[/quote']

Har aldri likt Judging Amy egentlig. Ingenting kan ta plassen til Ally McBeal.

Skrevet

Jeg liker judging amy, men det blir spennende med noe nytt. Var så fryktelig lei Ally så det var godt når det var ferdig også synes jeg. :)

Skrevet

Den serien hørtes ut som en bra tirsdag-kveld-serie!

Gleder meg!

Skrevet

Jeg synes TV2 kunne sende en skikkelig bedriten serie på tirsdager, sånn at jeg kan se på CSI med god samvittighet. :tunge1:

Skrevet

CSI sender jo i reprise! Ser aldri den på tirsdager, selvom Horatio er den store helten!

Skrevet

Jeg er mildt sagt slave av Jugding Amy, så den serien bør helst være utrolig bra... :-(

Skrevet
CSI sender jo i reprise! Ser aldri den på tirsdager, selvom Horatio er den store helten!

Vel, det er nye episoder av CSI Miami klokka 21.35 og repriser klokka 22.45. :wink:

Neste tirsdag vil de begynne å sende nye episoder av den originale CSI serien (Las Vegas).

Hva Tv2 sender på tirsdager bryr meg ikke så mye, har sett 1 episode av Judging Amy og syntes serien sugde.

Og etter å ha lest om den nye serien tviler jeg sterkt på at den vil falle i smak hos meg. :roll:

Tror nok jeg holder meg til TvNorge og CSI... også svitcher jeg til Tv2 når Friends begynner. (Friends og 24 er de eneste seriene jeg ser/har sett på Tv2, ellers står den kanalen aldri på her hos oss.)

Skrevet
Jeg er mildt sagt slave av Jugding Amy, så den serien bør helst være utrolig bra...  :-(

Amy & co. kommer jo tilbake (til høsten?), sånn som det alltid har vært :)

Selv om jeg kan skjønne at det er lenge å vente, jeg er som mange ganger nevnt en tv-slave...

Skrevet

Bra at Amy kommer tilbake, da! :P

Og det er helt OK med noe nytt også, bare det er gode serier! Tirsdagene er jo skikkelig bra TV kvelder! :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...