Gå til innhold

Små påskeegg til å henge på f.eks. trollhassel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor jeg kan få tak i små påskeegg til dekor på en trollhassel/andre greiner? Moren min har noen supersøte, bittesmå gule egg som er helt perfekt størrelse, sikkert ikke mer en 1-2 cm i høyde, men de er det 25 år siden hun kjøpte:fnise: Har lett på ebay (der er jo alt mulig, men veldig mye stygge, og litt for store egg), Kremmerhuset etc, men finner ingenting! Noen som har et lurt forslag til hvor jeg kan lete? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
16 timer siden, Brienne of Tarth skrev:

Panduro?

Takk for tips, de har i naturtre, som man må male selv. Tror ikke jeg gidder det, for jeg trenger så mange egg :P

Gjest Brienne of Tarth
Skrevet

Kanskje du kan dyppe dem? :)

Skrevet

Ikke vært i butikker iår, men mener de ofte har på butikker som Nille og Søstrene Grene. Europris kanskje. Typisk sånne steder hvor de selger mye sesongbetont pynt og nips :)

Anonymkode: fa2a8...169

Skrevet

Nille, Søstrene Grene

Kanskje i bokhandlerbutikker?

Og kanskje til og med på Glassmagasinet/Tilbords når det nærmer seg påske. De selger jo vaser osv, så ikke rart om de har noe å pynte opp det de setter oppi vasen med? :) 

Skrevet

Tusen takk alle sammen :D

Skrevet

Vi har noen kjempe fine på Nille :) Har de hjemme selv, og jeg elsker de!

Anonymkode: b1742...3a3

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har noen kjempe fine på Nille :) Har de hjemme selv, og jeg elsker de!

Anonymkode: b1742...3a3

Takk :) Må innom Nille en dag å se!

Skrevet

Jeg var innom Nille i dag og så på påskeeggene. Det var ikke sånne som jeg er oppvokst med. De på Nille var litt større, og ikke av tre e.l. De så bedre ut på nettsiden. Noen som vet om andre stedet? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...