AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #1 Skrevet 25. februar 2016 Hei hei! Den 17- 24. februar fikk jeg mensen etter 4 mnd med uregelmessig mens, hadde sist 5.oktober. Liker ikke så godt dette siden jeg ikke vet da når jeg har eggløsning. Har en app på telefonen der det står når jeg er mest fruktbar, jeg er da fruktbar 28.feb - 4.feb. men kan dette stemme? jeg er jo akkurat ferdig med mensen? Har 21 - 24 dager før neste mens " når den er regelmessig da" Anonymkode: a0b73...285
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 #2 Skrevet 26. februar 2016 Den appen viser vel bare riktig om man har regelmessig mens tror jeg?! Du merker ikke noe når du har eggløsning da? det er ofte det letteste hvis du ikke vil teste for eggløsning, og det blir jo dyrt i lengden. Hos meg stikker det i eggstokken, plutselige stikk i et sekund, litt eggløsingsslim og mer sexlyst. Anonymkode: a6ca9...65f
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 #3 Skrevet 26. februar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Den appen viser vel bare riktig om man har regelmessig mens tror jeg?! Du merker ikke noe når du har eggløsning da? det er ofte det letteste hvis du ikke vil teste for eggløsning, og det blir jo dyrt i lengden. Hos meg stikker det i eggstokken, plutselige stikk i et sekund, litt eggløsingsslim og mer sexlyst. Anonymkode: a6ca9...65f Ja, men lurte mere på om det er mulig å ha eggløsning bare 1 uke etter mens Anonymkode: a0b73...285
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå