Gå til innhold

Creepy! - Hvordan er det mulig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En venninne av meg mistet passord til profilen sin på en nettdating side, hun opprettet derfor en ny, de var begge uten bilde og ulike i teksten da hun ikke husket hva som stod i den første. Altså helt anonyme.

Gjennom den ene profilen blokkerte hun en fyr for å "rydde" litt. Hun husket senere passordet til den andre profilen, og der hadde den blokkerte fyren skrevet meld og lurt på hvorfor han var blokkert i den andre profilen???

Hvordan kunne han vite at det var samme person og finne frem til profilen?  Dette er sykt, har han hacka seg inn på noe?

Anonymkode: 3735a...089

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun tørr forresten ikke svare på meldingen i frykt for at han kan hente ut mer info da, er det noen som vet om han kan det?

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kunne han vite at det var samme person og finne frem til profilen?

Hvor vanskelig er det å kjenne igjen noen? Ikke så veldig ekkelt, dette. 

Anonymkode: 7e7c9...923

• Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hun tørr forresten ikke svare på meldingen i frykt for at han kan hente ut mer info da, er det noen som vet om han kan det?

Fortell henne at hun er paranoid og at hun bare kan blokkere ham der også.

• Liker 3
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hvor vanskelig er det å kjenne igjen noen? Ikke så veldig ekkelt, dette. 

To ulike profiler uten bilde og ulik tekst? Det skal godt gjøres!

• Liker 3
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

To ulike profiler uten bilde og ulik tekst? Det skal godt gjøres!

Jeg er registrert på et nettsted for treff hvor ingen bruker ekte bilder, pga det gjelder sextreff, og det er helt vanlig å slette profilen og opprette ny. Men jeg kjenner da stadig vekk igjen folk jeg har snakka litt med, pga de fleste har en personlig skrivestil, liktlydende interesser, og samme alder/kjønn/sted. Så innmari vanskelig er det ikke, dersom man følger litt med og husker godt. 

Anonymkode: 06743...c06

• Liker 2
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er registrert på et nettsted for treff hvor ingen bruker ekte bilder, pga det gjelder sextreff, og det er helt vanlig å slette profilen og opprette ny. Men jeg kjenner da stadig vekk igjen folk jeg har snakka litt med, pga de fleste har en personlig skrivestil, liktlydende interesser, og samme alder/kjønn/sted. Så innmari vanskelig er det ikke, dersom man følger litt med og husker godt. 

Anonymkode: 06743...c06

ok, så det er ikke mulig å finne ut av dette på annen måte om man er IT kyndig? :)

Skrevet

Dersom det går an å søke etter alder, bosted evt interesser, så snevrer man inn de man får treff på. Så dersom han får 10 treff på søket sitt, så vil jeg tro det er ganske enkelt å kjenne igjen noen

Anonymkode: 36782...764

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dersom det går an å søke etter alder, bosted evt interesser, så snevrer man inn de man får treff på. Så dersom han får 10 treff på søket sitt, så vil jeg tro det er ganske enkelt å kjenne igjen noen

Anonymkode: 36782...764

Jeg skjønner, hun var så redd hun var hacka på noe vis :) 

Skrevet

Spesielt å spørre hvorfor man er blokkert da 😂

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...