AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #1 Skrevet 25. februar 2016 Jeg klarer ikke å ta kontakt med han jeg liker fordi jeg er redd for å virke slitsom og dum Jeg har aldri sendt melding til han, så jeg vet jo egentlig at jeg ikke er det om jeg sender én melding, men jeg føler meg dum som har lyst til at han skal like meg når han ikke har tatt kontakt med meg. Menn kan sikkert like at damer tar kontakt, men jeg tror neppe det gjelder hvis det er jeg som gjør det. Skulle ønske jeg hadde litt selvtillit... Anonymkode: a371b...561
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #2 Skrevet 25. februar 2016 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg klarer ikke å ta kontakt med han jeg liker fordi jeg er redd for å virke slitsom og dum Jeg har aldri sendt melding til han, så jeg vet jo egentlig at jeg ikke er det om jeg sender én melding, men jeg føler meg dum som har lyst til at han skal like meg når han ikke har tatt kontakt med meg. Menn kan sikkert like at damer tar kontakt, men jeg tror neppe det gjelder hvis det er jeg som gjør det. Skulle ønske jeg hadde litt selvtillit... Anonymkode: a371b...561 Hvor gammel er du? Har du hatt kjæreste før? Hvem er denne fyren? Klem ☺ Anonymkode: 82b2e...04f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå