AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #1 Skrevet 25. februar 2016 Hei folkens! Jeg er ganske ny innen trening og det å ha et godt kosthold, men synes det er kjempegøy, og er i ferd med å gjøre det til en livsstil. Dette tar naturligvis opp mye av min fritid nå, siden jeg nå både planlegger bedre måltider og tilbereder alt fra bunnen. Jeg er ikke på slankern så mye, men har et ønske om å være friskere, sunnere og sterkere både fysisk og mentalt. Problemet mitt er: Det er ingen av vennene mine som orker å høre på all denne nye entusiasmen om proteiner, karbohydrater, fett, styrkeøvelser, vekter, teknikk, frokostblandinger, voksende muskler med påfølgende jubel og kikking på treningstøy (både på nett og i butikker). Enten er de ferdige med denne startfasen selv for lengst, eller så er de ikke opptatt av en sunn livsstil. I begge tilfellene skjønner jeg godt at dette blir litt mye. Er det noen her i samme situasjon (spiller ingen rolle om du har trent lenge eller nettopp begynt), som kunne tenke seg å dele små og store gleder, skuffelser, ny kunnskap, sunn matglede, og som kunne tenke seg å være min digitale "treningsgnist-partner" på PM? Noen som har lyst til å både dele ut og motta jubel i hverdagen? Jeg er så glad for at jeg har funnet denne nye livsstilen, men har ingen å dele all entusiasmen med PS: Ja jeg vet det finnes masse treningsforum rundt omkring, men føler ikke det er noe sted å dele generell glede, det er jo mest sånn spørsmål og svar. Føler heller ikke at en dagbok her på KG er tingen heller, siden det blir noe litt annet. Vil heller ikke starte en vanlig blogg, siden jeg ikke ønsker å eksponere meg for alle og enhver på nettet. Velger å skrive første post som anonym, tilfelle det flopper og ingen er interessert Anonymkode: c6c2a...84b 1
Adara Skrevet 25. februar 2016 #2 Skrevet 25. februar 2016 Fire uker inn nå! Gøy! Vi kan prate sammen om trening og supermat og sånn 🙈
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #4 Skrevet 25. februar 2016 Woop woop! Nå har jeg to! Tusen takk begge Anonymkode: c6c2a...84b
funginger Skrevet 25. februar 2016 #5 Skrevet 25. februar 2016 (endret) Er jo masse blogger om sånt, kanskje du kan komme i kontakt med noen der? Edit: og evnt. instagram? Endret 25. februar 2016 av funginger
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #7 Skrevet 25. februar 2016 TS her: Litt usikker på hvordan jeg skal greie å kommunisere konstruktivt med mer enn én, selv om jeg er såå glad for at flere hadde lyst! Etter hvert kommer jeg til å glemme hva jeg har sagt til hvem osv :/ Men her er det jo flere som har lyst til å snakke, kanskje noen av dere andre kan koble dere sammen og få samme gleden? Anonymkode: c6c2a...84b
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2016 #8 Skrevet 27. februar 2016 Man kunne jo lage en gruppe på facebook eller noe slikt? Anonymkode: f1821...6a5
rh1 Skrevet 14. mars 2016 #9 Skrevet 14. mars 2016 Noen av dere andre her som vil gjøre det samme, som TS foreslår? Send gjerne PM! Har trent styrke i ca 2 måneder nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå