Lixias Skrevet 25. februar 2016 #1 Skrevet 25. februar 2016 Hei dere, vet ikke om jeg har kommet til riktig sted.. Når kjæresten og jeg har sex, så får jeg vondt følelse på starten. Lignende brennende følelse.. Det går over etter han er inni meg. Jeg bruker kondom. Har testet om jeg har latex allergi, men det er det ikke.. Jeg har vært hos gynekolog og sjekket.. Hun sa at jeg hadde liten sopp infeksjon.. Jeg tok stikk piller som var anbefalt.. Hadde ikke sex under behandligen.. Vonden gikk litt bort, men fremdeles vondt.. Så prøvde jeg annen pille som hun gynekologen sa jeg skulle ta om ikke stikk pillen funket.. Men den funket heller ikke.. Jeg har hatt vondt siden første gang jeg har hatt sex med exen.. Da var jeg 17 og nå er jeg 20. Vet dere hva det kan være? Er slitsomt å ha sex når det gjør vondt.. Er ikke særlig gøy for kjæresten heller.. Takk for svar på forhånd!
_Malene Skrevet 25. februar 2016 #2 Skrevet 25. februar 2016 Jeg hadde det slik med exen. Han var rett og slett for stor. Jeg fikk hele tiden små rifter i åpningen, som det kom soppinfeksjon i. Etterhvert ble jeg så anspent hver gang han skulle penetrere meg, at jeg ubevisst knep igjen, og da ble det selvsagt enda trangere, og enda verre. Ble en vond sirkel! Løste seg ikke før forholdet tok slutt... Da jeg begynte å sex med en ny (med mindre penis), hadde jeg ikke det problemet lengre.
Lixias Skrevet 25. februar 2016 Forfatter #3 Skrevet 25. februar 2016 30 minutter siden, _Malene skrev: Jeg hadde det slik med exen. Han var rett og slett for stor. Jeg fikk hele tiden små rifter i åpningen, som det kom soppinfeksjon i. Etterhvert ble jeg så anspent hver gang han skulle penetrere meg, at jeg ubevisst knep igjen, og da ble det selvsagt enda trangere, og enda verre. Ble en vond sirkel! Løste seg ikke før forholdet tok slutt... Da jeg begynte å sex med en ny (med mindre penis), hadde jeg ikke det problemet lengre. Åhhh huff.. Det hørtes ikke godt ut men exen min hadde mindre enn gjennomsnittet.. Så tror ikke det er problemet her.. Kjæresten min nå har større enn exen og det er fremdeles like vondt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå