AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #1 Skrevet 25. februar 2016 Er betatt av en gutt på universitetet. Vi har ved flere anledninger møttes ute på byen og da er han veldig interessert. Vi har ikke hatt sex. På skolen sier vi hei hvis vi ser hverandre men ikke noe mer enn det, vet at dette er like mye min feil som hans. Jeg er ganske sjenert og vi har ingen felles venner. Noen ideer til hvordan jeg kan finne ut om han liker meg i edru tilstand uten å spørre rett ut? Har han på facebook og snapchat. Anonymkode: 0d901...f5d
dk73 Skrevet 25. februar 2016 #2 Skrevet 25. februar 2016 begynne å prate med ham på snap eller facebook så finner du nok fort ut om han er like sjenert som deg eller bare uinteressert. Start der du 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #3 Skrevet 25. februar 2016 8 minutter siden, dk73 skrev: begynne å prate med ham på snap eller facebook så finner du nok fort ut om han er like sjenert som deg eller bare uinteressert. Start der du Ja, det var det da... Har du noen eksempler på gode samtalestartere på snapchat? Jeg er veldig grønn på dette her.. Anonymkode: 0d901...f5d
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #4 Skrevet 25. februar 2016 Bare start å prate med han på facebook da vel? Anonymkode: 55da4...88c
dk73 Skrevet 25. februar 2016 #5 Skrevet 25. februar 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Ja, det var det da... Har du noen eksempler på gode samtalestartere på snapchat? Jeg er veldig grønn på dette her.. Anonymkode: 0d901...f5d hehe.....er vel å starte praten med noe som du tror kan interesere ham....kanskje noe dere har pratet om tidligere ute på byen eller lignende 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #6 Skrevet 25. februar 2016 Hei, hvordan går det. Hva studerer du? Eller lignende. Hvis du vet det: Hvordan går det med xxxstudie. Anonymkode: 6c36e...20e
Miklo Velka Skrevet 25. februar 2016 #7 Skrevet 25. februar 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan går det med xxxstudie. Anonymkode: 6c36e...20e Hvilket universitet er det som har dette studiet???
Envy Skrevet 25. februar 2016 #8 Skrevet 25. februar 2016 Jeg pleier å ha en oppfatning av at den enkleste måten å starte en samtale på face er med et "hei", og kanskje en "hvordan går det?". Ganske enkelt og greit vanskeligere å starte en samtale på snap, folk tar snap litt uhøytidelig, er det ikke et direkte spørsmål i den er det på en måte litt ett fett om man svarer eller ei.. 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 #9 Skrevet 26. februar 2016 Startet en samtale med han i går, vi snakket litt om vær og vind før samtalen dabbet av. Vil ikke si at han virket veldig interessert på chatten, men han har sendt meg to "kjedelige" snapper i dag. Er det håp? hva ville du gjort i min situasjon? Anonymkode: 0d901...f5d
Okapi Skrevet 26. februar 2016 #10 Skrevet 26. februar 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Startet en samtale med han i går, vi snakket litt om vær og vind før samtalen dabbet av. Vil ikke si at han virket veldig interessert på chatten, men han har sendt meg to "kjedelige" snapper i dag. Er det håp? hva ville du gjort i min situasjon? Anonymkode: 0d901...f5d Jeg ville ikke gjort det, ettersom jeg er en feiging, men det åpenbart fornuftige her er selvsagt å spørre rett ut.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 #11 Skrevet 26. februar 2016 2 minutter siden, Okapi skrev: Jeg ville ikke gjort det, ettersom jeg er en feiging, men det åpenbart fornuftige her er selvsagt å spørre rett ut. Tror ikke jeg tørr å gjøre det. Er allerede en person som fort blir litt "utilpass" i sosiale situasjoner, så hvis jeg spør og får et nei kommer det til å bli fryktelig kleint hvis vi for eksempel må samarbeide på skolen. Anonymkode: 0d901...f5d
Okapi Skrevet 26. februar 2016 #12 Skrevet 26. februar 2016 Da er du skrudd! Like greit å stikke bortom kattelangeren først som sist.
Ziljenh Skrevet 28. februar 2016 #13 Skrevet 28. februar 2016 Har han sendt deg snaper tidligere? Eller begynte han å sende deg kjedelige snaper etter at dere snakket på face? Hvis hn først begynte å snape etterpå kan han jo være litt interessert. Jeg ville sendt noen kjedelige hverdagssnap tilbake og se om samtalen utviklet seg. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå