Gå til innhold

Trekant MMK

Fremhevede innlegg

Skrevet

Enda en trekant-tråd.

Dette er først og fremst et spørsmål til dere som har opplevd å ha trekant med to menn/gutter og en jente. Jeg er en ung mann, og tanken tenner meg litt. Men det jeg lurer på er: blir det ikke fort en duell mellom guttene om hvem som kan imponere og tilfredsstille jenta mest?

Til dere kvinner: har dere opplevd å ha trekant med to gutter der den ene er større og sterkere enn han andre, har større muskler og penis enn han andre, og gir dere en seksuell opplevelse han andre ikke klarte å matche? Hvordan opplevde dere i så fall det? Sexy? Fortell.

Til guttene: har dere opplevd å være fysisk og seksuelt underlegen eller overlegen han andre? Hvordan opplevde dere det? Ydmykende?

Hvis jeg skal ha trekant MMK, og det f.eks. var med kompisen min, så er jeg litt "redd" for nivået hans...

Anonymkode: 46a21...4b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må bare sprette innom og si at kanskje det kan være positivt om ene mannen for eksempel har stor penis og den andre har gjennomsnittlig/liten. Da kan det bli mindre utfordrende med for eksempel DP. Selv hadde jeg uten tvil foretrukket om der var tydelig forskjell på penisene til mennene om jeg skulle hatt MMK trekant! I fantasien har alle svære, men i det virkelige liv hadde jeg neimen ikke turt det altså. Om en tenker litt i den banen virker det kanskje ikke så konkurrerende og skummelt..? Tror også de fleste kvinner tenner mest på settingen og at de ikke sammenligner mennene. 

Skrevet

De gangene jeg har gjort det var det langt fra noen form for konkurranse, det var heller fokus på nytelse for samtlige involverte. Følte meg heller ikke underlegen på noen måte - det handler vel om kjemien mellom de involverte :)

Skrevet

Har aldri noensinne brydd meg om forskjellene på guttene de gangene det har endt opp med lek med flere gutter samtidig.

Skrevet

Tråden err ryddet for spekulasjoner, samt svar til dette. -Saraby, mod.

Skrevet

Jeg har hatt trekant med min samboer og ekstra mann + trekant hvor jeg var tredjemann, i tillegg har jeg vært på swingersklubb. Jeg har kun tenkt over dette en gang - på swingersklubben var det en mørkhudet, jeg var litt nysgjerrig på størrelsen hans, endte heldigvis opp med god selvtillit. 

Du tenker ikke over dette, Fokuset blir som oftest på jenten.Jeg tror heller ikke jenter tenker noe særlig over dette.

Hvis du hadde trekant med to jenter - så tror jeg ikke du hadde brydd deg noe om den ene hadde større eller mindre pupper enn den andre. Tror begge jentene hadde fått like mye oppmerksomhet. :)

Anonymkode: 663d0...1d5

Skrevet

Fordelen med å være sammen med en som er dominant og som man har god tillitsforhold til slik at man lett kan involvere andre, er at den andre mannen vet godt hvor ´´plassen´´hans er. Vår lek og ´´roller´´er avklart på forhånd. Skal vi involvere en mann til, vil han fra starten vite at vi har et BDSM forhold der jeg er min manns sub (eid). 
Altså vil denne ekstra mannen ikke prøve seg på rivalisering. De gangene vi har gjort dette, har det med rivalisering ikke vært et tema eller noe problem i det hele tatt. Bare hygge, deilig sex, masse fokus på meg og ispedd humor :)

Anonymkode: 76b79...b6f

Skrevet

Er ganske enig med både det Katten skriver, og anonym over meg. Dersom du er det minste usikker på deg selv så tror jeg at det kan bli en trasig affære.

For å ha det fint tror jeg det er sentralt at man for det første føler seg trygg på seg selv, og forhåpentligvis også på de andre involverte. Jeg har vært med på MMK noen ganger, sammen med min dominante  partner. Rollene våre er på forhånd klart definerte, og jeg har én oppgave, og det er å tilfredsstille mennene. For min del blir det selvsagt en del sammenligning av de involverte, noe annet ville vært unaturlig. Samtidig innebærer det ikke nødvendigvis noen form for vurdering. Det blir bare rett og slett en konstantering av fakta, at det er to ulike kropper jeg skal forholde meg til.

Anonymkode: f1972...c41

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...