Gå til innhold

Toshiba Satellite C55 A 1 MW røk i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en hjemmedag og holdt på å vaske huset til musikk da det plutselig ble stille. PCen slå seg av og har siden ikke kunnet blitt slått på. Det er en Toshiba Satellite C55 A 1 MW som på dagen (!) er 2 år gammel. Jeg har aldri opplevd noe slikt, og er halvveis IKT mann - jeg har 6 gamle bærbare PCer fra tiden helt tilbake til 2000 som fortsatt virker. Denne her var ment som en enkel stue PC til TV titting og den slags, men det ligger jo masse info på harddisken som jeg gjerne vil ha ut. Ifølge Expert, som var selger, kan jeg ikke åpne PCen og hente ut informasjon. Jeg har heller aldri vært bort i at en PC ikke vil starte, selv med ødelagt hovedkort eller harddisk vil det alltid være liv i han. Noen her som har en mening om hva som kan være galt? Noen som har opplved liknende med tilsvarende PC?

Anonymkode: f5a2f...e3d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva skjer når du prøver å skru den på? Lager den noen lyder? Noe piping? Har du sjekket at den har strøm og at batteriet ikke sitter løst?

Anonymkode: 4baaa...041

Skrevet

Ingen lyder, ingen ladelys, ingenting. Sjekket laderen og tok batteri ut og inn flere ganger med en gang. Prøvde også start på AC u/ batteri. Helt dødt!

PCen er nå levert hos Expert.

Anonymkode: f5a2f...e3d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...