Gå til innhold

spanking i "normalt" forhold?

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, draug 75 skrev:

Hei, TS.

Det er stor forskjell på SM og mishandling. Du vil merke at hvis den andre ikke tar hensyn til deg og dine ønsker eller begrensinger - snarere sender deg på sykehuset, kontra hvis du sier "rød" eller "hund" eller rett og slett bare "nei, stopp, vil ikke mer" og han stopper, tar ting med ro og begynner å hente deg tilbake til virkeligheten. Spanking i erotisk sammenheng (straff/ disiplinering/ etablering av rang og påføring av underkastelse) er noe helt annet enn å bli banket opp og kastet ned trappa av et umenneske.

Det står enhver fritt om de vil være en del av et SM- miljø eller om det er noe de vil praktisere med bare en kjæreste.

Du løper i grunnen samme risiko for å bli ihop med en konebanker uansett hva slags seksuelle preferanser du går etter. 

Ja, det er vel noe man fort merker, har som sagt nesten ingen erfaring med dette her og det er litt skremmende å kaste seg ut I og prøve å leve ut/være ærlig med en date om og se hvor det bærer... men du har nok rett i at konebankere og voldtektsmenn finnes overalt dessverre : S 

Fir meg tror jeg det handler mye om at om man legger litt smerte/frykt til alle de deilige følelsene under sex så blir det en skikkelig heftig cocktail og mye mer intenst. Og jeg tror det er noe jeg trenger. Så handler det også om å stole på en partner og legge seg helt i armene på denne. Så det er litt...psykisk på en måte. Tror bare jeg kan oppleve så mye heftigere følelser hvis jeg tør å leve ut dette ; ) Men ønsker ikke være en del av et miljø, men finne en partner som matcher meg ellers personlighetsmessig og gjerne litt interessemessig, som ønsker et normalt forhold og familieliv hvor vi respekterer hverandre men samtidig er med på denne greia her og ikke sender meg til psykologen hvis jeg sier jeg vil bli skikkelig straffet! 

Anonymkode: 59902...34d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
13 minutter siden, dk73 skrev:

Klart det er mye annet som skal klaffe også :) 

Som sagt tror jeg siden dette tydeligvis er en viktig ting for deg, å ta det opp tidlig i kommunikasjonen/datingen av en fremtidig partner....avhengig hvor du evt treffer vedkommende. Siden jeg er dominant og liker bdsm i livet mitt har jeg også selv datet damer fra slike nettsteder. Grunnen til at det ikke har blitt noe varig er jo som ellers...at det ikke var full klaff på alle områder....dette kan også skje om jeg dater ei dame som en bare har truffet på et utested også. 

det finns nok normale folk der også som alle andre steder......og du har noen idioter/drittsekker der som ellers i verden :P

Hvilke nettsider er det di har brukt? Kan man være anonym der, og bare avsløre hvem man er for den man evt. Ønsker å treffe? Jeg er ikke så tøff at jeg vil være åpen om dette herxspnn at alle skal vite om preferansen min...Føler det er privat og noe jeg bare vil dele med en partner : ) Er det folk som leter etter KJÆRESTE på disse sidene, altså fremtidig kone og ektemann, eller er det mer forventet å bli fuck friends og mer useriøst? 

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke nettsider er det di har brukt? Kan man være anonym der, og bare avsløre hvem man er for den man evt. Ønsker å treffe? Jeg er ikke så tøff at jeg vil være åpen om dette herxspnn at alle skal vite om preferansen min...Føler det er privat og noe jeg bare vil dele med en partner : ) Er det folk som leter etter KJÆRESTE på disse sidene, altså fremtidig kone og ektemann, eller er det mer forventet å bli fuck friends og mer useriøst? 

bare send meg en pm så får du de.

Nei der er man ganske så anonym til man evt ønsker å stå frem. Er forskjellig hva folk søker.....alt fra kjæreste til bare å bli kjent med likesinnede og utveksle info/lære mer om bdsm. Selvsagt finnes det de som bare er ute etter et ligg også...slik som på vanlige datingsider :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...