AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #1 Skrevet 25. februar 2016 He dere! Er ei jente på 24 år som tenner på å få ris/straff. Alt fra litt sexy dasking som en del av selve akten på soverommet til å faktisk få skikeklig straff som gjør vondt hvis jeg har gjort noe "galt". Problemet er at jeg ønsker meg et normalt, sunt forhold til en normal, oppegående og snill mann. Synes hele s/m-idéen med å møtes og "leke", se andre som bedriver s/m aktiviteter og sånn er ganske avskrekkende. Ønsker å ha et normalt og sunt familieliv (når det blir tid for det) og et forhold der jeg blir respektert, ønsker overhodet ikke å ende opp med noen konebanker eller noe i den duren. Er ei normal og velfungerende jente som ønsker meg et sunt forhold, men har altså denne fantasien som jeg så gjerne vil ha i sex livet mitt! Føler at hvis jeg ikke får oppfylt dette så vil noe mangle, selv om jeg tenner på helt "vanlig" sex også. Jeg har aldri blitt slått som liten og har en sunn og normal psyke, har bare alltid hatt denne fantasien. Hva gjør jeg? Noen som har noen tips/erfaringer? Anonymkode: 59902...34d
Auri Skrevet 25. februar 2016 #2 Skrevet 25. februar 2016 Vi er et helt normalt oppegående par, som driver med bdsm som en del av sexlivet vårt. Du trenger ikke være en del av en miljø. Vi har aldri gjort noe slikt. For noen er det å se og bli sett en dell av tenningen, men for de aller fleste er bdsm en privat ting. 1
Gjest Coolaid Skrevet 25. februar 2016 #3 Skrevet 25. februar 2016 Ja, det er helt normalt hos oss ihvertfall.... vi er hverken bdsmere eller noe som helst annet enn et vanlig par som har vært sammen lenge og funnet ut hva vi liker. Hos oss er det henne som elsker å få ris, bli bundet osv..."vanlig" sex er like normalt hos oss som spankingen er. Jeg tenker at seksualiteten også skal få vokse i parforholdet, ikke bare kjærligheten. Man blir bedre kjent, finner ut ting som partneren tenner på eller en selv tenner på. Man trenger ikke sette seg selv i bås, bli medlem i klubber eller treffe andre mennesker som driver med det samme. Vi driver med deilig sex sammen..... der er spanking inkludert som en naturlig del av det. Kos deg med det som tenner deg, uten at det trenger å være så mye mer.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #4 Skrevet 25. februar 2016 Åh, så innmari godt å høre at det finnes folk der ute som har et slikt syn på det, litt mer avslappet og naturlig! : ) Hvordan fant dere hverandre, visste dere da dere møttes ar dere tente på det samme eller var det en av dere som hadde fantasien og så utforsket dere det sammen? Har så lyst til å treffe noen som "matcher" meg når det gjelder dette her. Har hatt et forhold før (Da jeg var veldig ung) og turte etter tre år å fortelle hva jeg tente på, men han gjorde bare noen halvhjertet forsøk og merket at han egentlig ikke var komfortabel med det i det hele tatt : / Ønsker jo ikke at noen skal dominere meg på den måten uten at de nyter det litt selv, hvis de synes det er ukomfertabelt så blir det jo ikke noe særlig vits i for meg heller : / Så er det jo mange andre ting som skal matche i et forhold, føler det blir litt feil å prøve å finne en kjæreste bare basert ut i fra en fetish/fantasi.. Hvordan tok dere det opp med hverandre hvis dere ikke var åpne om det helt fra starten, og hvordan tidlig i forholdet? Anonymkode: 59902...34d
Gjest Coolaid Skrevet 25. februar 2016 #5 Skrevet 25. februar 2016 (endret) 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Åh, så innmari godt å høre at det finnes folk der ute som har et slikt syn på det, litt mer avslappet og naturlig! : ) Hvordan fant dere hverandre, visste dere da dere møttes ar dere tente på det samme eller var det en av dere som hadde fantasien og så utforsket dere det sammen? Har så lyst til å treffe noen som "matcher" meg når det gjelder dette her. Har hatt et forhold før (Da jeg var veldig ung) og turte etter tre år å fortelle hva jeg tente på, men han gjorde bare noen halvhjertet forsøk og merket at han egentlig ikke var komfortabel med det i det hele tatt : / Ønsker jo ikke at noen skal dominere meg på den måten uten at de nyter det litt selv, hvis de synes det er ukomfertabelt så blir det jo ikke noe særlig vits i for meg heller : / Så er det jo mange andre ting som skal matche i et forhold, føler det blir litt feil å prøve å finne en kjæreste bare basert ut i fra en fetish/fantasi.. Hvordan tok dere det opp med hverandre hvis dere ikke var åpne om det helt fra starten, og hvordan tidlig i forholdet? Anonymkode: 59902...34d Vi fant hverandre da vi var 18, på en helt vanlig måte, ble forelsket osv.... bdsm kom mange år senere helt av seg selv. Hun skammet seg over at hun tente på det, og for meg var det litt uvant å være "slem" med kvinnen jeg var glad i. Det har rett og slett utviklet seg gradvis og naturlig. Vi er nå snart 40 begge to. Endret 25. februar 2016 av Coolaid skriveleif
Auri Skrevet 25. februar 2016 #6 Skrevet 25. februar 2016 Vi traff hverandre når vi var 18, seksuallivet har gått seg til gradvis, vi var begge veldig uerfarne på hver vår måte. Vi har alltid prøvd ut mye forskjellig og bdsm var en av de tingene som ble prøvd igjen. Ingen av oss var klar over at det var noe vi tente på før vi prøvde. I ettertid ser jeg jo helt klart tegnene hos meg selv, ift hva jeg har funnet opphissende i litteratur f.eks. Jeg synes ikke du bør fokusere på å finne en partner utifra felles fetish... La heller hvert nye forhold naturlig utvikle seg. Mange menn vil nok synes det er helt naturlig om du sier "dask meg!" når han tar deg bakfra, det trenger ikke være en stor samtale først. Dere kan heller snakke om det etterpå, om han syntes det var ålreit eller ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #7 Skrevet 25. februar 2016 3 minutter siden, Coolaid skrev: Vi fant hverandre da vi var 18, på en helt vanlig måte, ble forelsket osv.... bdsm kom mange år senere helt av seg selv. Hun skammet seg over at hun tente på det, og for meg var det litt uvant å være "slem" med kvinnen jeg var glad i. Det har rett og slett utviklet seg gradvis og naturlig. Vi er nå snart 40 begge to. Det høres ut som meg og eksen min, bare at vi var 16 og jeg fortalte det da jeg var 19 og skammet meg over det, der virket som om han ble skikkelig satt ut og det ble slutt ikke lenge etter (av andre årsaker også så klart). Vi hadde nok ikke verdens beste kommunikasjon fra før av, har jeg særlig innsett etter som jeg har blitt eldre og mer moden. Men godt å høre at det kan funke å bli kjent på vanlig måte og så finne ut av det sammen! : ) Har du noen gang tent på å være dominant da, eller føler du at du gjør det kun for hennes del? Føles det naturlig for deg å være sånn nå? Anonymkode: 59902...34d
dk73 Skrevet 25. februar 2016 #8 Skrevet 25. februar 2016 Er bare å være åpen om det fra dag en når du treffer en ny type. Tviler han dumper deg pga dette. Kanskje han også liker det samme som deg men redd for å fortelle deg det Ellers finnes det jo mange sider på nettet som du i mellomtiden kan både bli kjent med likesinnede og hente inspirasjon 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #9 Skrevet 25. februar 2016 9 minutter siden, Auri skrev: Vi traff hverandre når vi var 18, seksuallivet har gått seg til gradvis, vi var begge veldig uerfarne på hver vår måte. Vi har alltid prøvd ut mye forskjellig og bdsm var en av de tingene som ble prøvd igjen. Ingen av oss var klar over at det var noe vi tente på før vi prøvde. I ettertid ser jeg jo helt klart tegnene hos meg selv, ift hva jeg har funnet opphissende i litteratur f.eks. Jeg synes ikke du bør fokusere på å finne en partner utifra felles fetish... La heller hvert nye forhold naturlig utvikle seg. Mange menn vil nok synes det er helt naturlig om du sier "dask meg!" når han tar deg bakfra, det trenger ikke være en stor samtale først. Dere kan heller snakke om det etterpå, om han syntes det var ålreit eller ikke. Det høres veldig bra ut å ta det sånn gradvis og naturlig : ) Men jeg er bare så innmari redd for at det vil skremme en ny kjæreste bort hvis du skjønner... siden det er noe jeg VET jeg må ha i sexlivet mitt. Men det er vel bare å hoppe uti det! Er bare det at det er forskjellige grader av alt, jeg tror jo ikke de fleste menn vil reagere noe særlig på at ei jente vil bli dasket når hun blir tatt bakfra. Men hvis jeg sier at jeg ønsker å bli STRAFFET, ikke som en del av et rollespill eller noe litt halv-tøysete på soverommet (selv om jeg gjerne vil utforske sånt også), men sånn at det gjør skikkelig vondt og jeg griner, hvis jeg har gjort noe "galt" som fartsbot etc... Da føler jeg at det er lettere å bli skremt! : / Og føler at mannen må være litt sånn anlagt for å "skjønne greia" og ikke sende meg til psykologen... Anonymkode: 59902...34d
spludre Skrevet 25. februar 2016 #10 Skrevet 25. februar 2016 Jeg er ikke en bdsm'er, og liker ikke noen spesielle ting (men man har da prøvd for å sjekke....) - når det er sagt så vil jeg bare si at seksualitet er noe man utvikler sammen med partneren sin. Det er viktig å snakke om hva man liker, og når man er glad i hverandre så strekker man seg for å tilfredsstille den andre, og veldig ofte så er det jo sånn at man liker noe fordi man ser at partneren liker det Som de sier over her; finn noen du er glad i, og så utvikler dere dere sammen. Ikke finn noen basert på seksuelle fantasier, da blir det et litt tynt grunnlag å basere forholdet på.... 1
Gjest Coolaid Skrevet 25. februar 2016 #11 Skrevet 25. februar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det høres ut som meg og eksen min, bare at vi var 16 og jeg fortalte det da jeg var 19 og skammet meg over det, der virket som om han ble skikkelig satt ut og det ble slutt ikke lenge etter (av andre årsaker også så klart). Vi hadde nok ikke verdens beste kommunikasjon fra før av, har jeg særlig innsett etter som jeg har blitt eldre og mer moden. Men godt å høre at det kan funke å bli kjent på vanlig måte og så finne ut av det sammen! : ) Har du noen gang tent på å være dominant da, eller føler du at du gjør det kun for hennes del? Føles det naturlig for deg å være sånn nå? Anonymkode: 59902...34d Det er litt sånn som å være et barn i en godtebutikk hvor man får lov til absolutt alt. Når man har en partner som stoler sånn på deg at du får lov til alt så blir det et stort ansvar å bære. Og som mann er det liksom innebygget at man alltid skal tilfredsstille kvinnen osv - Da kan man lett komme i konflikt med seg selv når hun sier hun vil bli brukt, slått i ansiktet, osv osv.... Tror ikke jeg er naturlig dominant, men har blitt det mer og mer etterhvert som man blir voksen og mer sikker på seg selv som mann. Jeg tenner kanskje mest på hennes tenning og at jeg får gjøre hva jeg vil. Men jeg er ganske komfortabel i rollen som også er en del av meg. Jeg tror jeg har øvd meg på å bli dominant, om det går an å svare. Du stilte et veldig vanskelig spørsmål
dk73 Skrevet 25. februar 2016 #12 Skrevet 25. februar 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det høres veldig bra ut å ta det sånn gradvis og naturlig : ) Men jeg er bare så innmari redd for at det vil skremme en ny kjæreste bort hvis du skjønner... siden det er noe jeg VET jeg må ha i sexlivet mitt. Men det er vel bare å hoppe uti det! Er bare det at det er forskjellige grader av alt, jeg tror jo ikke de fleste menn vil reagere noe særlig på at ei jente vil bli dasket når hun blir tatt bakfra. Men hvis jeg sier at jeg ønsker å bli STRAFFET, ikke som en del av et rollespill eller noe litt halv-tøysete på soverommet (selv om jeg gjerne vil utforske sånt også), men sånn at det gjør skikkelig vondt og jeg griner, hvis jeg har gjort noe "galt" som fartsbot etc... Da føler jeg at det er lettere å bli skremt! : / Og føler at mannen må være litt sånn anlagt for å "skjønne greia" og ikke sende meg til psykologen... Anonymkode: 59902...34d Hvis du er like åpen og ærlig på det mot en evt ny partner som du er her inne så tror jeg det går bra jeg. Er han typen som absolutt ikke liker det så er han heller ikke den rette for deg siden som du sier. Du kan ikke leve i et forhold uten dette. Derfor lurt å fortelle det på et tidlig tidspunkt overfor en ny date Finnes som sagt nettsider der du kan finne mannfolk som har de samme preferansene som du ser etter
herremann Skrevet 25. februar 2016 #13 Skrevet 25. februar 2016 jeg er en mann på 31 år, 93 kg og ganske muskeløs. jeg har alltid vært veldig dominerende og frisinnet seksuelt. mine tidligere damer har aldri likt spanking, lugging, bli bundet fast etc.. sexlivet har alltid vært A4, og blitt rimelig kjedelig i lengden. jeg dater nå ei jente på 28 år og vi leker oss med håndjern, pisk/spanking, dildo og buttplugg(på henne), blindfold etc. og sexlivet mitt har aldri vært bedre. er utrolig glad jeg har funnet ei som er like frisinna som meg og som jeg matcher så godt seksuelt. jeg vet vi begge er åpne for andre ting når vi bli tryggere på hverandre. aldri mer kjedelig sex! så jenter som er åpne for ting og litt "dirty" i senga, ja takk
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #14 Skrevet 25. februar 2016 3 minutter siden, Coolaid skrev: Det er litt sånn som å være et barn i en godtebutikk hvor man får lov til absolutt alt. Når man har en partner som stoler sånn på deg at du får lov til alt så blir det et stort ansvar å bære. Og som mann er det liksom innebygget at man alltid skal tilfredsstille kvinnen osv - Da kan man lett komme i konflikt med seg selv når hun sier hun vil bli brukt, slått i ansiktet, osv osv.... Tror ikke jeg er naturlig dominant, men har blitt det mer og mer etterhvert som man blir voksen og mer sikker på seg selv som mann. Jeg tenner kanskje mest på hennes tenning og at jeg får gjøre hva jeg vil. Men jeg er ganske komfortabel i rollen som også er en del av meg. Jeg tror jeg har øvd meg på å bli dominant, om det går an å svare. Du stilte et veldig vanskelig spørsmål Hehe, jeg synes du svarte veldig bra! : ) Trikset er vel å finne noen man etter hvert stoler så mye på... jeg tror jeg kunne levd med at mannen fikk glede av å se meg få glede, men det jeg ikke kan leve med er at mannen gjør det fir å glede meg og prøver å undertrykke at han synes det er ukomfertabelt og kleint og ekkelt/unormalt. Da slutter jeg å tenne ganske fort og skulle ønske jeg ikke hadde nevnt noe om hva jeg likte i utgangspunktet! ; ) Anonymkode: 59902...34d
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #15 Skrevet 25. februar 2016 1 minutt siden, herremann skrev: jeg er en mann på 31 år, 93 kg og ganske muskeløs. jeg har alltid vært veldig dominerende og frisinnet seksuelt. mine tidligere damer har aldri likt spanking, lugging, bli bundet fast etc.. sexlivet har alltid vært A4, og blitt rimelig kjedelig i lengden. jeg dater nå ei jente på 28 år og vi leker oss med håndjern, pisk/spanking, dildo og buttplugg(på henne), blindfold etc. og sexlivet mitt har aldri vært bedre. er utrolig glad jeg har funnet ei som er like frisinna som meg og som jeg matcher så godt seksuelt. jeg vet vi begge er åpne for andre ting når vi bli tryggere på hverandre. aldri mer kjedelig sex! så jenter som er åpne for ting og litt "dirty" i senga, ja takk Ble glad av det jeg leste nå! Er jo "bare" 24, så jeg får bare fortsette æ lete etter noen med samme innstilling som meg selv... høres så herlig ut å finne noen man stemmer så godt med, Gratulerer! Glad du og de andre som er som deg finnes der ute! ; ) Anonymkode: 59902...34d
Gjest Servicetekniker Skrevet 25. februar 2016 #16 Skrevet 25. februar 2016 Elsker og spanke ukjente jenter/damer jeg
Gjest Coolaid Skrevet 25. februar 2016 #17 Skrevet 25. februar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hehe, jeg synes du svarte veldig bra! : ) Trikset er vel å finne noen man etter hvert stoler så mye på... jeg tror jeg kunne levd med at mannen fikk glede av å se meg få glede, men det jeg ikke kan leve med er at mannen gjør det fir å glede meg og prøver å undertrykke at han synes det er ukomfertabelt og kleint og ekkelt/unormalt. Da slutter jeg å tenne ganske fort og skulle ønske jeg ikke hadde nevnt noe om hva jeg likte i utgangspunktet! ; ) Anonymkode: 59902...34d Jeg tenker at dette er for å glede oss, ikke bare henne eller bare meg. Hvor "ekte" er dominans når man har fått samtykke til å utøve det? Det fungere fint for oss, for meg er det blitt naturlig å bestemme....stort sett alltid. Men om det er en dyrisk drift jeg har tror jeg ikke. Deilig og sunt er det ihvertfall.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #18 Skrevet 25. februar 2016 10 minutter siden, dk73 skrev: Hvis du er like åpen og ærlig på det mot en evt ny partner som du er her inne så tror jeg det går bra jeg. Er han typen som absolutt ikke liker det så er han heller ikke den rette for deg siden som du sier. Du kan ikke leve i et forhold uten dette. Derfor lurt å fortelle det på et tidlig tidspunkt overfor en ny date Finnes som sagt nettsider der du kan finne mannfolk som har de samme preferansene som du ser etter Nei, du har jo rett i det! Får prøve å finne noen som skjønner greia... men går jeg til disse nettsidene så blir det som om jeg baserer forholdet mitt på en fetish igjen... er så utrolig mye annet som skal klaffe også! Dette er bare en liten side av meg og personligheten min, så på en måte føles det feil å basere alt på fetishen, selv om jeg vet innerst inne at det aldri vil føles 100% med en partner som ikke skjønner og er med på det... vanskelig! Er kanskje verdt å prøve en slik nettside da, det kan jo være oppegående folk der siden jeg vurderer det selv...Haha! ; ) Kjenner jeg har litt fordommer og er redd for at det bare er perverse gærninger der, men det må jo finnes "normale" folk der også. .. Anonymkode: 59902...34d
draug 75 Skrevet 25. februar 2016 #19 Skrevet 25. februar 2016 Hei, TS. Det er stor forskjell på SM og mishandling. Du vil merke at hvis den andre ikke tar hensyn til deg og dine ønsker eller begrensinger - snarere sender deg på sykehuset, kontra hvis du sier "rød" eller "hund" eller rett og slett bare "nei, stopp, vil ikke mer" og han stopper, tar ting med ro og begynner å hente deg tilbake til virkeligheten. Spanking i erotisk sammenheng (straff/ disiplinering/ etablering av rang og påføring av underkastelse) er noe helt annet enn å bli banket opp og kastet ned trappa av et umenneske. Det står enhver fritt om de vil være en del av et SM- miljø eller om det er noe de vil praktisere med bare en kjæreste. Du løper i grunnen samme risiko for å bli ihop med en konebanker uansett hva slags seksuelle preferanser du går etter.
dk73 Skrevet 25. februar 2016 #20 Skrevet 25. februar 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, du har jo rett i det! Får prøve å finne noen som skjønner greia... men går jeg til disse nettsidene så blir det som om jeg baserer forholdet mitt på en fetish igjen... er så utrolig mye annet som skal klaffe også! Dette er bare en liten side av meg og personligheten min, så på en måte føles det feil å basere alt på fetishen, selv om jeg vet innerst inne at det aldri vil føles 100% med en partner som ikke skjønner og er med på det... vanskelig! Er kanskje verdt å prøve en slik nettside da, det kan jo være oppegående folk der siden jeg vurderer det selv...Haha! ; ) Kjenner jeg har litt fordommer og er redd for at det bare er perverse gærninger der, men det må jo finnes "normale" folk der også. .. Anonymkode: 59902...34d Klart det er mye annet som skal klaffe også Som sagt tror jeg siden dette tydeligvis er en viktig ting for deg, å ta det opp tidlig i kommunikasjonen/datingen av en fremtidig partner....avhengig hvor du evt treffer vedkommende. Siden jeg er dominant og liker bdsm i livet mitt har jeg også selv datet damer fra slike nettsteder. Grunnen til at det ikke har blitt noe varig er jo som ellers...at det ikke var full klaff på alle områder....dette kan også skje om jeg dater ei dame som en bare har truffet på et utested også. det finns nok normale folk der også som alle andre steder......og du har noen idioter/drittsekker der som ellers i verden 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå