Gå til innhold

Har du lest tråder om deg selv eller noen du kjenner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du noengang funnet en tråd som handler om deg selv eller noen du kjenner? 

Jeg tror aldri jeg har funnet en om meg selv faktisk. Og godt er det! :fnise:

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Og jeg er selv nøye med å skrive om detaljer når jeg skriver tråder om meg selv eller andre, for at det ikke skal være gjenkjennbart for den det handler om eller noen andre.

Anonymkode: 4afb7...c75

• Liker 3
Skrevet

Ja, jeg vet med sikkerhet om to tråder startet om meg av eksen min. Vet brukernavnet hans, og kjente veldig godt igjen problemstillingene og skrivestil, så det er overhodet ingen tvil om at de trådene handlet om meg. 

Anonymkode: 1c5ae...3bc

• Liker 4
Skrevet

Ja flere ganger. Ganske lei.

Anonymkode: 56e8f...316

• Liker 1
Skrevet

Ja, en tråd om en god venninne. Dårlig anonymisering av trådstarter. 

• Liker 1
Gjest Leonardo
Skrevet

Nei.

Men nysgjerrig på om noen har gjenkjent seg selv fra mine eller skrevet om meg her inne. Det siste er vel heller tvilsomt, men man vet aldri med den første. Norge er et lite land har jeg funnet ut.
:) 

Skrevet

Nei, tror ikke det. Personlig omformulerer jeg en del på sannheten når jeg skriver tråder selv, slik at det nærmest er umulig å kjenne meg igjen. Det er ganske lurt å gjøre og anbefales. Man burde jo selvfølgelig ikke omformulere handlingen/situasjonen man ønsker råd om, men detaljer rundt dette. Alder og sånt for eksempel kan man fint pynte på, samt omgivelser og kjønn på personer som er involvert med mindre kjønnet har en viss relevans. Så kan en jo slenge med ubetydelige detaljer som ikke stemmer. Bingo, nærmest umulig å bli gjenkjent, kan jo være hvem som helst plutselig. ;) 

• Liker 1
Skrevet

jepp

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg ble baksnakka på et annet forum. Var ikke tvil om at det var meg. Kuttet kontakten etterpå. 

Anonymkode: c775a...1d5

• 10 måneder senere...
Skrevet (endret)

Ja jeg har kjent meg igjen i flere tråder der eksen har skrevet om hvor grusomt menneske jeg er. 

Endret av VeronicaSelina
Skrevet

Ja både det ene og det andre om meg selv og folk som har laget flere tråder hvor de faktisk har latet som de var meg :sprettoy: 

Anonymkode: 0dad4...f3b

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja både det ene og det andre om meg selv og folk som har laget flere tråder hvor de faktisk har latet som de var meg :sprettoy: 

Latet som om de var deg? Hvilke hobby er det folk har egentlig :sjokk:?

• Liker 2
Skrevet
11 minutter siden, VeronicaSelina skrev:

Latet som om de var deg? Hvilke hobby er det folk har egentlig :sjokk:?

Nettopp! :laugh::lillesky2:

• Liker 1
Skrevet (endret)
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp! :laugh::lillesky2:

:fnise::lillesky2: hahahaha . Kanskje det er bare meg som minner om deg? Kanskje vi har opplevd det samme? Tullet nå. Men verden er sprø og man vet aldri. Var en på forumet som kontaktet meg og skrev at folk trodde at hun var meg. 

Endret av VeronicaSelina
Skrevet

Jeg tror det. Eller bare ønsketenkning. Men finner ikke brukernavnet hans og ikke flere tegn og svar her inne

Anonymkode: f6f7e...272

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du sikker på det? Det høres i så fall veldi søkt ut :alice:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...