Gå til innhold

Merker


Lilletrollet

Kjøper ikke merke klær  

1 stemme

  1. 1. Kjøper ikke merke klær

    • Går kun i merke klær
      0
    • Kjøper det som passer meg
      29
    • Lett blanding
      19


Anbefalte innlegg

Er dere opptatt av merke på klær? Eller kjøper dere det dere liker fordi det er fint?

Hvis dere kjøper merkeklær,hva kjøper dere? Hvilke merker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lilletroll

Jeg er ikke spesielt opptatt av at det skal være merkeklær, nei.....med en kroppsfasong som min, kjøper jeg det som sitter som støpt, forutsatt at prisen ikke er avskrekkende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før var det en blanding av merkeklær og ikke merkeklær, men har nok vokst det av meg, for de siste årene har jeg ikke kjøpt så mye som et plagg merkeklær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper litt sånn ettersom hva jeg synes er fint. Men jeg har veldig sansen for mye av det Jean Paul Famme har av klær. og synes det var helt ypperlig nå i høst da de hadde halv pris på mye av sommer sortimentet sitt :-) Da kjøpte jeg en del klær der,men uten å bli robbet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Genevieve

Jeg kombinerer gjerne high-end design med rimeligere klær.Jeg pleier svært sjelden og kle meg i designerklær fra topp til tå hvis jeg ikke skal på representasjon eller i ett viktig møte med "viktige" mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøper klær jeg syns er fine og som passer meg, uavhengig av merket.

Jeg nekter å betale dyre dommer kun for merket sin del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe med merkeklær som tiltrekker meg :oops:, men jeg kjøper det stort sett ikke. Det eneste merket jeg er trofast mot, er Levis (jeans vel og merke). De har aldri sviktet, formen passer meg utmerket, og de beholder formen etter mange vask. Dessuten er det ikke stretch - strech svikter meg :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mest opptatt av kvalitet.

Et kjent merke er ikke nødvendigvis ensbetydende med kvalitet.

Om klærne er av kjente designermerker eller ikke er revnende likegyldig så lenge jeg liker snittet og kvaliteten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg kjøper det jeg liker, merke eller ikke merke - og alt etter størrelsen på pengboka.. Ser jeg noe utrolig lekkert til en utrolig høy pris så greier jeg å la være..som oftest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv har jeg alltid påstått at jeg ikke bryr meg om merker.

Men som en venn av meg fra Holmenkollen sa; jeg gjør jo det, fordi jeg er så opptatt av i ikke gå i dem.

Han har egentlig rett der :ler:

Det er mest de merkene som killah babe, miss sixty, sånne "fjortismerker" og Lindberg, JEan Paul, sånne "sossemerker" jeg ikke vil gå i.

Diesel-bukser bruker jeg, men ikke fordi det er et merke, men fordi de sitter bra på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er nok opptatt av merker på samme nivå som Aniola-fisken, jeg inngår helst merkeklær.

mest fordi jeg synes det blir unødvendige penger å betale for en merkelapp bak på buksa, når jeg finner klær som har både formen og kvaliteten til en lavere penge, uten merke.

kjøper klær som sitter pent på meg og som passer humøret mitt og lommeboka.

(har nettop vært i belgia å shoppet, og verken buksene, genserne, toppene eller skoene er av noe kjent merke, SJOKOLADEN derimot!! det er merkesjokolade!!!) :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Øhhh.. forstår ikke helt spørsmålet, for alle klær som har et merke på seg, er vel merkeklær? H&M er jo også er merke som har et image etc. Og noen i denne tråden snakker om merker fra motehusene, mens andre nevner high-street merker (som miss sixty)... Kan noen oppklare?

Piglet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

begrepet merkeklær brukes oftest om klær med merker som er kjente, der produsenten har bygget opp ett merkevarenavn.

Levis har f.eks reklamert merkevaren sin, de bygger kjennskapen til plagget på standard produkter med logoen sin.

H&M har også merker på klærne, men det er ikke kjente merker og klærne markedsføres ikke som en merkevare.

det er nå ihvertfall slik jeg ser på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke opptatt av merker.

Jeg kjøper endel "merkeklær" likevel, men ikke fordi det har et kjent merke.

Det er igrunnen andre som er mer opptatt av at jeg går med enkelte merkeklær enn det jeg selv er ... :roll:

Det synes jeg er ganske tullete - jeg går med de klærne som passer fasongen min best, og om det er et kjent merke som lager disse klærne, så lar jeg ikk være å kjøpe dem fordi jeg kan få merkelappen "mainstram".

Det blir litt patetisk å absolutt ikke skulle bruke kjente merker også, selv om klærne ser bra ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...