AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 #21 Del Skrevet 26. februar 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ble tatt for hasjrøyking for et par år siden på en fest. Da tok de meg med røyken i hånda Uff. De kastet den, tok legitimasjonen min og jeg hørte aldri noe fra dem igjen. Hverken bot eller prikk på rullebladet eller noe som helst. Turte aldri å røyke hasj igjen da, så de gjorde nok det "riktige" Det er en bagatell. En fillesak som politiet som regel ikke lager noe styr utav med mindre du blir tatt med store mengder, eller blir tatt for å dyrke/selge. Eller om du er under 18 Da må du på pissings i et(?) år. Anonymkode: 274a4...715 Den type talemåte og skrivemåte er et veldig godt eksempel på hvor dum man blir av å røyke på slikt og det som verre er. Tapertale. Anonymkode: 1a305...90d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 #22 Del Skrevet 26. februar 2016 Der røk drømmen om å bli sykepleier i en barnehage i USA Anonymkode: 6dafd...a73 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2016 #23 Del Skrevet 26. februar 2016 Jeg ble også tatt på fersken med jointen i hånda av politiet en gang, de sjekket legitimasjonen min og ringte inn for å sjekke rullebladet mitt (ingen anmerkninger). Hørte aldri noe mer fra dem Anonymkode: 1a227...0b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady Mondegreen Skrevet 26. februar 2016 #24 Del Skrevet 26. februar 2016 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den type talemåte og skrivemåte er et veldig godt eksempel på hvor dum man blir av å røyke på slikt og det som verre er. Tapertale. Anonymkode: 1a305...90d Du viser virkelig liten kunnskap både om unge menneskers språkbruk og om virkningen av rusmidler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 26. februar 2016 #25 Del Skrevet 26. februar 2016 Slapp av, de har Disneyland i Frankrike også... Ellers er jeg en varm tilhenger av at en skal ta konsekvensen av egne handlinger. Så deal with it. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå