Vonm Skrevet 25. februar 2016 #1 Skrevet 25. februar 2016 Nå har det seg sånn at jeg kan være gravid, men så mange ting som kræsjer med den tanken. Sist mensen var 2-6 januar (normalt), så siden jeg har hatt ett ganske nøyaktig tidsrom mellom så skal jeg ha mensen igjen en plass mellom 2-9 februar. Meeen her sitter jeg idag med 0 mensen, ingen tegn til at den skal komme og 4 negative tester! Tatt blodprøve hos legen men fikk til svar at det får jeg ikke noe resultat på før i neste uke. Har ikke gått på p-piller eller noe slikt, kun kondom men de la ci i skuffen for noen måneder siden. Så skulle ikke være noe slikt. Nå er jeg noen gode uker etter på mensen, men testene viser alle negative. Kan det ennå være muligheter? Tatt CB, 2 stykk men "ikke gravid" kom opp. Å 2 billigtester. Har ikke noe plager, bare en liten følelse.
Million Skrevet 25. februar 2016 #2 Skrevet 25. februar 2016 Mensen har en tendens til å rote seg til litt hvis man er svært stresset eller psykisk stresset. Du VIL kanskje gjerne være gravid og stresser med mensen og tanken på at nå skulle den komme... og vips, uteblir den. Etter fire negative tester såpass lang tid etter forventet mens, ville jeg slått meg til ro med at mensen bare er forsinket. Sannsynligvis på grunn av stress, du venter og venter på den og girer deg opp ved tanken på at du kan være gravid.
Vonm Skrevet 25. februar 2016 Forfatter #3 Skrevet 25. februar 2016 53 minutter siden, Million skrev: Mensen har en tendens til å rote seg til litt hvis man er svært stresset eller psykisk stresset. Du VIL kanskje gjerne være gravid og stresser med mensen og tanken på at nå skulle den komme... og vips, uteblir den. Etter fire negative tester såpass lang tid etter forventet mens, ville jeg slått meg til ro med at mensen bare er forsinket. Sannsynligvis på grunn av stress, du venter og venter på den og girer deg opp ved tanken på at du kan være gravid. Har ikke tenkt på det før mannen sa for noen dager siden at æ va irriterende å sporte om æ hadde mensen, va først da vi la merke til kor lenge det va sia. Har ikke stresset noe, faktisk hatt noen avslappende måneder nå så ganske sikker på at det kan heg utelokke. Vi skulle prøve i slutte av året, så var ikke noe vi gikk rundt og tenkte på, kun de siste 3 dagene at det gar vært et tema i husholdet. Kan det være noe annet feil?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå