AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #1 Del Skrevet 25. februar 2016 Jeg har tidligere brukt Melhus dyreklinikk, har syntes prisene var ok der, men dessverre ikke veldig fornøyd med behandlingen og servicen deres... Har vært der to ganger og den ene gangen fikk katten foreskrevet feil mengde, som de på apoteket oppdaget. Dette kan jo være fatalt for katten. Andre gangen opplevde jeg veterinæren (annen veterinær enn sist gang), som sur, lite serviceinnstilt og jeg følte meg mistenkeliggjort for hvordan jeg steller med katten min, og da er jeg en sånn typisk hysterisk kattemor. Tenkte at det kunne være greit å bruke disse siden Dyrebeskyttelsen bruker de, men jeg likte ikke dette... En annen ting er at katten er ikke glad i å reise så langt selvfølgelig, og jeg bor ca midt i Trondheim sentrum. Sååå, er det noen som kan anbefale meg en god veterinær som ikke er altfor dyr? Som sagt var det veldig greit med prisene på Melhus, ca 500 for kontroll, ca 500 for revaksine osv. Anonymkode: 025fd...d8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #2 Del Skrevet 25. februar 2016 Vi er veeeldig fornøyd med dyreklinikken på tunga! de tar ikke overbetalt for alt, skulle dit å ta noen sting og sjekke etter en tann trekking, dette ble gjort gratis føler de er veldig behjelpelig, service innstilt og de behandler uten at de tenker på å få betalt Har hund jeg da, og har vært litt hønemor! men alltid blitt tatt seriøst og tatt vare på de har delt bygge i to, slik at en del er katt og en del hund Anonymkode: c7cc5...7ce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #3 Del Skrevet 25. februar 2016 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi er veeeldig fornøyd med dyreklinikken på tunga! de tar ikke overbetalt for alt, skulle dit å ta noen sting og sjekke etter en tann trekking, dette ble gjort gratis føler de er veldig behjelpelig, service innstilt og de behandler uten at de tenker på å få betalt Har hund jeg da, og har vært litt hønemor! men alltid blitt tatt seriøst og tatt vare på de har delt bygge i to, slik at en del er katt og en del hund Anonymkode: c7cc5...7ce Kan jeg spørre om du vet hvordan man kan ta bussen dit? Kan man ta buss 18?? Anonymkode: 025fd...d8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #4 Del Skrevet 28. februar 2016 Om du er villig til å reise litt vil jeg anbefale orkdal dyreklinikk. Dette er en noe dyr klinikk, men så gode veterinærer. Serviceinnstilte, gjør det beste for dyret, er engasjerte, bryr seg om eieren, og nøler ikke med å kontakte norges vet. Høyskole eller andre som kan vite mer. Jeg er kjempefornøyd og kommer til å bruke de (da helst den ene veterinæren der) så lenge de befinner seg i en noen lunde nærhete av der jeg bor. Jeg er så enormt fornøyd med de. Prisen er verdt hver en krone der. Er vell som de ofte sier. En betaler etter hva man får. Jaffal gjelder det der. Anonymkode: 79a36...1ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #5 Del Skrevet 29. februar 2016 Heimdal dyreklinikk er bra, og ganske billig! De er kjempeflinke, og jeg er alltid fornøyd når vi har vært der. Og hunden blir tussete når vi går inn døren Anonymkode: bb4fb...0d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #6 Del Skrevet 1. mars 2016 Den 28.2.2016 at 19.09, AnonymBruker skrev: Om du er villig til å reise litt vil jeg anbefale orkdal dyreklinikk. Dette er en noe dyr klinikk, men så gode veterinærer. Serviceinnstilte, gjør det beste for dyret, er engasjerte, bryr seg om eieren, og nøler ikke med å kontakte norges vet. Høyskole eller andre som kan vite mer. Jeg er kjempefornøyd og kommer til å bruke de (da helst den ene veterinæren der) så lenge de befinner seg i en noen lunde nærhete av der jeg bor. Jeg er så enormt fornøyd med de. Prisen er verdt hver en krone der. Er vell som de ofte sier. En betaler etter hva man får. Jaffal gjelder det der. Anonymkode: 79a36...1ec Jeg har selv brukt Orkdal dyreklinikk da jeg bodde like ved, samme med min venninne. Dessverre har vi ingen gode erfaringer fra Orkdal dyreklinikk. Mange historier om feil diagnoser, ignorering av viktige symptomer osv. Kraftig infeksjon etter operasjon grunnet ikke-sterile forhold (ble bevist fra bakterieprøve). Hund som skulle klippe klør kom hjem med labber fulle av blod og store smerter. Jeg har også måttet betale mye mer enn avtalt. Jeg sverger til Strinda smådyrklinikk. Der fikk hunden vår endelig rett diagnose med én gang og vi fikk satt i gang behandling. Prisene er også svært gunstige. Anbefales i aller høyeste grad! Anonymkode: 53780...74f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #7 Del Skrevet 1. mars 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har selv brukt Orkdal dyreklinikk da jeg bodde like ved, samme med min venninne. Dessverre har vi ingen gode erfaringer fra Orkdal dyreklinikk. Mange historier om feil diagnoser, ignorering av viktige symptomer osv. Kraftig infeksjon etter operasjon grunnet ikke-sterile forhold (ble bevist fra bakterieprøve). Hund som skulle klippe klør kom hjem med labber fulle av blod og store smerter. Jeg har også måttet betale mye mer enn avtalt. Jeg sverger til Strinda smådyrklinikk. Der fikk hunden vår endelig rett diagnose med én gang og vi fikk satt i gang behandling. Prisene er også svært gunstige. Anbefales i aller høyeste grad! Anonymkode: 53780...74f Jeg vet orkdal dyreklinikk er blitt bedre den siste lille tiden. Med nye dyrleger osv. Har klipt klør sykt masse der med en redd hund, aldri opplevd at de har klipt for langt eller noe. Og jeg har fått enormt god hjelp og behandling på hunden min fra to dyrleger der da min på mystisk vis ble veldig syk, jeg fikk komme på dagen om noe forværret seg. Ble husket når jeg sa navnet mitt selv eller hundens navn. De kontakter andre om de ikke vet selv. Og ihvertfall to av de jeg har møtt har brydd seg med hele kroppen. Når jeg var til vet pga sykdommen en uke etter en hastetur, kom den vet som undersøkte hun den hasteturen og spurte hvordan det gikk med hunden. Midt på natta ble det gjort ultralyd og røntgen for å prøve å finne ut hva som var galt. Men de fant ikke noe, men det fordi hun var lenge et medisinsk mysterium, men levde godt med et verdig liv untatt helt på slutten. Og da fikk hun slippe. Vi fant ut hva som hva galt, og hun ble avlivet. Veterinær og meg var enig om at det var dyreplageri å ikke la hun slippe da. Vi hadde prøvd nesten alt. Veterinærer, spesalister og alt. Ingen ga seg. Når hun ble avlivet fikk jeg den faste veterinæren, hun fortalte godt,og en tåre trillet. Men på en profesjonell måte. Jeg syntes det var så godt. Men jeg vet de ikke var så gode for få år siden. De utvikler seg i positiv retning hele tiden, og de blir større og større. Nå er de under firmaet evidensia eller hva det heter. Anonymkode: 79a36...1ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå