Gjest Anonymous Skrevet 15. juli 2002 #1 Del Skrevet 15. juli 2002 Det har seg sånn at jeg er forelseket i en kompis av meg som er gift, og han er forelsket i meg. Jeg har kjent han i mange år, og vi har småflørtet litt og rota sammen en gang for ett par år siden. Han har sagt til meg at han har vært glad i meg siden den dagen vi ble kjent og jeg har følt det samme for han. Han ringer meg nesten hver dag og sier at han savner meg og at han elsker meg. Han har sagt at han skal gå fra kona si p.g.a. meg. Og jeg er redd at han skal gjøre noe som han vil angre på. Han presiserer at det er meg han vil ha og leve reseten av livet sammen med. Når vi treffest så kan vi snakke om alt mellom himmel og jord. Han er i mot utroskap så jeg har nøtt til og vente til han har flyttet fra kjerringa si før vi kan innlede et forhold, og det er helt greit for emg. For da slipper jeg og være ELSKERINNEN hans. Jeg hater folk som er utro. Hva skal jeg gjøre? Skal jeg vente på han eller skal jeg finne meg en annen? Det er så vanskelig. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L@dy Skrevet 15. juli 2002 #2 Del Skrevet 15. juli 2002 Hva du skal gjøre, skal du vente eller skal du finne deg en annen. Det er det bare du som kan svare på. Sånn sett fra utsiden så bør du holde deg unna han over en lengre periode mens han ordner opp hjemme. Om du velger å holde laaaang avstand til han i den perioden, hva tror du han velger da? Kanskje han da blir hos sin kone. Fordi det var jo ingen "godsaker" som ventet på han allikavel... Du skriver du hater folk som er utro. Tja, i mine øyner så har han gått over den grensen for lenge siden. Greitt nok, dere har gjerne ikke sex med hverandre. Er det noe som heter psykisk utro? I vertfall har han tråkket over den grensa for lenge siden. Utifra det du skriver så synest jeg han høres ut som en lykkejeger. Det blir litt for klisje`aktig for meg. Alle har vel hørt tilsvarende historier, "jeg elsker deg, skal skille meg for din skyld...bla,bla,bla.... Men for all del, han kan jo være verdens beste.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. juli 2002 #3 Del Skrevet 16. juli 2002 Takk for svaret L@dy. Jeg trur jeg ble litt klokere nå ja, så jeg trur jeg skal holde litt avstand ei stund fremover. Vertfall til han vet egentlig hva han vil. Det blir ikke lett og holde seg unna noen man elsker, det er jo typisk og bli forlsket i feil mann. :cry: Jeg har en rar følelse at han kanskje er det rette for meg. Det er en vond følelse og elske noen som kanskje elsker en annen, og tenk på at han kankje bare er ute etter et eventyr. Jeg er kanskje litt redd for å gjøre mitt livs størse feil hvis jeg lar han gå eller hvis jeg blir sammen med han. Vi har vært skikkelige gode venner i mange år no så vi stoler jo på hverandre, men skal jeg stole på han for det her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NN Skrevet 18. juli 2002 #4 Del Skrevet 18. juli 2002 Tenk litt på hun han er gift med også! Det er sikkert mer fristende med en han ikke bor og lever sammen med, da han ennå ikke er introdusert for dine "hverdags"sider....... (-og du kjenner nok ikke alle hans....) Dersom det blir dere, er det ingen grunn til at det samme ikke skjer igjen, ettersom han tydeligvis foretrekker å dele sine drømmer/tanker/følelser med andre enn sin kone. Plutselig er det du som sitter igjen, mens mannen/kjæresten din er forelsket i en annen og mer spnnende person. Gresset er jo som kjent grønnere på den andre siden, men visner etterhvert like raskt.. Lykke til, prøv å finne en som er "ledig". Et forhold basert på fysisk/psykisk utroskap vil sjelden vare (dårlig samvittighet m.m.) Klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. juli 2002 #5 Del Skrevet 18. juli 2002 hold deg unna ham for din egen del! la ham avslutte forholdet sitt uten påvirkning fra deg. hva hvis han ender det nå, fordi han har funnet noe bedre( deg ), tror du ikke du kan få vansker med å stole på ham den dagen deres forhold får en vanskelig periode? for noen år tilbake avsluttet en mann ekteskapet sitt pga meg... ( vi hadde ikke noe forhold. eller noe særlig kontakt når det skjedde..) og jeg må innrømme jeg har var sjalu på ham senere! når forholdet vårt var dårlig lurte jeg på om han var utro osv.. han har jo vært utro mot sin kone slik jeg ser det. han drømmer om deg, og ringer deg hver dag! vil du ha en slik mann? ( jeg vet jeg er streng nå, og jeg mener ikke å være dømmende!! bare deler noen tanker som jeg har gjort meg etter et lignende forhold... ting jeg ikke tenkte i starten da jeg var lykkeliig forelsket!) jeg vet også at det er vondt å tenke slik. jeg har forelsket meg i en type som har dame nå også... men jeg skal ikke! lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. juli 2002 #6 Del Skrevet 19. juli 2002 Hvorfor venter han? Hvorfor venter du? Dersom han skal gå fra dama, hva holder han igjen? Når han er sånn blir han kanskje sånn mot deg? Tenk på det du! Tenk på dama, som antagelig er uvitende. Tenk at det kan bli deg en dag. Lykke til, bare tenk deg om!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. juli 2002 #7 Del Skrevet 19. juli 2002 Hva har ikke dama gjort? Hun har nok stolt på han, men hun vet antagelig ikke ennå at det var feil??? Aldri stol på noen du vet lyver for en som betyr mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2002 #8 Del Skrevet 2. august 2002 Hei! Har vært jevn og trutt leser av dette forumet en god stund nå. Har mang en gang hatt lyst til å hive meg frempå med synspunkter på både det ene og det andre, men droppa det fordi jeg syns såpass mange av dere (jenter) virker så innmari moralistiske og 'strenge' (eller så må det være jeg som har et mer liberalt og avslappa syn på ting enn folk flest, men det vet jeg jo fra mange diskusjoner). Bl.a. reagerte jeg på L@dy's utsagn om 'psykisk utroskap'.....Kan bare snakke for meg sjøl; for da må jeg ha vært sinnsykt mye utro mot samboer'n, jeg fikser ikke sånn tankekontroll.....Bør vel opplyse om at jeg er hunkjønn og i moden alder.... PS! Syns Waco er festlig, jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L@dy Skrevet 2. august 2002 #9 Del Skrevet 2. august 2002 Hei siste gjest! Jeg ble litt forbauset over at du reagerte på mitt utsagn om "psykisk utroskap". Du må selfølgelig mene hva du vil. :blunke: Men her er det altså en gift mann som lover en annen at han skal gå fra kona si. At han elsker henne..bla,bla. Det er det jeg mente med psykisk utroskap. Om min samboer flørter på byn en kveld så er det selfølgelig helt i orden. Men om han hadde oppført seg som denne gifte mannen...GRRR :evil: nei, det hadde jeg ikke tolerert. Om jeg hadde oppdaget det vel og merke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå