AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #1 Skrevet 25. februar 2016 Hos oss må folk krysse verandaen for å komme til inngangsdøra. Det er snakk om ca 10 m. Og her har vi nytt dekke. Og så er det da enkelte som bruker piggsko hele tiden nå på vinteren. For de er jo så kjekke disse skoene, påstår de. Og de bruker skoene når de går på besøk og. Med det resultatet at vårt nye verandadekke ikke ser ut i det hele tatt etter bare et halvt år. Ser ut som noen har gått rundt og slått inn spiker for å dra dem ut igjen. Det ser ikke ut. Jeg kan jo ikke godt be besøket kle av skoene nedfor trappa heller nå på vinteren. selv har vi ikke piggsko. Og skal vi ut på tur og føret krever det, så har vi skikkelige greier vi drar over skoene. Dette gjør vi nedfor trappa. Og det kunne ikke falt oss inn å gå på veranda/trapp til andre med dette på skoene. dagens utblåsning 😤 Anonymkode: 4e26f...f3f 1
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 25. februar 2016 #2 Skrevet 25. februar 2016 Dette må være noe av det mest idiotiske jeg har lest.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #3 Skrevet 25. februar 2016 Hvis en må gå over veranda for å komme til inngangsdøren, så burde dere lagt uten en matte av ett eller annet slag. Vi bruker jo piggsko for å kunne gå trygt ute, jeg risikerer ikke å brekke beina for å gå på besøk. Anonymkode: 011c3...345 11
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #4 Skrevet 25. februar 2016 Hvis ikke du takler at det blir slitt utenfor huset, så får du legge noe ekstra oppå før det kommer frost da. Anonymkode: 23f85...7c7 3
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #5 Skrevet 25. februar 2016 Da får du nesten si i fra da!? At du ikke ønsker besøk av folk med piggsko. Eventuelt sette opp et skilt med piggfri sone og sette ut tøfler så folk kommer tørrfota inn. Anonymkode: adbc2...299 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #6 Skrevet 25. februar 2016 Hyggelig svar du har fått ts. Typisk KG brukere å være krasse. Ikke bry deg om det. Men synes du bør si ifra til de det gjelder. At du ikke vil folk skal gå over verandaen med piggsko. Oppegående mennesker respekterer det. Eller du får legge ut en matte som en her sa. Anonymkode: f2af5...216 5
Riri Skrevet 25. februar 2016 #7 Skrevet 25. februar 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Da får du nesten si i fra da!? At du ikke ønsker besøk av folk med piggsko. Eventuelt sette opp et skilt med piggfri sone og sette ut tøfler så folk kommer tørrfota inn. Anonymkode: adbc2...299 PIGGSKO FORBUDT!
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #8 Skrevet 25. februar 2016 Ligg ut en matte da. Du kan ikke forvente at folk skal ta av seg skoene ute. Selvfølgelig går folk med piggsko når det er kaldt ute. Jeg hadde brydd meg mer om kroppen min enn den fordømte verandaen din som du må ha foran inngangsdøren uten matte! Folk knekker hofteben og håndledd ute og du klager på piggsko??? Anonymkode: 68358...0f9 2
Hjärtat Skrevet 25. februar 2016 #10 Skrevet 25. februar 2016 Som de over her har sagt; enten får du si ifra til de det gjelder, eventuelt sette opp et skilt eller noe (men tror du kan gå ut ifra at sistnevnte blir sett på som ganske sært). Jeg kan si med en gang at hadde jeg hatt piggsko (og ikke bare brodder, som jeg nok hadde tatt av meg før jeg gikk opp på verandaen din), hadde jeg nok ikke tenkt noe særlig over det før jeg stod utenfor huset ditt og bare "søren! Her kommer jeg jo ikke rett til inngangsdøra". Tror rett og slett ikke folk tenker på det før de står der. Dessuten kjipt at så mange av dine besøkende har piggsko, tror ikke jeg kjenner noen andre enn kanskje en kollega som har det, jeg. 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #11 Skrevet 25. februar 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hos oss må folk krysse verandaen for å komme til inngangsdøra. Det er snakk om ca 10 m. Og her har vi nytt dekke. dagens utblåsning 😤 Anonymkode: 4e26f...f3f Du minner meg om folk som parkerer bilene sine i smale svingete nedoverbakke ved snøfall og deretter klager på at brøytebiler ødelegger den fine lakken din. Her har du tydeligvis satt ut din egen honningkrukke og deretter klager på at du får bjørner på besøk. Skjerpings TS. Enkelte mennesker bør beskyttes mot å lage trolletråder på KG forumet. Anonymkode: bfb73...b7b 2
Rosa Sitron Skrevet 25. februar 2016 #12 Skrevet 25. februar 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hos oss må folk krysse verandaen for å komme til inngangsdøra. Det er snakk om ca 10 m. Og her har vi nytt dekke. Og så er det da enkelte som bruker piggsko hele tiden nå på vinteren. For de er jo så kjekke disse skoene, påstår de. Og de bruker skoene når de går på besøk og. Med det resultatet at vårt nye verandadekke ikke ser ut i det hele tatt etter bare et halvt år. Ser ut som noen har gått rundt og slått inn spiker for å dra dem ut igjen. Det ser ikke ut. Jeg kan jo ikke godt be besøket kle av skoene nedfor trappa heller nå på vinteren. selv har vi ikke piggsko. Og skal vi ut på tur og føret krever det, så har vi skikkelige greier vi drar over skoene. Dette gjør vi nedfor trappa. Og det kunne ikke falt oss inn å gå på veranda/trapp til andre med dette på skoene. dagens utblåsning 😤 Anonymkode: 4e26f...f3f Du ber jo om det om du har en platting foran døren. Det kan du ikke klage på. Hadde du vært en venn og klaget til meg hadde tenkt du var sær. 4
herremann Skrevet 25. februar 2016 #13 Skrevet 25. februar 2016 legg ut en matte eller sett opp et skilt hvor du ber gjester ta av piggene før dem trer opp på terassen. personlig hadde jeg aldri tenkt tanken på å ta av piggene med mindre jeg hadde blitt oppfordra til det. 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #14 Skrevet 25. februar 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ligg ut en matte da. Du kan ikke forvente at folk skal ta av seg skoene ute. Selvfølgelig går folk med piggsko når det er kaldt ute. Jeg hadde brydd meg mer om kroppen min enn den fordømte verandaen din som du må ha foran inngangsdøren uten matte! Folk knekker hofteben og håndledd ute og du klager på piggsko??? Anonymkode: 68358...0f9 Jeg må være litt rar, jeg. Jeg mener nemlig at siden det er veldig vanlig å ha trapper og plattinger av tre ved inngangspartiet tar man på seg løse brodder som lett lar seg fjerne dersom man har tenkt å besøke noen. Ikke piggsko, der man har valget mellom pigger eller sokkelesten. Er det virkelig vanlig med piggsko når man skal noe annet enn å trene? Anonymkode: 7e908...076 4
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #15 Skrevet 25. februar 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg må være litt rar, jeg. Jeg mener nemlig at siden det er veldig vanlig å ha trapper og plattinger av tre ved inngangspartiet tar man på seg løse brodder som lett lar seg fjerne dersom man har tenkt å besøke noen. Ikke piggsko, der man har valget mellom pigger eller sokkelesten. Er det virkelig vanlig med piggsko når man skal noe annet enn å trene? Anonymkode: 7e908...076 Jeg er postbud. Jeg har piggsko på jobb. Det er påbudt hvis det er kaldt ute. Det virker mye bedre enn brodder. Hvis jeg har en pakkelevering til et hus og de har platting foran døren sin, hvordan skal jeg kunne levere pakken hvis eier ikke vil ha piggsko på plattingen? Jeg går ikke med de inndørs (hvis ikke det er på jobben eller post i butikk hvor jeg må gå inn. Anonymkode: 68358...0f9 3
melatonin Skrevet 25. februar 2016 #16 Skrevet 25. februar 2016 Denne problemstillingen har jeg aldri tenkt over før. Men jeg forstår jo at det er kjett at det blir ødelagt. Hadde ville skaffet en matte og rullet ut på vinteren i såfall. Viste ikke at piggsko var så ødeleggende. Har bare slike yantrax brodder med spiraler under så har aldri brukt hverken vanlige brodder eller piggsko, hadde jeg hatt det hadde jeg i allefall prøvd å gå litt lett over treverk da. Huseier bør da legge tilrette og besøkende ta litt hensyn ved å i allefall ikke trampe/gå tungt, i mitt hode virker i allefall drt logisk..
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2016 #17 Skrevet 27. februar 2016 Den 25.2.2016 at 0.10, AnonymBruker skrev: Jeg er postbud. Jeg har piggsko på jobb. Det er påbudt hvis det er kaldt ute. Det virker mye bedre enn brodder. Hvis jeg har en pakkelevering til et hus og de har platting foran døren sin, hvordan skal jeg kunne levere pakken hvis eier ikke vil ha piggsko på plattingen? Jeg går ikke med de inndørs (hvis ikke det er på jobben eller post i butikk hvor jeg må gå inn. Anonymkode: 68358...0f9 Da vil jeg si du er et spesialtilfelle og unnskyldt, og ikke egentlig går inn under det TS klager på. (Og så regner jeg med at du prøver å gå forsiktig og hensynsfullt, og ikke planter piggene hardt i treverket.) Anonymkode: 7e908...076
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #18 Skrevet 14. oktober 2018 På 25.2.2016 den 11.34, AnonymBruker skrev: Hos oss må folk krysse verandaen for å komme til inngangsdøra. Det er snakk om ca 10 m. Og her har vi nytt dekke. Og så er det da enkelte som bruker piggsko hele tiden nå på vinteren. For de er jo så kjekke disse skoene, påstår de. Og de bruker skoene når de går på besøk og. Med det resultatet at vårt nye verandadekke ikke ser ut i det hele tatt etter bare et halvt år. Ser ut som noen har gått rundt og slått inn spiker for å dra dem ut igjen. Det ser ikke ut. Jeg kan jo ikke godt be besøket kle av skoene nedfor trappa heller nå på vinteren. selv har vi ikke piggsko. Og skal vi ut på tur og føret krever det, så har vi skikkelige greier vi drar over skoene. Dette gjør vi nedfor trappa. Og det kunne ikke falt oss inn å gå på veranda/trapp til andre med dette på skoene. dagens utblåsning 😤 Anonymkode: 4e26f...f3f De piggskoeierne bør skjøpe seg slike: "Icebug Overshoes er en yttersåle som du trer over Icebugsskoene dine med pigger for å beskytte gulvet mot riper eller skader.Icebug Overshoes er en yttersåle du trer over Icebugssko med pigger for å beskytte ømtålige gulv fra å ripes eller skades. Passer også til andre støvler som du risikerer å ripe gulvet med".https://www.outnorth.no/icebug/overshoe-black?gclid=EAIaIQobChMI7eW70NmG3gIVCdKyCh1deADNEAQYASABEgIRg_D_BwE#Black Anonymkode: a6eb4...dc6
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #19 Skrevet 14. oktober 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: De piggskoeierne bør skjøpe seg slike: Det skrives "kjøpe". Anonymkode: c0285...382 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå