AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #1 Skrevet 25. februar 2016 Hei! For fire uker siden begynte jeg å følge ett relativt enkelt tre måneders styrkeprogram jeg fant på nett. To dager arm, og to dager ben. Fire dagerx45min-1time. 3x8 (så tungt jeg klarer) rep. (Neste uke begynner jeg med 3x6 rep) Har hatt et bedre kosthold, kcal messig ihvertfall. Jeg er ikke overvektig, men har alltid hatt veldig mye fett rundt magen. Nå er jeg redd jeg så meg litt blind på meg selv. Jeg syntes nesten jeg kunne se konturene av magemuskler. Kan man se resultat så fort? Jeg må si jeg gleder meg litt ekstra til trening ikveld :D Anonymkode: 97fba...b7b
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #2 Skrevet 25. februar 2016 PS: Det er fortsatt fett på magen min. Og når jeg sitter litt bøyd forover ser magen min ut som en kineser Den hersens kinesern har vært med meg så lenge jeg kan huske. GO AWAY Anonymkode: 97fba...b7b
Gjest agnesb Skrevet 25. februar 2016 #3 Skrevet 25. februar 2016 ja 4 uker. DU kan jo ha gått ned 4 kg om du har kuttet ned relativt mye. Men siden du og er slank som du sier kan du nok se musklene komme seg alt ja Deilig det. Man får motivsajonsboost!
Bananen Skrevet 25. februar 2016 #4 Skrevet 25. februar 2016 Stå på! Hvis du var relativt utrent da du startet er det godt mulig å se resultater så tidlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå