AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #1 Skrevet 25. februar 2016 Hvor vanlig er egentlig dette og er dette noe som kan forebygges eller gjøres bedre med tiden? Fikk mitt første barn med ks og venter nå mitt andre. Er livredd vanlig fødsel. Eller ikke fødselen i seg selv, men alt av skader der nede i etterkant. Noen som har erfaringer med urinlekkasje? andre plager? Tips for å forebygge osv? Anonymkode: d649e...b91
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2016 #2 Skrevet 27. februar 2016 Knipeøvelser! Jeg gjorde mye knipeøvelser både før og etter fødsel. Jenta mi er 5 mnd nå, jeg har ikke hatt problemer med lekkasje etterpå men ja underlivet får gjennomgå under en fødsel, jeg revnet, men veldig lite tror det var en grad 1 som ble sydd av jordmor. Hadde ingen problemer med det i etterkant. Anonymkode: f9d30...499
FantasDick Skrevet 27. februar 2016 #3 Skrevet 27. februar 2016 Knipeøvelser er vel det eneste forebyggende? Jeg kunne lekke litt når jeg lo meg ihjel, nyste og hostet de første 10 dagene, omtrent. Etter det var jeg helt tett igjen.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2016 #4 Skrevet 27. februar 2016 Jeg lakk i noen måneder og var stressa av det, men det gikk seg til. Klipt og revnet. Anonymkode: 9961d...a0b
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #5 Skrevet 28. februar 2016 Aldri hatt lekkasje. Født 2 barn. Har heller ikke gjort særlig med knipeøvelser. Mange venninner med barn, ingen lekker. Man kan lekke etter ks også. Det har veldig sjelden noe med fødsel å gjøre, men at muskulaturen strekker seg og blir slappere under svangerskapet, ikke fødselen... Anonymkode: e24a4...b2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå