Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som fikk tak i billetter? Alt revet vekk på 24 minutter.. Er det verdt å kjøpe billetter helt oppunder taket?

Anonymkode: 8e3b4...306

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk tak i billetter forholdsvis langt nede på den ene langsiden. Jeg tror ikke det er dumt å sitte høyt på Ullevaal, i alle fall ikke hvis det ikke er helt i motsatt ende av scenen.

Skrevet
4 timer siden, Hecubaa skrev:

Jeg fikk tak i billetter forholdsvis langt nede på den ene langsiden. Jeg tror ikke det er dumt å sitte høyt på Ullevaal, i alle fall ikke hvis det ikke er helt i motsatt ende av scenen.

Akkurat det det er, motsatt ende :laugh: satser på det er verdt det for Bruce. Langsidene ble solgt unna på et blunk. 

Skrevet

Hvorfor ikke prøve å få tak i ståplassbillett?

Skrevet
1 minutt siden, Sialove skrev:

Hvorfor ikke prøve å få tak i ståplassbillett?

Absolutt ikke, han spiller i 4 timer pluss. Ståplass blant hoppende gale folk er ikke greia for meg. Men nå får jeg i hvert fall sitte, selv om det blir langt unna. 

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Absolutt ikke, han spiller i 4 timer pluss. Ståplass blant hoppende gale folk er ikke greia for meg. Men nå får jeg i hvert fall sitte, selv om det blir langt unna. 

Er man på konsert, så er man på konsert ;)

Skrevet
1 minutt siden, Sialove skrev:

Er man på konsert, så er man på konsert ;)

Ja, og da bør man ha muligheten til å nyte musikken :) for noen betyr det å hoppe foran scenen, for andre sitte å lytte. Men nå har jeg fått billetten min og er fornøyd :) 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, og da bør man ha muligheten til å nyte musikken :) for noen betyr det å hoppe foran scenen, for andre sitte å lytte. Men nå har jeg fått billetten min og er fornøyd :) 

Sweet! Og enig med deg - ikke nok med at han spiller i fire timer men man er der jo gjerne en time eller to før han starter også, så denne gangen er jeg glad for at jeg spanderte på meg sitteplass.

:5:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...