AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #1 Skrevet 25. februar 2016 Noen som fikk tak i billetter? Alt revet vekk på 24 minutter.. Er det verdt å kjøpe billetter helt oppunder taket? Anonymkode: 8e3b4...306
Hecubaa Skrevet 25. februar 2016 #2 Skrevet 25. februar 2016 Jeg fikk tak i billetter forholdsvis langt nede på den ene langsiden. Jeg tror ikke det er dumt å sitte høyt på Ullevaal, i alle fall ikke hvis det ikke er helt i motsatt ende av scenen.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #3 Skrevet 25. februar 2016 4 timer siden, Hecubaa skrev: Jeg fikk tak i billetter forholdsvis langt nede på den ene langsiden. Jeg tror ikke det er dumt å sitte høyt på Ullevaal, i alle fall ikke hvis det ikke er helt i motsatt ende av scenen. Akkurat det det er, motsatt ende satser på det er verdt det for Bruce. Langsidene ble solgt unna på et blunk. Anonymkode: 8e3b4...306
Sialove Skrevet 25. februar 2016 #4 Skrevet 25. februar 2016 Hvorfor ikke prøve å få tak i ståplassbillett?
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #5 Skrevet 25. februar 2016 1 minutt siden, Sialove skrev: Hvorfor ikke prøve å få tak i ståplassbillett? Absolutt ikke, han spiller i 4 timer pluss. Ståplass blant hoppende gale folk er ikke greia for meg. Men nå får jeg i hvert fall sitte, selv om det blir langt unna. Anonymkode: 8e3b4...306 1
Sialove Skrevet 25. februar 2016 #6 Skrevet 25. februar 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Absolutt ikke, han spiller i 4 timer pluss. Ståplass blant hoppende gale folk er ikke greia for meg. Men nå får jeg i hvert fall sitte, selv om det blir langt unna. Anonymkode: 8e3b4...306 Er man på konsert, så er man på konsert
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #7 Skrevet 25. februar 2016 1 minutt siden, Sialove skrev: Er man på konsert, så er man på konsert Ja, og da bør man ha muligheten til å nyte musikken for noen betyr det å hoppe foran scenen, for andre sitte å lytte. Men nå har jeg fått billetten min og er fornøyd Anonymkode: 8e3b4...306
Hecubaa Skrevet 25. februar 2016 #8 Skrevet 25. februar 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, og da bør man ha muligheten til å nyte musikken for noen betyr det å hoppe foran scenen, for andre sitte å lytte. Men nå har jeg fått billetten min og er fornøyd Anonymkode: 8e3b4...306 Sweet! Og enig med deg - ikke nok med at han spiller i fire timer men man er der jo gjerne en time eller to før han starter også, så denne gangen er jeg glad for at jeg spanderte på meg sitteplass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå